Ouwe vleierdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, van jouw hand is niks freaky meer... eerder gewoontjes
Also:
Voor in de winter!!! ARRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, van jouw hand is niks freaky meer... eerder gewoontjes
Also:
[ afbeelding ]
Mag je niet mee over straat in NL hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Also:
[ afbeelding ]
ge hed/zed zelf ne mooie mutsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ouwe vleierd
Wanne mooie muts trouwens :$
Hahahaquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ouwe vleierd
Wanne mooie muts trouwens :$
Dat maak ik zelf wel uit hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag je niet mee over straat in NL hoor.
"Nou.. Zijn muts is in ieder geval KEIlelijk"quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HahahaIk vind btw die AC kleding best cool
Goed radiohoofd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dus ik hoorde Willemijn Delwel op de radio.. leuke stem. Ff kijken hoe ze eruit ziet
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]
mehhquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dus ik hoorde Willemijn Delwel op de radio.. leuke stem. Ff kijken hoe ze eruit ziet
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]
Heb je al een nanosuit gekocht?quote:
Prima gezegdquote:
Wat een del wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hmmm niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhh
[ afbeelding ]
Zijn ze alweer onstock?quote:
eerst wel. maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.quote:
Damn, ik word er niet echt wijzer van die reviewquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst wel. maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Even lezen.
http://brokeandbespoke.tu(...)ct-that-indochino-is
Ik weet het niet helemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn, ik word er niet echt wijzer van die reviewmaar meer positief dan negatief dacht ik?
Overall, I’d say that if you’re looking for a new suit, your budget is under $500, and you’re willing to make a trip to the tailor if necessary to hammer out some little details to ensure your suit will fit you properly (for which Indochino will foot the bill), then Indochino is a very good value.quote:
Mjah, alleen over die stijve pakken enzo, dat klonk wel erg crappy.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overall, I’d say that if you’re looking for a new suit, your budget is under $500, and you’re willing to make a trip to the tailor if necessary to hammer out some little details to ensure your suit will fit you properly (for which Indochino will foot the bill), then Indochino is a very good value.
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, alleen over die stijve pakken enzo, dat klonk wel erg crappy.Even kijken of ik revieuw over die nanotech kan vinden.
Ik 2 keer in de winkel (Boss en Mc Gregor) en 1 keer via fok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.
Voor 300/400 heb je ook al een prima maatpak.
Full maatpak voor 300/400?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik ben toen gewoon naar een herenzaak geweest hier in de stad en mij laten meten en een pak uitgekozen. Was 700eu, iets meer dus maar dan weet je wel precies wat je krijgt.
Voor 300/400 heb je ook al een prima maatpak.
Boss ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik 2 keer in de winkel (Boss en Mc Gregor) en 1 keer via fok.Maar voor 50 euro kon ik dat risico wel nemen, en zit nog als gegoten ook.
Pantalon, Colbert, en goeie overhemd. Al is dat wel een budget pak dan.quote:
Geen maatpakken hequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boss ook?dan ben je wel wat duurder uit
Wat dan? want ik wou toen in Almere Boss schoenen kopen terwijl er bij de Boss winkel uitverkoop was en die kostten nog 400euquote:
vas plsquote:
Shitquote:
Confectie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? want ik wou toen in Almere Boss schoenen kopen terwijl er bij de Boss winkel uitverkoop was en die kostten nog 400eualleen schoenen. En ook een losse pantalon voor 500eu ofso
Ok, wel wat goedkoper maar dan nog vet veel geldquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shit
[..]
Confectie.Wel laten vermaken uiteraard.
Ja moet jij ook nog ff stoer doen jezus alsof die opmerking van 2nutz niet genoeg wasquote:
Cutequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom net binnen gewandeld laat me.
Het zijn dan ook wel hele mooie pakken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, wel wat goedkoper maar dan nog vet veel geld
Tough lovequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja moet jij ook nog ff stoer doen jezus alsof die opmerking van 2nutz niet genoeg wasBen diep gekwetst.
quote:
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zijn dan ook wel hele mooie pakken.
Hoeveel pakken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Daar heb je zeker gelijk inhoeveel heb jij?
ja?quote:
Nicequote:
Ik heb 2 losse colbertjes, anders is het colbertje straks een andere kleur dan pantalon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice
Ik alleen maatpak en een oudere H&M pakdaar draag ik alleen soms colbertje los van.
Ja idd, zou zonde zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 2 losse colbertjes, anders is het colbertje straks een andere kleur dan pantalon.
Maar 1 ben ik uitgescheurd bij de schouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |