Ik had het niet over kieuwen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oorseks is nooit echt mijn ding geweest.
quote:
Nope, keihard en is wel wat gewendquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel trouwens, CY, je bent een goed mens![]()
En nootmans, ik hoop dat je je voorhuid er af fapt
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEEY MODEL WAUW ZO JALOERS HOE WAS HET SUPERTOF EN LEUK EN VOND JE HET TOF OM ZO IN DE AANDACHT TE STAAN EN GA JE ER MEE DOOR JE BENT AL EEN ECHT MODEL HE WAUW IK ZOU WILLEN DAT IK ZOALS JIJ WAS.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Ik haat altijd op dqod als ze weg is.En als ze er dan weer is streel ik haar ego en hoop ik dat ze lesbo-erotische dingen naar me roept zodat ik me beter voel over mezelf.
Ik ook niet.quote:
Hou je er overheen ;squote:
Moet ik het even doen? Zet m'n principes wel even opzijquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, keihard en is wel wat gewend
[..]
[..]
Nee heb daar al meerdere setjes handen voorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je er overheen ;s
[..]
Moet ik het even doen? Zet m'n principes wel even opzij
Geef geen neuk, ik wil je gewoon even verminkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee heb daar al meerdere setjes handen voor
Bedankt voor het inhouden dan maarquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar CY ik wou er toen zelf ook wat van zeggen maar heb mij ingehouden.. toen las ik dwc zijn opmerking en dat was precies wat ik wou zeggen.. vond het gewoon mooi.
Maak je niet dik
quote:
Geen dank, neem graag rekening met je gevoelensquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bedankt voor het inhouden dan maar![]()
je mag mijn bips verminkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef geen neuk, ik wil je gewoon even verminken
Ok, ik ben tevredenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen dank, neem graag rekening met je gevoelens
[..]
je mag mijn bips verminken
Bedanken voor die achterbaksheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bedankt voor het inhouden dan maar![]()
quote:
Zie je graag tevredenquote:
Gelukkig.quote:
quote:[..]
Nee.jpg
Ik vind je nog wel lief soms hoor.quote:
Ben blij dat je zo om mijn gevoelens geeft.. Scheelt mij weer 1 minuut durende emo-momentjesquote:
Oh nee heb je dat gelezen!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo om mijn gevoelens geeft.. Scheelt mij weer 1 minuut durende emo-momentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |