Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je.
Is wel een mooie toch voor de Brave New Wielrennen SC?
wow! Hier maak je de mannen die hier posten vast heel blij meequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even de afbeelding veranderd. Volgens mij had ik de verkeerde.
Hier 1 om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Haha, ja er zat een gedachte achter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wow! Hier maak je de mannen die hier posten vast heel blij mee
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, ja er zat een gedachte achter.
Ach ja een visuele toevoeging kon nooit geen kwaad. Het geeft je toch een beter idee.quote:
Ik zie de mannenbillen liever verpakt in een wielertenue. Er moet iets te raden overblijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja een visuele toevoeging kon nooit geen kwaad. Het geeft je toch een beter idee.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even de afbeelding veranderd. Volgens mij had ik de verkeerde.
Hier 1 om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Jaa ik moest ook gelijk aan de billen van Dotteke denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef theguyver het volgende:
[..]Dotteke op een fiets
![]()
![]()
moge dames en heren, het is een beetje fris nog 13c maar het word vast weer een lekker dagje
*meldt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Voor tgv en Blaadjes
(en Ferdo als hij kijkt)
Ik zie ze inderdaad ook liever met tenue dan zonder tenuequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie de mannenbillen liever verpakt in een wielertenue. Er moet iets te raden overblijven
Heb je laatste die foto van Rasmussen in zijn blote bovenlijf gezien? Die had ik graag gemistquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie ze inderdaad ook liever met tenue dan zonder tenue
Hoe oogde dat? Kon je er zó geld mee inzamelen door er gewoon een gironummer onder te zetten, zo'n idee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je laatste die foto van Rasmussen in zijn blote bovenlijf gezien? Die had ik graag gemist
Ja echt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe oogde dat? Kon je er zó geld mee inzamelen door er gewoon een gironummer onder te zetten, zo'n idee?
Nee hoor, ik support alleen Danny van Poppelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Tjacka het volgende:
brave new wielrennen
jullie supporten ook al froome
Hoi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Tjacka het volgende:
brave new wielrennen
jullie supporten ook al froome
Oh vandaar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi.
Tjacka is een die hard froome hater
Ik vind wielrenners er in het algemeen, uitzonderingen daargelaten, niet al te gezond uit zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vandaar!
Froome heeft ook al van die dunne armpjes.
kloptquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi.
Tjacka is een die hard froome hater
Goeiequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
In BNW is alles verdacht behalve wielrennen. Daar is niks verdachts aan.
Waarom ben jij een hater?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
we hoeven het als team niet altijd eens te zijn inso
alles straalt van die jongen af dat hij strak van de dope staat.quote:
dan ga ik wel weer naar vblquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Ferdo het volgende:
Hier wordt niet gehaat, hé? Daar zijn op FOK! andere plekken voor.
Is dat ook zo'n plek dan?quote:
Ik denk dat Ferdo bedoelt dat het hier een aangename plek is om te vertoeven en dat er elders op FOK! plekken zijn waar men zich niet aan jullie leus: wij minachten niemand houdt.quote:
oh zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferdo bedoelt dat het hier een aangename plek is om te vertoeven en dat er elders op FOK! plekken zijn waar men zich niet aan jullie leus: wij minachten niemand houdt.
Correct me if I'm wrong Ferdo.
Je mag hem echt niet he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zo
maar froome verdient het om te minachten
had dat altijd bij Ulrich...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag hem echt niet he?
Ik heb dat met Cavendish, vond het altijd al een nare vent en nu helemaal.
quote:
Neeeeee, ik was altijd fan van Ulrichquote:
Nou bijna...nog 2 nachten werken hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Avond!
En bijna weekend.
Zo'n lekker liedje dit
Ja jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou bijna...nog 2 nachten werken hoor.
Ja, zo jammer he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
Wij hadden er ook bij kunnen zijn!
Deal!quote:
Werk ze B en tot morgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deal!
Ik ga me klaar maken. Fijne avond nog L en de rest natuurlijk ook!
Ja. Lekker gewerkt wel.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Lekker gewerkt wel.
Jij ook een goede dag?
Ik ga zo slapen, was druk vandaag en mijn luiken vallen dicht
lol... nee bah.. vond zo mooi dat Armstrong geen spaan van m heel liet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Neeeeee, ik was altijd fan van Ulrich
edit: Ik vroeg me wel eens af waarom mensen dubbel quoten. Nou ik ben erachter....hoef je niks voor te doen dus.
nee, ik geloof hem gewoon niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag hem echt niet he?
Ik heb dat met Cavendish, vond het altijd al een nare vent en nu helemaal.
Morguhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:39 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes, bijna weekend.
Ow en voor mij 3 party's
Zit wat in. Als Froome niet meteen in de aanval was gegaan hadden we een heel andere Tour gekregen. Maar geef hem eens ongelijk. Hij kan het en hij doet het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik geloof hem gewoon niet.
misschien gebruikt de rest ook wel maar zonder froome was het zo spannend geweest.
Hoi Dotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Feestbeest.
Fijn weekend allemaal!!
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef theguyver het volgende:
correctie 5, pffff word buizen dit weekend, en bbknoeien.
2 tropical party's
1 proud to be fout feest
2 bbq/verjaardagen
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.
Enjoy!
Dat zijn de beste feestenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.quote:
Ja, kut dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef theguyver het volgende:
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.
haha genoeg feestjes dus als niet bevalt dan was het een mooie test,quote:
Gepriegel is het idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat blijf ik dat kut vinden trouwens, fok!ken op een mobiel.
Ja, natuurlijk is het dubbele standaard .quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tingo het volgende:
Als t zo goed bekend dat er veel drugs gebruik was in voetbal....denk je dat er zal veel meer sensationalisch verhalen daarover?
Waarom is er niet zoveel gezegd over 'widespread drug use' ?
Armstrong was zeker niet die enige.
Voor mij mogen ze gebruiken wat ze willen - maar het is toch a case of double standards of niet?
voetbal is meer tacktiek en samenspel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:49 schreef Tingo het volgende:
Waarom hebben journalisten niet wat meer over geschreven?
Als t 'n voetballer was horen we veel meer over denk ik.
Dus - het lijkt mij dat het inderdaad is double standards.
So much for unbiased journalism.
Doping kan ook worden gebruikt voor uithoudingsvermogen, spieren kweken en preventief tegen blessures.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
voetbal is meer tacktiek en samenspel.
enige wat de dope bij helpt is het uithoudings vermogen.
niet het inzicht reactie vermogen, teamplay.
bij wielrennen heb je er veel meer aan
nou, vriend van me is nu net 3 weken bezig bijna full time bij een bokstraining.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doping kan ook worden gebruikt voor uithoudingsvermogen, spieren kweken en preventief tegen blessures.
Van Persie is bijvoorbeeld voordat ie naar man united ging 4 kg in spier aangekomen in een maand. Nu wil ik niemand beschuldigen maar dat is vrijwel onmogelijk zonder een spuitje hier en daar.
Beginner gains zijn dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef theguyver het volgende:
kerel is 3 kilo aangekomen en is gewoon van tengere gast al behoorlijk aan veranderen naar spierbonk.. kuiten en schouder omvang was al stuk groter, en dat in hele korte periode.
Niet dat het mij persoonlijk veel kan uitmaken verder, zal er geen moment minder plezier aan de sport belevenquote:
misschien flikkert hij nog wel een ravijn inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit wat in. Als Froome niet meteen in de aanval was gegaan hadden we een heel andere Tour gekregen. Maar geef hem eens ongelijk. Hij kan het en hij doet het.
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat het mij persoonlijk veel kan uitmaken verder, zal er geen moment minder plezier aan de sport beleven
boboquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.
anders moet ik me maar weer lam zuipen in de Skybox
Nope goeie vriend van Boboquote:
Zou best kunnen. Er zitten wel een paar agressieve mannetjes bij die stijf staan van de ehhh adrenaline en ook nog eens niet in een rechte lijn sprinten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien flikkert hij nog wel een ravijn in
een neo-bobo dus nog ergerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope goeie vriend van Bobo
maar in vak P is veel gezelliger.
Een keer in de kuip in skybox gezeten, never again.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.
anders moet ik me maar weer lam zuipen in de Skybox
ik ben de ergste in mijn soort.quote:
1995, kon jij toen al praten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
brrr doet me denken aan Casartelly aantal jaren geleden die tegen de grond smakte en het niet meer na kon vertellen
oh dan valt het meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben de ergste in mijn soort.
Ik help een vriend omdat hij een spierziekte heeft en als dank neemt hij me mee naar veel thuiswedstrijden
Hoi Lavender, goed maar druk druk druk! En met jou?quote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Lavender, goed maar druk druk druk! En met jou?
Hoi Blaadjesquote:
Hoi L. Ja ging lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi BlaadjesLekker gewerkt vannacht?
Nog één nachtje werken en dan kan jouw weekend ook beginnen
Eeuwig zonde idd dat we die moesten missen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Ja ging lekker.
Vanmiddag moest ik weg, bah mis ik even een mooie etappe zeg
Ja echt goed! 2e nu gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde idd dat we die moesten missen.
Geweldige prestatie van Mollema !
Nee hoor, die zijn hier alleen dood en dood ziek vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
Bij de Rabobank zullen ze wel met gemengde gevoelgens de prestaties van Belkin volgen.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn hier alleen dood en dood ziek van
Het is de spannendste tour sinds jarenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja.
Gekke tour hoor dit. Straks ligt alles nog zo dicht bij elkaar dat we zelfs in Parijs nog aanvallen op de gele trui krijgen.
Gewoon even de fles vodka aan de mond dan heb je het zo warm.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:
zo feestje nr 1 .. tropical... helaas is niet zo warm maar komt goed.
ik maak wel paar cocktails, weg afspraak van nuchter blijven, care... zuipen tot ik er bij neerval :pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon even de fles vodka aan de mond dan heb je het zo warm.
Zolang het maar niet van de trap is. Ga je deze keer weer met een opblaaspop douchen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik maak wel paar cocktails, weg afspraak van nuchter blijven, care... zuipen tot ik er bij neerval :p
heb geen opblaaspop meer die is weg gedreven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van de trap is. Ga je deze keer weer met een opblaaspop douchen?
Je bent prepared , gaat goedkomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb geen opblaaspop meer die is weg gedreven.
ipv kom ik dit keer met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
hoop dat de armbadjes passen
mwa, 2 minuten is veel hoor met zijn Aicar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja.
Gekke tour hoor dit. Straks ligt alles nog zo dicht bij elkaar dat we zelfs in Parijs nog aanvallen op de gele trui krijgen.
moge, zo was weer geslaagd feestje, maar geen rare dingen.quote:
Neem maar een extra sterk bakkie want vanavond weer een feestje toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge, zo was weer geslaagd feestje, maar geen rare dingen.
tijd
vanmiddag 1 vanavond 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem maar een extra sterk bakkie want vanavond weer een feestje toch?
i just like to party.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik maar 1 vanavond. Jij bent echt een feestneus
Ja, al een poosje hoor. Moet wel. Maandag 6 uur beginnen dus moet binnen 1 dag m'n ritme veranderen. Ze hadden me beter een middag/avond dienst kunnen geven, maar ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! Je bed uitgerold?
Mooi op tijd voor de etappe
Hoi Inso, alles goed?quote:
Prima prima, beetje wakker worden na gister een nachtje te hebben moeten doorhalen.quote:
Ja rustig aan. Zit te wachten op een vent die m'n wasmachine komt maken. Schiet nog niet op dus en kan ik niet naar de winkel. grrrrquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima prima, beetje wakker worden na gister een nachtje te hebben moeten doorhalen.
Daar?
Zal je zien dat hij precies in de finale komt. Eind van de middagquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja rustig aan. Zit te wachten op een vent die m'n wasmachine komt maken. Schiet nog niet op dus en kan ik niet naar de winkel. grrrr
Lekker positief ben je weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij precies in de finale komt. Eind van de middag
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de bemoedigende woorden.
quote:
En hoe laat was de afspraak ? Of was het zoiets van tussen 9 uur 's morgens en 6 uur 's avonds?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer komt. Hij schittert in afwezigheid, niet gehinderd door enige vorm van communicatie.
in de middag. Normaal een goede monteur, nu op vakantie en z'n werknemer neemt het niet zo nauw blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe laat was de afspraak ? Of was het zoiets van tussen 9 uur 's morgens en 6 uur 's avonds?
Dat is waardeloos idd. Kun je niet alvast wat dingen op de hand wassen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
in de middag. Normaal een goede monteur, nu op vakantie en z'n werknemer neemt het niet zo nauw blijkbaar.
Geeft niks maar ondertussen kan ik al een paar dagen niet wassen.
Ja daag, ik zit nu niet op de camping.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waardeloos idd. Kun je niet alvast wat dingen op de hand wassen?
Oh dat is nog beter!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja daag, ik zit nu niet op de camping.
Breng wel even een wasje naar pa en ma.
Ik heb nog wel zo'n hand bediening wastrommel voor op de camping staan. Wasje erin, heet water en wasmiddel en draaien maar.quote:
Doe je gelijk aan sport vandaag: win-winquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n hand bediening wastrommel voor op de camping staan. Wasje erin, heet water en wasmiddel en draaien maar.
Haha, nou dat heb ik vannacht al gedaan. Heb me toch een pijn in m'n ballen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je gelijk aan sport vandaag: win-win
Goed tillen is heel belangrijk. Nooit met je ballen doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, nou dat heb ik vannacht al gedaan. Heb me toch een pijn in m'n ballen!
Ehm spierballen dan wel te verstaan.
Nee ze hangen zo al genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed tillen is heel belangrijk. Nooit met je ballen doen
Nee tuurlijk niet. Die drink je eerst leeg en dan verplaats je hem . Slim hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ze hangen zo al genoeg
Dat is wel altijd mooi, goed tillen vanuit je knieën. Uhuh maar zo werkt het niet in de praktijk.
Een 50 liter fust bier zet je niet weg op 1,50 meter vanuit je knieën.
Hahaha, wat dom van mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Die drink je eerst leeg en dan verplaats je hem . Slim he![]()
Laatste 12,5 km kijken. Hoogerland gaat het niet redden denk ik.
Echt bloedspannend was het. En wat slim gereden van de winnaar. Moet je ook kunnen hoor, zo lang je verstoppen in het peloton, durven wachten en pas op het allerlaatste moment naar voren schieten.quote:
Nee een Movistar auto reed tegen 1 van Belkin(auto). Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef theguyver het volgende:
Mollema still going strong.
Ik las iets op sport FP over een crash tegen Belkin auto door Valverde.
wtf
aha ze konden zeker niet tegen hun verliesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee een Movistar auto reed tegen 1 van Belkin(auto). Niks bijzonders.
Zoeken naar een incident
nee hoor was om 9 uur weer uit de veren.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
En, zit iedereen klaar voor de titanenstrijd op de Mont Ventoux of liggen jullie allemaal nog uit te brakken van de feestjes van gisteren?
In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst
Dan heb je het niet zo laat gemaakt gisteren zeker?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor was om 9 uur weer uit de veren.
Bezig met de grote schoonmaak
ik was om 5 uur thuis en 9 uur er uit, nee was gewoon een keer nodig ..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je het niet zo laat gemaakt gisteren zeker?
En grote schoonmaak? Was het feest bij jou thuis?
Zo is dat!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik was om 5 uur thuis en 9 uur er uit, nee was gewoon een keer nodig ..
snachts een vent sóchtends een vent
ik was weer eens te laat.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb Poels als derde op mijn lijstje.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef DeMolay het volgende:
dan kan deze hier niet missen
Queen Bicycle Race
[ afbeelding ]
heb het origineel nog in mn LP zitten
Ik hoopte dat Gesink zou winnen, maar dat zal helaas wel niet. Zou het hem zo gunnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik was weer eens te laat.Maakt niet uit, ik ben zo benieuwd hoe mollema het gaat doen!
ik ook maar denk dat hij z'n pijlen op dinsdag richt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Gesink zou winnen, maar dat zal helaas wel niet. Zou het hem zo gunnen.
Zo hey, dat is een droombeeld voor vele mannen sportliefhebbersquote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef DeMolay het volgende:
dan kan deze hier niet missen
Queen Bicycle Race
[ afbeelding ]
heb het origineel nog in mn LP zitten
ik lag wel uit te brakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
En, zit iedereen klaar voor de titanenstrijd op de Mont Ventoux of liggen jullie allemaal nog uit te brakken van de feestjes van gisteren?
In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst
Maar nu Mont Ventoux he? Wie denk jij dat er gaat winnen? Denk je dat Poels dit gaat redden?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik lag wel uit te brakken.was gezellig
Alpe D'Huez he. Zou best kunnen idd. 'Hollandse Berg'quote:Op zondag 14 juli 2013 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook maar denk dat hij z'n pijlen op dinsdag richt.
jaja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nu Mont Ventoux he? Wie denk jij dat er gaat winnen? Denk je dat Poels dit gaat redden?
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jaja.
zat net fishomania te kijken, maar gewoon rustig over geschakeld. en nee, dit haalt hij nooit natuurlijk klassementsrenners rijden er straks meerdere minuten af.. en daarom verwacht ik ook dat chris ''aicar'' froome het gaat redden.
Goed he, hij heeft zijn plek goed verdedigd. En ten Dam ookquote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
froome doet vroem..
Kom op jongens
YES Mollema nog steeds 2e![]()
![]()
![]()
denk je dat hij stand houd?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed he, hij heeft zijn plek goed verdedigd. En ten Dam ook
Denk het wel.quote:
als hij een goede TT rijdt kan het zo maar.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel.
Maar de wens is de vader van de gedachte.
Wat denk jij? Redt hij het?
En nu wens ik je welterusten Tjacka, luikjes vallen dicht en de wekker gaat weer vroeg.
Wie wat? Is Danny naar huis???quote:Op maandag 15 juli 2013 16:02 schreef Blaadjes het volgende:
Goedenmiddag, wat een pokke weer zeg!
Lavenderr d'r liefje vroegtijdig naar huis.
Misschien kun je even bij hem langsgaan. Kunnen jullie mekaar troosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Néé!!!!
*zich in hysterische huilbui stort
Hij ziet me aankomenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Misschien kun je even bij hem langsgaan. Kunnen jullie mekaar troosten.
Noi Danny ik ben Lavenderr. Ik zou graag willen dat je me troost omdat jij uit de tour bent gestapt.quote:
Zoietsquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Noi Danny ik ben Lavenderr. Ik zou graag willen dat je me troost omdat jij uit de tour bent gestapt.
Pak de fiets en rijd m tegemoetquote:
De tank stapt niet af of er moet echt iets ernstigs zijn. Je ziet hem gewoon keihard genieten.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pak de fiets en rijd m tegemoet![]()
De eertse nederlander die afstapt toch?
Als Bram afstapt krijgt hij een pak rammel
Danny is gewoon mietje dus, maar zijn eerste tour he, is m vergevenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De tank stapt niet af of er moet echt iets ernstigs zijn. Je ziet hem gewoon keihard genieten.
Oe, jij begeeft je nu wel op glad ijs hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Danny is gewoon mietje dus, maar zijn eerste tour he, is m vergeven
smelt zo.. is best warm buitenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oe, jij begeeft je nu wel op glad ijs hoor!
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Danny is gewoon mietje dus, maar zijn eerste tour he, is m vergeven
Welterustenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat was gezellig hier vanavond![]()
Wens jullie allemaal een goede nacht en tot morgen![]()
Tot morgen!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
ik ben weer thuis sinds zaterdagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ff een duik in je zwembad, knap je vast van op.
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?quote:
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.quote:
Iedereen is op vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?
[..]
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.
Nou, het was benauwd vannacht, maar heel gek, ben toch helderderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?
[..]
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.
Ok, nou neem een oud toetsenbord mee voor 1 van je collega's. Beetje tuinkers zaadjes erin...water erover en in de plaats van z'n andere toetsenbord zetten. Tijd zat nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iedereen is op vakantie![]()
althans op mijn kantoor...
Je had vast een droom over complotten dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was benauwd vannacht, maar heel gek, ben toch helderder
Over aardbeien en taart en iets met een tuin en vogels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je had vast een droom over complotten dan.
KIP gevuld met aardbeien op de bbq met taart als toetjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over aardbeien en taart en iets met een tuin en vogels.
Of kip op de bbq en taart met aardbeien toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
KIP gevuld met aardbeien op de bbq met taart als toetje
dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kip op de bbq en taart met aardbeien toe.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook...ff bak koffie.
had mijn blouse ook al verkeerd om aan vandaag.
lig echt half te slapen.
Zit je ook omgekeerd op je bureaustoel ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook...ff bak koffie.
had mijn blouse ook al verkeerd om aan vandaag.
lig echt half te slapen.
ik waste me vanmorgen maar de slaapogen blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwww, ja een frisse douche is toch anders he?
18 juli - Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Bah, ik dacht dat vandaag alpe d'huez was. Lekker precies op m'n vrije dag. Niet dus.
Nou ja het is niet zo heeeeel erg want ben dan wel om kwart over 3 thuis maar wilde graag de hele etappe zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
18 juli - Alpe d'Huezsorry kerel over paar dagen pas
fixtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo heeeeel erg want ben dan wel om kwart over 3 thuis maar wilde graag de hele etappe zien.
Net als zaterdag, dan begint de etappe met 2 buiten categorie bergen. moet ik net weer van 10 tot 17 uur werken. grrrr![]()
Waarom is ze pissed? tnx voor de fix btw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
fixt
bored as fuck.
krijg net nog apje van mijn vriendin, heeft super pissed mijn bak ijs leeg gevreten en is nu begonnen met alle repen chocoladegezellig thuis komen straks
![]()
ze heeft haar pony bij een goeie vriendin achterhuis lopen, kreeg ze berichtje dat ze zich voor haar moest haasten, kleine bij haar pa gedropt als een gek de auto opgehaald bij haar broer er heen gescheurt komt ze aan .. zit die meid koffie te leuten..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom is ze pissed? tnx voor de fix btw.
Kan ze beter die goede vriendin de huid vol schelden ipv jouw ijs op eten. Wat zijn dit voor praktijken? :Squote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
ze heeft haar pony bij een goeie vriendin achterhuis lopen, kreeg ze berichtje dat ze zich voor haar moest haasten, kleine bij haar pa gedropt als een gek de auto opgehaald bij haar broer er heen gescheurt komt ze aan .. zit die meid koffie te leuten..
met de melding dat haar pony dus al naar een andere manege was gebracht, terwijl dat al was gebeurt voor ze dat berichtje kreeg, dus voor niks gehaast...
sorry beetje vaag verhaal maar zo kreeg ik het ook door..
ze zit nu met der kont in zwembadje aan het afkoelen
True, maar is ze te lief voor,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ze beter die goede vriendin de huid vol schelden ipv jouw ijs op eten. Wat zijn dit voor praktijken? :S
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, maar is ze te lief voor,
Ze gooit de frustratie door naar mij.
En is alleen maar te kalmeren met ijs en chocolade,
en vandaar dat dat altijd aanwezig is bij mij thuis.
quote:
Beetje zoals m'n zusje dus. Die weegt 47 kilo, eet goed. vreet zo 6 frikandellen speciaal weg om 22 uur maar komt geen gram aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]komt ie weer aan met die zee koe spoiler please
![]()
En neuh die meid is zo druk van zichzelf, daar komt nauwelijks een grammetje vet op![]()
![]()
naam telefoon nummer e-mailquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje zoals m'n zusje dus. Die weegt 47 kilo, eet goed. vreet zo 6 frikandellen speciaal weg om 22 uur maar komt geen gram aan.
bizar.
25 jaar, 3 kinderen. Weet niet of je daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
naam telefoon nummer e-mail![]()
nah mijn vriendin weegt ook wat (10 kgs) meer he, en buikje van bevaling gaat maar niet weg.
En die foto van in de bikini hier boven was vlak voor de bevalling?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
25 jaar, 3 kinderen. Weet niet of je daar op zit te wachten.
47 kilo...ja ze heeft holle bottenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die foto van in de bikini hier boven was vlak voor de bevalling?
vrijgezel?
de vader pakje peuken gaan halen? en nog steeds vermist?
Donderdag pas. Nog even geduldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Bah, ik dacht dat vandaag alpe d'huez was. Lekker precies op m'n vrije dag. Niet dus.
Daar helpen Rennies niet meer heurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
en beetje last van opgeblazen gevoel?
[ afbeelding ]
alsje
Dit soort dingen moet je aan theguyver vragen, die heeft ervaring met opblaaspoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:16 schreef Blaadjes het volgende:
Ze heeft wel een behoorlijke put boven d'r rechter borstje, misschien kun je haar daar leeg laten lopen.
haha ja das waar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je aan theguyver vragen, die heeft ervaring met opblaaspoppen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja das waar.
Hoeveel liter is deze pop eigenlijk theguyver? Is dat te doen met een voetpompje of kan ik beter een elektrische nemen?
Wat zal hij balen zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn opa kan voor het eerst in meer dan 60 jaar niet mee doen aan de vierdaagse
Hij heeft het aan de rug.
das zonde, stramme knar dat hij het ff doet nog op zijn hoge leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn opa kan voor het eerst in meer dan 60 jaar niet mee doen aan de vierdaagse
Hij heeft het aan de rug.
Hij heeft toch maar mooi zijn tweede plaats gehoudenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
Niemand zegt het dus ik zeg het maar: Mollema bijna in het geel!
Zo is het! En als vroem vroem wat harder de berm in was gegaan, en op z'n bek, had hij nu geel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft toch maar mooi zijn tweede plaats gehouden
Exactementquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het! En als vroem vroem wat harder de berm in was gegaan, en op z'n bek, had hij nu geel.
Lekker!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
lekker uitslapen morgen. ze belde of ik van 2 tot 10 wil ipv 6 tot 2....nou ja prima toch
Alleen de dag erna is klote
Slaap lekker wijfie!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
Ik duik er ook in, was een druk dagje, om meer dan 1 reden.
Tot morgen, slaap lekker uit
Zeg dat. Het zag zwart blauw van de mensen .quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
trekt mods aan van alle forums ...
Oh?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]koffie
blaadjes heeft de koekjes.
Ik wil de volgende keer wel koffie zetten als we weer bezoek hebben in dit lul maar raak voor een knaak topic... regel jij de koekjes?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh?
Avond trouwens!. Net thuis van werk en om 6 uur weer beginnen.
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer wel koffie zetten als we weer bezoek hebben in dit lul maar raak voor een knaak topic... regel jij de koekjes?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.
Mijn appeltaarten zijn beroemd in kleine kring. Ik doe het met plezier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.
Truste sweetie, lekker slapen en sterkte met het vroege opstaan en tot morgenmiddagquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ja ik ga zo weer naar bed. Normaal zou ik dit niet...zo snel een dienst erachter aan maar ivm de tour komt het wel goed uit.
Geen. Tenzij je het wapperende gordijn in de slaapkamer als false flag aanmerkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, hoeveel false flags hebben jullie vannacht weer ontdekt?
morgen motorbloempje ...quote:
killuminati.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Soort van illuminaatsie-gastslotje was dat.
Hi and byequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen trouwens
En tot ziens, ik moet er weer even vandoor
Hij was vol. Die emmer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
morgen motorbloempje ...
Complotter is verstandiger en denkt helderder, heb je wel heel snel dicht gegooid
je staat niet op Bocht 7?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jippie!
Maak jij het topic vol?
Fiets ik snel naar huis want vrije middag want Alpe D'Huez
Lekker met dit mooie weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Fiets ik snel naar huis want vrije middag want Alpe D'Huez![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |