Neeeeeeeeee whahahahahaquote:
o dacht alquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee whahahahahaHij viel op z'n kop als in, dat het bord op de kop op de bank viel
Mja, gewoon koppig toch proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
dat je dat soort dingen van tevoren niet aan ziet komen
Kan mij nog een keer herinneren dat er in de winter voor de weg 4 fietsters wachten op een auto... ik kom er aan, denk kan er nog wel langs... nou niet dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
En die mix tussen schaamte en lol om je eigen lompheidOok als je onderuit gaat met de fiets ofzo en mensen zitten je aan te loeren
Hahahahaha shiiiitquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij nog een keer herinneren dat er in de winter voor de weg 4 fietsters wachten op een auto... ik kom er aan, denk kan er nog wel langs... nou niet dus.
Vol op de rem, het was winter en glad, dus ik glijd zo uit met mijn fiets... glij zo liggend half de weg opdie auto vol op de rem. Reed mij net niet over
Daar lig je dan half op de weg, allemaal blikken jouw richting uit.. ook nog van dames
Ja, juist. Met een rood hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha shiiiit![]()
Ja dat is echt kut
En dan weer zo kneuzig opstaan zonder wat te zeggen en snel wegfietsen
Ahahaahahah
Hahahaha super kutquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, juist. Met een rood hoofd
Maat van me had dat een keer op de Grote Markt in Groningen.. op de busbaan. Waren beide half dronken.. flikkert ie op de busbaan... echt hele scholen met mensen wachten op de bus paar meter er vanaf
Awkwarddd.
Pricelessquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha super kutEen vriendin van mij is best dik en we liepen van het marktplein allebei een andere kant uit (zij moest naar werk en ik naar huis) en ik hoor ineens een kreet achter me, ik kijk direct om, zie ik haar nog voluit op d'r smoel gaan
Op het marktplein, dus allemaal mensen op die terrasjes enzo checken
Klopt, maar zij heeft ook wel van dat soort actiesquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Priceless
Dus was jij het een keer niet.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar zij heeft ook wel van dat soort actiesZe werd ook altijd zo moedeloos als ik bij haar op bezoek was, ik kon echt NOOIT fatsoenlijk drinken inschenken uit een pak
Gewoon, niet. Hoe voorzichtig ik het ook probeerde, er klotste altijd weer wat overheen op tafel
Klopt, maar echt als dat pak wat vol zit dan schenk je bescheiden in en heb je ineens een dikke klots enzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat inschenken soms. Maar er zijn ook van die kutpakken die niet meehelpen
pak in de ene hand en glas in de andere hand en dan glas gekanteld onder het pak houden kudtquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar echt als dat pak wat vol zit dan schenk je bescheiden in en heb je ineens een dikke klots enzo
Wat een zinquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pak in de ene hand en glas in de andere hand en dan glas gekanteld onder het pak houden kudt
Ahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Salatrel het volgende:
eergisteren belde mijn teammanager om me te feliciteren. ja bedankt he... 3 dagen te laat
Wat is dit voor zielig hoopje uil?quote:
NS-style.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Salatrel het volgende:
eergisteren belde mijn teammanager om me te feliciteren. ja bedankt he... 3 dagen te laat
Hoe genereert 2Nutz aandacht? Aandachtshoer eens zoals jij zou doen als je een aandachtshoer was.quote:
Ik hoopte eigenlijk dat jij me even zou masseren.. Valt me tegen, ditquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe genereert 2Nutz aandacht? Aandachtshoer eens zoals jij zou doen als je een aandachtshoer was.
Ofquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT EN HEB WAT TIPS NODIG
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
ER VIEL EEN PAARD DOOD NEER HIER NET!!!!!
Als of jij mijn handen langer dan 3sec. kan verdragen over jouw lichaamquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij me even zou masseren.. Valt me tegen, dit
Dat ligt eraan.. Denk dat jij best vrouwelijk aanvoelt :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of jij mijn handen langer dan 3sec. kan verdragen over jouw lichaam
Alleen in de zomer/lente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. Denk dat jij best vrouwelijk aanvoelt :$
Arme jongen, kusje op :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen in de zomer/lente.
Daarna is het weer return to zombiehands
Chiropractor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme jongen, kusje op :$
Herkenbaar wel hoor, true story
Maar serioesoe manggg.. Ik moet het echt kwijt.. Volgens mij hebben de spieren bij m'n schouder echt superaids ofzoHALPPPP
Als ik dit heb ga ik altijd even naar de bedrijfsmasseusequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme jongen, kusje op :$
Herkenbaar wel hoor, true story
Maar serioesoe manggg.. Ik moet het echt kwijt.. Volgens mij hebben de spieren bij m'n schouder echt superaids ofzoHALPPPP
Waar zit ie in vast?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai:
ER SPRONG HIER NET EEN KOE OVER HET HEK HEEN EN TOEN ZAT DIE VAST!!!!
[ afbeelding ]
Da's meer voor je gewrichten enzo toch :$quote:
Ja ik denk dat ik idd ook een afspraakje moet gaan makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dit heb ga ik altijd even naar de bedrijfsmasseuse
Hoe komt het?
[..]
Waar zit ie in vast?
Onder andere, maar ook heel effectief tegen spierspanningen zonder duidelijke oorzaak. Tenminste neem niet aan dat jij gisteren heel fanatiek hebt lopen trainen met je schouders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's meer voor je gewrichten enzo toch :$
Ja een hek dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dit heb ga ik altijd even naar de bedrijfsmasseuse
Hoe komt het?
[..]
Waar zit ie in vast?
Verkapte jij doet geen flikker postquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenminste neem niet aan dat jij gisteren heel fanatiek hebt lopen trainen met je schouders?
Belachelijk veel? meer dan 40?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik idd ook een afspraakje moet gaan maken
Denk doordat ik belachelijk veel uren heb gemaakt afgelopen week
Nja, zie hier boven.. Behoorlijk veel uren gemaakt dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook heel effectief tegen spierspanningen zonder duidelijke oorzaak. Tenminste neem niet aan dat jij gisteren heel fanatiek hebt lopen trainen met je schouders?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een hek dus.Een poot zat er eerst ook doorheen. In het hok ernaast stond een stier waar die geile koe heen wilde.
Waar is die eerste quote van jezelf van? Wat was er gebeurd toen?quote:
Wil jij eens even ophouden met stoken, vervelend rotjoch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verkapte jij doet geen flikker post!!
[..]
Belachelijk veel? meer dan 40?
Dan nog kan het helpen. Zeker bij schouders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zie hier boven.. Behoorlijk veel uren gemaakt dus
Oh sorry was niet mijn bedoeling :S dacht ik gewoons ;Dquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij eens even ophouden met stoken, vervelend rotjoch?
Echt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar is die eerste quote van jezelf van? Wat was er gebeurd toen?
Dan zal ik daar ook eens even info over gaan inwinnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog kan het helpen. Zeker bij schouders.
Kom hier, ik hoek je geakkk ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry was niet mijn bedoeling :S dacht ik gewoons ;D
[..]
Echt?
Niet zo stoer doen nu, je kan niet eens normaal bewegen zelf met je poepschoudersquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ook eens even info over gaan inwinnen![]()
[..]
Kom hier, ik hoek je geakkk ;s
Ja, echt. Gewoon aan het werk geweest afgelopen dagen, weenie, krijg dan ook niet alles mee.quote:
Het zal je verbazen hoe flexibel ik nog ben ondanks m'n poepschouders, met je micronootjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen nu, je kan niet eens normaal bewegen zelf met je poepschouders
Ja? zal je eens proberen te brekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe flexibel ik nog ben ondanks m'n poepschouders, met je micronootjes
Ja, was echt prachtigquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Gewoon aan het werk geweest afgelopen dagen, weenie, krijg dan ook niet alles mee.
Moet je hier kome gekkkkkquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? zal je eens proberen te brekenheb mij juist 2nutz genoemd omdat ze buitensporig groot zijn
Waar is hier?quote:
In m'n huisquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is hier?
Misschien, misschien later
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was echt prachtighard op om moeten lachen. Maar ik ben zoooo slecht in zoeken. Vind nooit wat.
Kort verhaal: CY kwam aandachthoeren door openbaar te roepen voor veer omdat ze tips wou voor haar fotoshoot
Dus toen kwam dwc gelijk met een mooie afstraffer waar ik hartelijk om moet hebben lachen
Was gisteren, en nog kan ik het niet vinden
KLB / [KLB SC] trololololoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer, heb jij nog tips over hoe model te staan en dat soort shizzle? Morgen een fotoshoot en ik ben echt godsafschuwelijk zenuwachtig, nog nooit zoiets gedaan ook.Dus alle tips zijn welkom!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij ook.
Namens de FOK!community.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de man die een meme van z'n eigen hoofd gemaakt heeftPls.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt de aandachtshoer die openlijk Veer steeds om hulp vraagt terwijl ze haar gewoon kan DM'en, zodat iedereen weet dat ze morgen een fotoshoot heeft.
Ok tot zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
In m'n huis
Snelle leerling jijThat's why I like you :$
Tot zoquote:
Schatje ben jequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot zo
Nu ga ik even over de grond rollen, latahhh
En laat dat arme meisje eens met rust ;s
Ik heb je rug CY
Ok doeiiiii
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot zo
Nu ga ik even over de grond rollen, latahhh
En laat dat arme meisje eens met rust ;s
Ik heb je rug CY
Ok doeiiiii
quote:
Godskolere.quote:
En dan komt ze ineens online hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Schatje ben jeVeel plezier met rollen
Dat ook, maar ze ruikt ook gewoon lekker weet je :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen toch![]()
Jij wilt gewoon in haar broekje
daag.
Zij wil haar in haar broekje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen toch![]()
Jij wilt gewoon in haar broekje
daag.
Ja graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Staan wel meer reacties in dat topic die op aandachtgehoereer duiden.Lijkt me duidelijk. Case closed.
![]()
Bedankt nootjes, weer helemaal op de hoogte nu.
Dan moet ze gewoon een keer niet scheren.quote:
Jij ook bedankt hoor.quote:
Oké.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai:
ER SPRONG HIER NET EEN KOE OVER HET HEK HEEN EN TOEN ZAT DIE VAST!!!!
[ afbeelding ]
Dat topic heb ik nu al 20x gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
SEX / Marokkanen Groter Geschapen dan Negers&blanke!
Deze kerelhoeveel kloontjes zou hij nu ondertussen hebben?
Blijft ook maar proberen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat topic heb ik nu al 20x geziendoor andere users geopend ja
Het was ook wel goedkoopquote:
Snap ook niet echt wat er grappig aan moet zijn eigenlijk. Of zal het echt gewoon een wrongturntje zijn?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft ook maar proberen.Inteelt. de sukkel
Zo is het maar net, nootmans.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook wel goedkoopbeetje niks zeggen maar dan gauw het antwoord geven terwijl ze mij vroeg
En dan ook nog een dikke bedankt verwachten... dat is natuurlijk een beetje onzin
Een mocro die er achter is gekomen dat "pssht meisje, meisje. Meisje!! EY HOER" niet werkt, en dit is zijn nieuwe manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ook niet echt wat er grappig aan moet zijn eigenlijk. Of zal het echt gewoon een wrongturntje zijn?
Hard opquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het maar net, nootmans.Beetje wachten tot iemand scoort en dan snel de bal pakken en juichen en doen alsof jij degene bent die de bal erin heeft getrapt. Kan natuurlijk niet.
Ik denk eerder zo'n petje van 13 die Frederik-Jan heet en een marokkaanse vriend heeft en hem zelf ook onder marokkaan schaart. En nu onzeker is over zijn penislengte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een mocro die er achter is gekomen dat "pssht meisje, meisje. Meisje!! EY HOER" niet werkt, en dit is zijn nieuwe manier.
Jouw redenering is onzin.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook wel goedkoopbeetje niks zeggen maar dan gauw het antwoord geven terwijl ze mij vroeg
En dan ook nog een dikke bedankt verwachten... dat is natuurlijk een beetje onzin
In elk geval iets met een bontkraagje en een micropenis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo'n petje van 13 die Frederik-Jan heet en een marokkaanse vriend heeft en hem zelf ook onder marokkaan schaart. En nu onzeker is over zijn penislengte.
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
En eczeem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval iets met een bontkraagje en een micropenis.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vliezen tussen de tenen en een bochel
Ik zei nog bedankt, maar blijkbaar ben je ongesteld ofzo, want 'dan hoeft het niet meer'. Nee, het is goed met je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw redenering is onzin.Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.
En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
Gvd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.
Ze kijkt alsof ze een Marokkaanse piemel in d'r reet heeft zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
[ [url=http://25.media.tumblr.com/4553cb87242234bce3f6e7a47be1efbc/tumblr_mprmzeWuLx1sq5rivo1_1280.jpg#http://24.media.tumblr.co(...)1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
jij zal het wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
Ze kijkt alsof ze een Marokkaanse piemel in d'r reet heeft zitten.
Zou chlo zo'n slaapkamer hebben met allemaal spiegels?quote:
K.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog bedankt, maar blijkbaar ben je ongesteld ofzo, want 'dan hoeft het niet meer'. Nee, het is goed met je.
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.
Nog nooit een Marokkaan gehad.quote:
Wil je mijn adres ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
K.
[..]
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.quote:
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik stekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Hahaha zichzelf in de vingers gesnedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik steken
Zo ben ik, altijd gentle.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.
[..]
Zo ben ik, altijd gentle.
Nee, oké. Duidelijk.quote:
Correct.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doen
Mooi.quote:
K.quote:
K.quote:
Wat moet jij nou weer?quote:
Die heeft meer nodig dan een minuutje :Squote:
Ik weet niet wat liefde is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw onvoorwaardelijke liefde tot het einde der tijden.
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft meer nodig dan een minuutje :S
We hebben het nog steeds over emo doen toch?quote:
liefdequote:
Yup.quote:
Oh. Vergeet wat ik zei dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over emo doen toch?
Seks is liefde?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
liefde
de liefde zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈlivdə] Verbuigingen: liefde|n, liefde|s (meerv.) gevoel dat je van iemand houdt, of gevoel dat je iets erg fijn vindt Voorbeelden: `iemand je liefde verklaren`,
Graag gedaan.
quote:
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft meer nodig dan een minuutje :S
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Vergeet wat ik zei dan.
[..]
Seks is liefde?
Hahhaha.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat ik met jou de liefde wil bedrijven tot het einde der tijden, dus nee.
Zit het nog diep, meid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.
HEEY MODEL WAUW ZO JALOERS HOE WAS HET SUPERTOF EN LEUK EN VOND JE HET TOF OM ZO IN DE AANDACHT TE STAAN EN GA JE ER MEE DOOR JE BENT AL EEN ECHT MODEL HE WAUW IK ZOU WILLEN DAT IK ZOALS JIJ WAS.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.
Zou je klitter beroeren en liefhebben als geen anderquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Ik haat altijd op dqod als ze weg is.En als ze er dan weer is streel ik haar ego en hoop ik dat ze lesbo-erotische dingen naar me roept zodat ik me beter voel over mezelf.
Christian?quote:
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je klitter beroeren en liefhebben als geen ander![]()
Zitten die zwemvliezen en bochel dan niet in de weg?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.Bedankt!
GOED ZO HOOR, LAAT NIKS VAN HEM HEEL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel trouwens, CY, je bent een goed mens![]()
En nootmans, ik hoop dat je je voorhuid er af fapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo.. En goed in je oren knopen: Hou je schouders recht voor dat extra beetje zelfvertrouwen uitstralenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Christian?
[..]
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.Bedankt!
![]()
Geen dank uiteraard
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Nauwelijks.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zitten die zwemvliezen en bochel dan niet in de weg?Tevens, waar denk jij dat zwemvliezen zitten?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik zal je een hint geven. De gedachte eraan maakt me hard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nauwelijks.Tevens, waar denk jij dat zwemvliezen zitten?
![]()
![]()
WAT PRAAT JE IN RAADSELEN DANquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Oorseks is nooit echt mijn ding geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven. De gedachte eraan maakt me hard.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GOED ZO HOOR, LAAT NIKS VAN HEM HEEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek m helemaal uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest jij niet sporten btw? :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik had het niet over kieuwen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oorseks is nooit echt mijn ding geweest.![]()
![]()
quote:![]()
I get it now.Smooth hoor.
Nope, keihard en is wel wat gewendquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel trouwens, CY, je bent een goed mens![]()
En nootmans, ik hoop dat je je voorhuid er af faptquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEEY MODEL WAUW ZO JALOERS HOE WAS HET SUPERTOF EN LEUK EN VOND JE HET TOF OM ZO IN DE AANDACHT TE STAAN EN GA JE ER MEE DOOR JE BENT AL EEN ECHT MODEL HE WAUW IK ZOU WILLEN DAT IK ZOALS JIJ WAS.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Ik haat altijd op dqod als ze weg is.En als ze er dan weer is streel ik haar ego en hoop ik dat ze lesbo-erotische dingen naar me roept zodat ik me beter voel over mezelf.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ook niet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je er overheen ;squote:Moet ik het even doen? Zet m'n principes wel even opzijquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, keihard en is wel wat gewend
[..]
[..]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Maar CY ik wou er toen zelf ook wat van zeggen maar heb mij ingehouden.. toen las ik dwc zijn opmerking en dat was precies wat ik wou zeggen.. vond het gewoon mooi.
Maak je niet dik
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee heb daar al meerdere setjes handen voorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je er overheen ;s
[..]
Moet ik het even doen? Zet m'n principes wel even opzij
Geef geen neuk, ik wil je gewoon even verminkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee heb daar al meerdere setjes handen voor
Bedankt voor het inhouden dan maarquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar CY ik wou er toen zelf ook wat van zeggen maar heb mij ingehouden.. toen las ik dwc zijn opmerking en dat was precies wat ik wou zeggen.. vond het gewoon mooi.
Maak je niet dik![]()
![]()
![]()
quote:
Vind je me nog wel lief?![]()
![]()
![]()
/CYOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen dank, neem graag rekening met je gevoelensquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bedankt voor het inhouden dan maar
je mag mijn bips verminkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef geen neuk, ik wil je gewoon even verminken
Ok, ik ben tevredenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen dank, neem graag rekening met je gevoelens
[..]
je mag mijn bips verminken![]()
Bedanken voor die achterbaksheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bedankt voor het inhouden dan maar![]()
full stops and exclamation marks![]()
quote:Zie je graag tevredenquote:
Gelukkig.quote:quote:[..]
Nee.jpg
Ik vind je nog wel lief soms hoor.quote:Ondanks dat je aandachtshoertje bent met een krolse knalpoes in je broek.
kak werkt niet* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ben blij dat je zo om mijn gevoelens geeft.. Scheelt mij weer 1 minuut durende emo-momentjesquote:
Oh nee heb je dat gelezen!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo om mijn gevoelens geeft.. Scheelt mij weer 1 minuut durende emo-momentjesoh nee!!
Ja, jammer johquote:
Maar klopt wel hoor, ik neem daar doorgaans 1 a 2 min de tijd voor.. In tegenstelling tot sop-sessies, ongeacht wat Chloro denkt
Daar ben ik graag sowieso een half uur mee bezig en dan krijg ik graag een stuk of 3 orgasmes
nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jammer joh
Maar klopt wel hoor, ik neem daar doorgaans 1 a 2 min de tijd voor.. In tegenstelling tot sop-sessies, ongeacht wat Chloro denkt
Daar ben ik graag sowieso een half uur mee bezig en dan krijg ik graag een stuk of 3 orgasmes![]()
Verwarrende post ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jammer joh
Daar ben ik graag sowieso een half uur mee bezig en dan krijg ik graag een stuk of 3 orgasmes
Ik vind het muziek van Alain Clark(?) best leuk
Knalpoesquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief soms hoor.Ondanks dat je aandachtshoertje bent met een krolse knalpoes in je broek.
Gvd
Ik vind jou ook lief![]()
![]()
het muziek?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwarrende post dit
Ik vind het muziek van Alain Clark(?) best leuk![]()
Het muziek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwarrende post dit
de muziekquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwarrende post dit
Ik vind het muziek van Alain Clark(?) best leuk![]()
Soms wel, soms hou ik ook wel van een ruige aanpakquote:Je bent zelf verwarrend!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwarrende post dit
Vooral dat laatste.. Ik weet niet wat ik er mee moet
quote:quote:Zo kom ik aan mijn aandachtshoer quotesquote:was expres
vertel verderquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel, soms hou ik ook wel van een ruige aanpak![]()
Tijd voor het lijstje
Nee, ben moe ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Goede escape. 7,85/10quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo kom ik aan mijn aandachtshoer quoteswas expres
![]()
Ruige sessie gehad net?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee.. Vannacht wel, of wou je dat niet weten :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wat vind jij prettiger? een wijnfles of martinifles? voor stimulatiequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Vannacht wel, of wou je dat niet weten :$
Wijnfles.. Dat ronde heeft wel wat.. Inclusief de ronde smaak van de wijn waarvan er wat druppeltjes in je vagijn belanden die ik er dan vervolgens weer uit vingerquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij prettiger? een wijnfles of martinifles? voor stimulatie
Half.. Straks nog paar uurtjes, verder welquote:
Werd beetje opgewonden hier vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wijnfles.. Dat ronde heeft wel wat.. Inclusief de ronde smaak van de wijn waarvan er wat druppeltjes in je vagijn belanden die ik er dan vervolgens weer uit vinger
Lees jij je eigen posts wel eens terug?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wijnfles.. Dat ronde heeft wel wat.. Inclusief de ronde smaak van de wijn waarvan er wat druppeltjes in je vagijn belanden die ik er dan vervolgens weer uit vinger![]()
![]()
Lief!quote:
Vond je het niet freaky? :$Ja.. I regret nothingquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Nee, van jouw hand is niks freaky meer... eerder gewoontjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief!
Vond je het niet freaky? :$
[..]
Ja.. I regret nothing
Also:
Voor in de winter!!! ARRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
Ouwe vleierdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, van jouw hand is niks freaky meer... eerder gewoontjes
Also:
[ afbeelding ]
Wanne mooie muts trouwens :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, van jouw hand is niks freaky meer... eerder gewoontjes
Also:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mag je niet mee over straat in NL hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Also:
[ afbeelding ]
ge hed/zed zelf ne mooie mutsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ouwe vleierd
Wanne mooie muts trouwens :$![]()
![]()
Hahahaquote:Ik vind btw die AC kleding best cool
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ouwe vleierd
Wanne mooie muts trouwens :$Dat maak ik zelf wel uit hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag je niet mee over straat in NL hoor.
"Nou.. Zijn muts is in ieder geval KEIlelijk"quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HahahaIk vind btw die AC kleding best cool
![]()
![]()
Goed radiohoofd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dus ik hoorde Willemijn Delwel op de radio.. leuke stem. Ff kijken hoe ze eruit ziet
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]![]()
![]()
mehhquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dus ik hoorde Willemijn Delwel op de radio.. leuke stem. Ff kijken hoe ze eruit ziet
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]![]()
Heb je al een nanosuit gekocht?quote:Prima gezegdquote:
Wat een del wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]![]()
Zijn ze alweer onstock?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
eerst wel. maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.quote:
Even lezen.
http://brokeandbespoke.tu(...)ct-that-indochino-is![]()
Damn, ik word er niet echt wijzer van die reviewquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst wel. maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Even lezen.
http://brokeandbespoke.tu(...)ct-that-indochino-ismaar meer positief dan negatief dacht ik?
Ik weet het niet helemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn, ik word er niet echt wijzer van die reviewmaar meer positief dan negatief dacht ik?
![]()
![]()
Overall, I’d say that if you’re looking for a new suit, your budget is under $500, and you’re willing to make a trip to the tailor if necessary to hammer out some little details to ensure your suit will fit you properly (for which Indochino will foot the bill), then Indochino is a very good value.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De conclusie. Valt niet tegen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mjah, alleen over die stijve pakken enzo, dat klonk wel erg crappy.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overall, I’d say that if you’re looking for a new suit, your budget is under $500, and you’re willing to make a trip to the tailor if necessary to hammer out some little details to ensure your suit will fit you properly (for which Indochino will foot the bill), then Indochino is a very good value.Even kijken of ik revieuw over die nanotech kan vinden.
![]()
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, alleen over die stijve pakken enzo, dat klonk wel erg crappy.Even kijken of ik revieuw over die nanotech kan vinden.
Voor 300/400 heb je ook al een prima maatpak.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik 2 keer in de winkel (Boss en Mc Gregor) en 1 keer via fok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.
Voor 300/400 heb je ook al een prima maatpak.Maar voor 50 euro kon ik dat risico wel nemen, en zit nog als gegoten ook.
![]()
![]()
Full maatpak voor 300/400?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.
Voor 300/400 heb je ook al een prima maatpak.full stops and exclamation marks![]()
Boss ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik 2 keer in de winkel (Boss en Mc Gregor) en 1 keer via fok.Maar voor 50 euro kon ik dat risico wel nemen, en zit nog als gegoten ook.
dan ben je wel wat duurder uit
Toen ook nog voor Boss gekeken, was zo 2000eu kwijtPantalon, Colbert, en goeie overhemd. Al is dat wel een budget pak dan.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Geen maatpakken hequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boss ook?dan ben je wel wat duurder uit
![]()
![]()
Wat dan? want ik wou toen in Almere Boss schoenen kopen terwijl er bij de Boss winkel uitverkoop was en die kostten nog 400euquote:alleen schoenen. En ook een losse pantalon voor 500eu ofso
vas plsquote:
Shitquote:Confectie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? want ik wou toen in Almere Boss schoenen kopen terwijl er bij de Boss winkel uitverkoop was en die kostten nog 400eualleen schoenen. En ook een losse pantalon voor 500eu ofso
Wel laten vermaken uiteraard.
![]()
Ok, wel wat goedkoper maar dan nog vet veel geldquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shit
[..]
Confectie.Wel laten vermaken uiteraard.
Ja moet jij ook nog ff stoer doen jezus alsof die opmerking van 2nutz niet genoeg wasquote:Ben diep gekwetst.
![]()
Cutequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom net binnen gewandeld laat me.
Het zijn dan ook wel hele mooie pakken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, wel wat goedkoper maar dan nog vet veel geld![]()
![]()
Tough lovequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja moet jij ook nog ff stoer doen jezus alsof die opmerking van 2nutz niet genoeg wasBen diep gekwetst.
![]()
![]()
quote:Daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zijn dan ook wel hele mooie pakken.hoeveel heb jij?
Hoeveel pakken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Daar heb je zeker gelijk inhoeveel heb jij?
![]()
![]()
ja?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nicequote:
Ik alleen maatpak en een oudere H&M pakdaar draag ik alleen soms colbertje los van.
Ik heb 2 losse colbertjes, anders is het colbertje straks een andere kleur dan pantalon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice
Ik alleen maatpak en een oudere H&M pakdaar draag ik alleen soms colbertje los van.
Maar 1 ben ik uitgescheurd bij de schouders.![]()
![]()
Ja idd, zou zonde zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 2 losse colbertjes, anders is het colbertje straks een andere kleur dan pantalon.
Maar 1 ben ik uitgescheurd bij de schouders.
Ja goed bezig met sporten?
Die pakken heb ik ook naar staan kijken, maar die vond ik nogal lelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
So so Humterto Tan stylo die Mur en nootjes.
Nouja goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, zou zonde zijn.
Ja goed bezig met sporten?Goed genoeg.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
So so Humterto Tan stylo die Mur en nootjes.![]()
Ben nog in zijn zaak geweest in Bataviastad
Je hebt ook dm btw.. jij hoor niet?
Da's wel erg goedkoop dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boss ook?dan ben je wel wat duurder uit
Toen ook nog voor Boss gekeken, was zo 2000eu kwijt
[..]
Pantalon, Colbert, en goeie overhemd. Al is dat wel een budget pak dan.
Het was dan ook 'uitverkoop'.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is het ook, veel te kak voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die pakken heb ik ook naar staan kijken, maar die vond ik nogal lelijk.![]()
Agent: Zo meneertjezondervastewoonofverblijfplaats, hoe komen we aan zo'n duur pak?
Mur: hier, check het bonnetje maar..
![]()
Ik heb 5 min geleden al teruggedm't maak je brillenglazen schoonquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ben nog in zijn zaak geweest in Bataviastad
Je hebt ook dm btw.. jij hoor niet?.
![]()
Done.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 5 min geleden al teruggedm't maak je brillenglazen schoon.
Watquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
Zo meneertjezondervastewoonofverblijfplaats![]()
Wil niet stoken hoor, maar zou 'm in elkaar timmeren.quote:
quote:Grobs zijn onderweg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar zou 'm in elkaar timmeren.![]()
![]()
Zou zijn huis in de fik steken.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Modus kan het toch niet terugdoen hahahaha xD :p
Gaius Cassius![]()
![]()
[..]
Ja Modus kan het toch niet terugdoen hahahaha xD :p
[..]
Ja Modus kan het toch niet terugdoen hahahaha xD :p.
![]()
quote:![]()
Iedereen luistert dat liedje gewoon op repeat denk ik
Ik luister blurred linesquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Iedereen luistert dat liedje gewoon op repeat denk ik.
![]()
Mijn baas keek me boos aan en toen zette ik hem weer uit.quote:![]()
![]()
Ga jij ook automatisch neukbewegingen maken als je dat liedje hoort?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn baas keek me boos aan en toen zette ik hem weer uit.why? eckte oldskool gangsterrap.
Ik mag geen muziek draaien, maar hij zit hier nooit, dus was vergeten dat hij hier om het hoekje zat.quote:![]()
![]()
Eh. nee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij ook automatisch neukbewegingen maken als je dat liedje hoort?![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik mag geen muziek draaien, maar hij zit hier nooit, dus was vergeten dat hij hier om het hoekje zat.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij zegt mij niet wat ik wel en niet doe, Meloewa. Heb je enig idee wat een meisje zonder kont inhoudt voor je relatie?
Elke keer dat je met haar in bed ligt voel je je bedrogen, je bent teleurgesteld, neemt genoegen met minder en stiekem walg je ook wel. Van jezelf. Go figure, je hebt immers het idee dat je met een doorgefokt kind gaat liggen stoeien.In plaats van een zachte, vrouwelijke appelbum sta je tegen een vergroeid staartbot + verlengde rug aan te klepperen en al je vrienden met 10/10's lachen je uit. Je kijkt steeds vaker naar andere vrouwen, je begeeft je op glad ijs, je inner paringsdrang naar een vrouw met een ronde kont wordt te sterk, drempelwaardes bereikt... en je gaat genadeloos vreemd.
Je knalt die ronde poezenbil van een vergeeflijke dummychick helemaal vol, het mag geen naam hebben, het is snel en smerig, je knijpt je ogen dicht, citeert wat lijnen uit een James Bond film en je denkt er vooral niet bij na.Zij heeft het IQ van een natte wortel, maar jij bent vooral je zaad kwijt. Je voelt je weer mans, het voelt goed. Je geeft toe aan de lusten die puur opgewekt zijn door het gebrek aan kont bij je bloedeigen vriendin, iemand die je uitgekozen hebt omdat je dacht dat zij jou gelukkig zou maken, en jij haar. Vrij tragisch wel dit. Je hebt tegen jezelf gelogen en haar vanaf dag #1 op de rand van een verdrietig verdrietravijn gezet. Wat een klootzak ben je ook. Om het schuldgevoel uit je SYSTEM te krijgen knal je er meteen nog twee.
Gebroken beloften, verscheurde gezinnen. Wantrouwen tot aan haar oren en ze wordt nog onzekerder en nog veel labieler, en dat voor de rest van haar leven. Je kunt er niets aan doen, je moet van je instinct, het is de schuld van die kont. Nee wacht, het gebrek aan kont, dat is het. Die kutkont. Wil je haar dat aandoen? Dacht het niet. Smoor het in de kiem.Nu kan het nog, later wil je geen what ifs. Het is inderdaad niet eerlijk allemaal, sommige meisjes hebben van nature nu eenmaal niet veel kont.
GEEN EXCUSES. Die meid, die kan daar iets aan doen. Squats, lunges en deadlifts. Glute/ham raises. Vijf keer per week, rijst met tomaten en dagelijks 150 gram eiwit, of zoiets. Totdat ze scheel ziet en je al na drie maanden het gevoel hebt dat je een vrouw in je bed hebt.Je gaat squats doen Meloewa, om al het bovenstaande leed te voorkomen.
Squat tot die kinderkont aan de horizon verdwenen is, en al die hijgende "ik kijk alleen naar het innerlijk"-betamannetjes die je achter je aan hebt ook.
Bedankt, heel erg bedankt. Doe dit soort uitspraken nimmer weer. We hoeven die kinderkontjes niet. Ook namens Sapstengel, en de rest van zelfrespecterend Nederland. Kus.![]()
![]()
Ik welquote:heupen gaan vanzelf.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik mag geen muziek draaien, maar hij zit hier nooit, dus was vergeten dat hij hier om het hoekje zat.
'Woops'
Collega kwam net al, oh jij bent dat dus (heb 1 oortje in) hoor hele tijd kadung kadung
Is ook irritant maar wist niet dat het zo hard was.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ze squat toch voor hem?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft CY wel een kont dan? Aangezien ze tenger is.
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft CY wel een kont dan? Aangezien ze tenger is.![]()
![]()
Hahahaha vieze lurker
Doe normaalquote:Hij zat laatst te zeiken dat m'n benen te gespierd zijn
Ik heb 15 jaar gedanst, daar hou je wel een kont aan over.
![]()
Ik verwachte serieus dat je zou reagerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe normaalHij zat laatst te zeiken dat m'n benen te gespierd zijn
![]()
Maar klopt, dansen is echt een sick goede basissquatten is sws overrated door al die fitnessboys.
Ik zal je wel een keer een foto DMen, je staat hoog op mijn 'te vertrouwen'-lijstjequote:
Maar nu eerst werken, dus daaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
Aw yisss.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal je wel een keer een foto DMen, je staat hoog op mijn 'te vertrouwen'-lijstje
Maar nu eerst werken, dus daaaaaaaaaaaaaag
Werkze![]()
![]()
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef Modus het volgende:
Waarom hebben ook echt alle wijven 'vroeger op hoog niveau op turnen of dansen gezeten'?![]()
![]()
Sjonge jonge wat hypocriet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe normaalHij zat laatst te zeiken dat m'n benen te gespierd zijn
![]()
![]()
Niks mis mee. En je vergeet paardrijden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef Modus het volgende:
Waarom hebben ook echt alle wijven 'vroeger op hoog niveau op turnen of dansen gezeten'?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: