Hoi Blaadjesquote:
Hoi L. Ja ging lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi BlaadjesLekker gewerkt vannacht?
Nog één nachtje werken en dan kan jouw weekend ook beginnen
Eeuwig zonde idd dat we die moesten missen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Ja ging lekker.
Vanmiddag moest ik weg, bah mis ik even een mooie etappe zeg
Ja echt goed! 2e nu gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde idd dat we die moesten missen.
Geweldige prestatie van Mollema !
Nee hoor, die zijn hier alleen dood en dood ziek vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
Bij de Rabobank zullen ze wel met gemengde gevoelgens de prestaties van Belkin volgen.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn hier alleen dood en dood ziek van
Het is de spannendste tour sinds jarenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja.
Gekke tour hoor dit. Straks ligt alles nog zo dicht bij elkaar dat we zelfs in Parijs nog aanvallen op de gele trui krijgen.
Gewoon even de fles vodka aan de mond dan heb je het zo warm.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:
zo feestje nr 1 .. tropical... helaas is niet zo warm maar komt goed.
ik maak wel paar cocktails, weg afspraak van nuchter blijven, care... zuipen tot ik er bij neerval :pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon even de fles vodka aan de mond dan heb je het zo warm.
Zolang het maar niet van de trap is. Ga je deze keer weer met een opblaaspop douchen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik maak wel paar cocktails, weg afspraak van nuchter blijven, care... zuipen tot ik er bij neerval :p
heb geen opblaaspop meer die is weg gedreven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van de trap is. Ga je deze keer weer met een opblaaspop douchen?
Je bent prepared , gaat goedkomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb geen opblaaspop meer die is weg gedreven.
ipv kom ik dit keer met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
hoop dat de armbadjes passen
mwa, 2 minuten is veel hoor met zijn Aicar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja.
Gekke tour hoor dit. Straks ligt alles nog zo dicht bij elkaar dat we zelfs in Parijs nog aanvallen op de gele trui krijgen.
moge, zo was weer geslaagd feestje, maar geen rare dingen.quote:
Neem maar een extra sterk bakkie want vanavond weer een feestje toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge, zo was weer geslaagd feestje, maar geen rare dingen.
tijd
vanmiddag 1 vanavond 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem maar een extra sterk bakkie want vanavond weer een feestje toch?
i just like to party.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik maar 1 vanavond. Jij bent echt een feestneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |