Zou chlo zo'n slaapkamer hebben met allemaal spiegels?quote:
K.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog bedankt, maar blijkbaar ben je ongesteld ofzo, want 'dan hoeft het niet meer'. Nee, het is goed met je.
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.
Nog nooit een Marokkaan gehad.quote:
Wil je mijn adres ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
K.
[..]
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar iig bedankt voor dit goede idee.
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.quote:
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik stekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar die boerenprovincie van je rijden, ik wacht wel tot je een keer op een zuidelijker lokatie in een huisje in een vakantiepark zit.
Hahaha zichzelf in de vingers gesnedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan kan jij mijn huis niet in de fik steken
Zo ben ik, altijd gentle.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je je toekomstige schoonmoeder niet wil ontmoeten.
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zei toch ook helemaal niet dat ik dat ging doen.
[..]
Zo ben ik, altijd gentle.
Nee, oké. Duidelijk.quote:
Correct.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je zei ook niet dat je het niet ging doen
Mooi.quote:
K.quote:
K.quote:
Wat moet jij nou weer?quote:
Die heeft meer nodig dan een minuutje :Squote:
Ik weet niet wat liefde is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw onvoorwaardelijke liefde tot het einde der tijden.
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft meer nodig dan een minuutje :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |