Neeeeeeeeee whahahahahaquote:
o dacht alquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee whahahahahaHij viel op z'n kop als in, dat het bord op de kop op de bank viel
Mja, gewoon koppig toch proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
dat je dat soort dingen van tevoren niet aan ziet komen
Kan mij nog een keer herinneren dat er in de winter voor de weg 4 fietsters wachten op een auto... ik kom er aan, denk kan er nog wel langs... nou niet dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
En die mix tussen schaamte en lol om je eigen lompheidOok als je onderuit gaat met de fiets ofzo en mensen zitten je aan te loeren
Hahahahaha shiiiitquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij nog een keer herinneren dat er in de winter voor de weg 4 fietsters wachten op een auto... ik kom er aan, denk kan er nog wel langs... nou niet dus.
Vol op de rem, het was winter en glad, dus ik glijd zo uit met mijn fiets... glij zo liggend half de weg opdie auto vol op de rem. Reed mij net niet over
Daar lig je dan half op de weg, allemaal blikken jouw richting uit.. ook nog van dames
Ja, juist. Met een rood hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha shiiiit![]()
Ja dat is echt kut
En dan weer zo kneuzig opstaan zonder wat te zeggen en snel wegfietsen
Ahahaahahah
Hahahaha super kutquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, juist. Met een rood hoofd
Maat van me had dat een keer op de Grote Markt in Groningen.. op de busbaan. Waren beide half dronken.. flikkert ie op de busbaan... echt hele scholen met mensen wachten op de bus paar meter er vanaf
Awkwarddd.
Pricelessquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha super kutEen vriendin van mij is best dik en we liepen van het marktplein allebei een andere kant uit (zij moest naar werk en ik naar huis) en ik hoor ineens een kreet achter me, ik kijk direct om, zie ik haar nog voluit op d'r smoel gaan
Op het marktplein, dus allemaal mensen op die terrasjes enzo checken
Klopt, maar zij heeft ook wel van dat soort actiesquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Priceless
Dus was jij het een keer niet.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar zij heeft ook wel van dat soort actiesZe werd ook altijd zo moedeloos als ik bij haar op bezoek was, ik kon echt NOOIT fatsoenlijk drinken inschenken uit een pak
Gewoon, niet. Hoe voorzichtig ik het ook probeerde, er klotste altijd weer wat overheen op tafel
Klopt, maar echt als dat pak wat vol zit dan schenk je bescheiden in en heb je ineens een dikke klots enzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat inschenken soms. Maar er zijn ook van die kutpakken die niet meehelpen
pak in de ene hand en glas in de andere hand en dan glas gekanteld onder het pak houden kudtquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar echt als dat pak wat vol zit dan schenk je bescheiden in en heb je ineens een dikke klots enzo
Wat een zinquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pak in de ene hand en glas in de andere hand en dan glas gekanteld onder het pak houden kudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |