Dat sowieso en aangezien ik eerst was met feliciteren ga ik daar voor zorgen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd! Binnenkort.zelf dus ook werpen?
Zeg toch niet dat het een prestatie isquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja en? Alsof het een prestatie is! Nou vooruit omdat jij het bent gefeliciteerd!
Nopequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd! Binnenkort.zelf dus ook werpen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:35 schreef Nober het volgende:
Maar tante Vera is het een hij of een zij en hoe zwaar was hij/ze en hoe lang en is alles verder gaat met moeders en hoe heet je neefje/nichtje en ben je peettante?
Wat schattig! Hoe heet ie? Heb je 'm al vastgehouden? Lijkt ie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]Het is een hij, hij was 8 pond en hoe lang hij is hebben ze niet gemeten. Moeders doet het prima, heeft het in 2 uurtjes gefixt.
Hij het Noahquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat schattig! Hoe heet ie? Heb je 'm al vastgehouden? Lijkt ie?
Oke dan, ook al de fles gegeven (geen idee of dat meteen moet) maar heb je de hele tijd in het ziekenhuis zitten wachten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij het NoahIk heb hem als enige vastgehouden ja!
Naast mijn broer en z'n vriendin en de vroedvrouwen dan
Hij lijkt nog niet echt, maar hij heeft in ieder geval de oortjes van m'n broer
Nee, hij drinkt van de borstquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke dan, ook al de fles gegeven (geen idee of dat meteen moet) maar heb je de hele tijd in het ziekenhuis zitten wachten?
wel al gevangen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:22 schreef Chai het volgende:
Oh idd niet, pony van een stom stalgenootje ontsnapt. Dat beest is het slechtst opgevoed van allemaal, dus dat was echt moeilijk.
tip: draag een maskerquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT EN HEB WAT TIPS NODIG
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
Oké, het is heel normaal je eerste shoot in ondergoed te doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
Dat was al geregeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oké, het is heel normaal je eerste shoot in ondergoed te doenben benieuwd naar het resultaat
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij het NoahIk heb hem als enige vastgehouden ja!
Naast mijn broer en z'n vriendin en de vroedvrouwen dan
Hij lijkt nog niet echt, maar hij heeft in ieder geval de oortjes van m'n broer
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
quote:
Dank je!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
GefeliciteerdMijn neefje heet ook Noah
als middlename dat wel.
Ben benieuwd wanneer je de volgende lompe flater begaatquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je de volgende lompe flater begaat
Jaaa, gisternacht al.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef Salatrel het volgende:
heb je de baby al vastgehouden want ik zie daar potentie voor een lompe flater
Hahaha mooizoquote:
Shit manquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef Salatrel het volgende:
heb je de baby al vastgehouden want ik zie daar potentie voor een lompe flater
Was wel wat ik zelf ook dacht hoor. Zei het later nog tegen m'n pa dat ik het zo spannend vond, omdat ik soms zo'n lomp paard ben, ik zei 'straks gaat z'n hoofd ineens naar achteren en breekt hij z'n nekjes ofzo'quote:
Kkquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Of dat ze zo per ongeluk de fontanel induwt
"whoops, sorry hehe :S "
Hehehequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was wel wat ik zelf ook dacht hoor. Zei het later nog tegen m'n pa dat ik het zo spannend vond, omdat ik soms zo'n lomp paard ben, ik zei 'straks gaat z'n hoofd ineens naar achteren en breekt hij z'n nekjes ofzo'Was ik echt een beetje bang voor, maar hield het donders goed in de gaten.
en je pa beaamde dit?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef VeerEli het volgende:
Zei het later nog tegen m'n pa dat ik het zo spannend vond, omdat ik soms zo'n lomp paard ben
Ja, daarom! Boh en als je dan ook nog eens 0 ervaring hebt.. Liep maar wat te stuntelen met m'n armenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehedat had ik de 1e keer ook hoor. Heel erg denken om dat nekje, die baby's zijn zo 'broos' je knijpt ze zo stuk
Ja, tuurlijkquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef VeerEli het volgende:
2 acties staat me nog zo goed bij, toen lag ik daarna ook echt dubbel van het lachen (in m'n eentje).
In het oude huis hadden we zo'n schuif-hor in de deur naar de tuin. Die stond soms open en soms dicht. Nou was ik in de tuin gaan roken en er niet helemaal bij met m'n gedachten denk ik, want toen ik naar binnen liep (en ik loop altijd redelijk snel) knalde ik voluit tegen die hor op
Een andere keer huppelde () ik naar de tuin door de woonkamer, klap ik zo gewoon out of the blue volop op m'n bek omdat ik struikelde over m'n eigen voeten
Maar echt hard gewoon
En lachen jonge
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
wat een figuur
Zelf ook eens gehad btw met de hordeurren er zo doorheen
bam hele deur eruit met mijn bakkes op de grindtegels
Shitquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we will call this category: Veerness
Hahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]Whahahahaha dat is helemaal lomp, gewoon.
Ik klapte gewoon terug
[..]
Shit
Ik vind het ook geweldig hoor. Bij anderen lig ik er om in een deuk, maar om mijzelf net zo hard. Ik had 1x vet lekker gekookt voor mijn vriend en mij, opgeschept, we lopen van de keuken naar zijn kamer, wil ik gaan zitten op zijn (stoffen) bank, klapt het bord met eten uit m'n handen, gewoon zomaar ook, niet omdat ik ergens tegen kwam ofzo, op z'n kop op de bankquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
ja i know, mis ook enige finesse
4ebe is ook zo lompmooi is dat.
werd hij niet boos toen het op zijn kop vielquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig hoor. Bij anderen lig ik er om in een deuk, maar om mijzelf net zo hard. Ik had 1x vet lekker gekookt voor mijn vriend en mij, opgeschept, we lopen van de keuken naar zijn kamer, wil ik gaan zitten op zijn (stoffen) bank, klapt het bord met eten uit m'n handen, gewoon zomaar ook, niet omdat ik ergens tegen kwam ofzo, op z'n kop op de bankFFFFUUUU m'n avondeten
![]()
misschien volgende keer de hele meute in de keukenmachine en danquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig hoor. Bij anderen lig ik er om in een deuk, maar om mijzelf net zo hard. Ik had 1x vet lekker gekookt voor mijn vriend en mij, opgeschept, we lopen van de keuken naar zijn kamer, wil ik gaan zitten op zijn (stoffen) bank, klapt het bord met eten uit m'n handen, gewoon zomaar ook, niet omdat ik ergens tegen kwam ofzo, op z'n kop op de bankFFFFUUUU m'n avondeten
![]()
Neuh, hij moest ook lachenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
werd hij niet boos toen het op zijn kop viel
Hahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef VeerEli het volgende:
1x was ik met m'n broer op de fiets, moest ik er ergens afstappen en wou er dus weer op springen, spring ik gewoon fucking misDus ik flikker half van die fiets af (waar ik nog niet op zat) en ik grijp nog zo als reflex aan het t-shirt van m'n broer maar het mocht niet baten.
Lag ik daar, in de stad
Mijn broer ging ka-pot
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
wat zijn hoofd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, hij moest ook lachenen daarna heb ik het schoon geboend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |