Zou chlo zo'n slaapkamer hebben met allemaal spiegels?quote:
K.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog bedankt, maar blijkbaar ben je ongesteld ofzo, want 'dan hoeft het niet meer'. Nee, het is goed met je.
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.
Nog nooit een Marokkaan gehad.quote:
Wil je mijn adres ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
K.
[..]
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.quote:
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik stekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Hahaha zichzelf in de vingers gesnedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik steken
Zo ben ik, altijd gentle.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.
[..]
Zo ben ik, altijd gentle.
Nee, oké. Duidelijk.quote:
Correct.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doen
Mooi.quote:
K.quote:
K.quote:
Wat moet jij nou weer?quote:
Die heeft meer nodig dan een minuutje :Squote:
Ik weet niet wat liefde is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw onvoorwaardelijke liefde tot het einde der tijden.
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft meer nodig dan een minuutje :S
We hebben het nog steeds over emo doen toch?quote:
liefdequote:
Yup.quote:
Oh. Vergeet wat ik zei dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over emo doen toch?
Seks is liefde?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
liefde
de liefde zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈlivdə] Verbuigingen: liefde|n, liefde|s (meerv.) gevoel dat je van iemand houdt, of gevoel dat je iets erg fijn vindt Voorbeelden: `iemand je liefde verklaren`,
Graag gedaan.
quote:
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft meer nodig dan een minuutje :S
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Vergeet wat ik zei dan.
[..]
Seks is liefde?
Hahhaha.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat ik met jou de liefde wil bedrijven tot het einde der tijden, dus nee.
Zit het nog diep, meid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.
HEEY MODEL WAUW ZO JALOERS HOE WAS HET SUPERTOF EN LEUK EN VOND JE HET TOF OM ZO IN DE AANDACHT TE STAAN EN GA JE ER MEE DOOR JE BENT AL EEN ECHT MODEL HE WAUW IK ZOU WILLEN DAT IK ZOALS JIJ WAS.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Gaan haten op het moment dat ze weg is, dapper hoor. Als ze hier was zou ze jullie er van langs geven.
Zou je klitter beroeren en liefhebben als geen anderquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Ik haat altijd op dqod als ze weg is.En als ze er dan weer is streel ik haar ego en hoop ik dat ze lesbo-erotische dingen naar me roept zodat ik me beter voel over mezelf.
Christian?quote:
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je klitter beroeren en liefhebben als geen ander![]()
Zitten die zwemvliezen en bochel dan niet in de weg?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.Bedankt!
GOED ZO HOOR, LAAT NIKS VAN HEM HEEL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel trouwens, CY, je bent een goed mens![]()
En nootmans, ik hoop dat je je voorhuid er af fapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo.. En goed in je oren knopen: Hou je schouders recht voor dat extra beetje zelfvertrouwen uitstralenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Christian?
[..]
Nu durf ik weer met rechte rug over straat te lopen.Bedankt!
![]()
Geen dank uiteraard
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Nauwelijks.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zitten die zwemvliezen en bochel dan niet in de weg?Tevens, waar denk jij dat zwemvliezen zitten?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik zal je een hint geven. De gedachte eraan maakt me hard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nauwelijks.Tevens, waar denk jij dat zwemvliezen zitten?
![]()
![]()
WAT PRAAT JE IN RAADSELEN DANquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Oorseks is nooit echt mijn ding geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven. De gedachte eraan maakt me hard.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GOED ZO HOOR, LAAT NIKS VAN HEM HEEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek m helemaal uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest jij niet sporten btw? :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: