Hier sgatj, op je schoot tog :$quote:
Hahaha ja kuhht, zat dit vorige zaterdag te kijken bij een maat, schoot kk hard in de lach op dit stukje maar snapte het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was de tijd vergeten, maar toen ik dat stukje eenmaal tegenkwam wist ik het wel.
Night, night.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik wel naar bed, ik kan niet meer.. Stort emotioneel in ditdat alles
Laat maar gauw weer eens wat van je horen missyMag hoor
Dag peepz![]()
Doei.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik wel naar bed, ik kan niet meer.. Stort emotioneel in ditdat alles
Laat maar gauw weer eens wat van je horen missyMag hoor
Dag peepz![]()
Dat sowieso en aangezien ik eerst was met feliciteren ga ik daar voor zorgen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd! Binnenkort.zelf dus ook werpen?
Zeg toch niet dat het een prestatie isquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja en? Alsof het een prestatie is! Nou vooruit omdat jij het bent gefeliciteerd!
Nopequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd! Binnenkort.zelf dus ook werpen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:35 schreef Nober het volgende:
Maar tante Vera is het een hij of een zij en hoe zwaar was hij/ze en hoe lang en is alles verder gaat met moeders en hoe heet je neefje/nichtje en ben je peettante?
Wat schattig! Hoe heet ie? Heb je 'm al vastgehouden? Lijkt ie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]Het is een hij, hij was 8 pond en hoe lang hij is hebben ze niet gemeten. Moeders doet het prima, heeft het in 2 uurtjes gefixt.
Hij het Noahquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat schattig! Hoe heet ie? Heb je 'm al vastgehouden? Lijkt ie?
Oke dan, ook al de fles gegeven (geen idee of dat meteen moet) maar heb je de hele tijd in het ziekenhuis zitten wachten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij het NoahIk heb hem als enige vastgehouden ja!
Naast mijn broer en z'n vriendin en de vroedvrouwen dan
Hij lijkt nog niet echt, maar hij heeft in ieder geval de oortjes van m'n broer
Nee, hij drinkt van de borstquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke dan, ook al de fles gegeven (geen idee of dat meteen moet) maar heb je de hele tijd in het ziekenhuis zitten wachten?
wel al gevangen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:22 schreef Chai het volgende:
Oh idd niet, pony van een stom stalgenootje ontsnapt. Dat beest is het slechtst opgevoed van allemaal, dus dat was echt moeilijk.
tip: draag een maskerquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT EN HEB WAT TIPS NODIG
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
Oké, het is heel normaal je eerste shoot in ondergoed te doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi!!
IS Veer er ook!?
IK HEB EEN FOTOSHOOT EN HEB WAT TIPS NODIG
IK HEB EEN FOTOSHOOT
FOTOSHOOT!!
Dat was al geregeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oké, het is heel normaal je eerste shoot in ondergoed te doenben benieuwd naar het resultaat
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij het NoahIk heb hem als enige vastgehouden ja!
Naast mijn broer en z'n vriendin en de vroedvrouwen dan
Hij lijkt nog niet echt, maar hij heeft in ieder geval de oortjes van m'n broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |