quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.
Mijn appeltaarten zijn beroemd in kleine kring. Ik doe het met plezier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.
Truste sweetie, lekker slapen en sterkte met het vroege opstaan en tot morgenmiddagquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ja ik ga zo weer naar bed. Normaal zou ik dit niet...zo snel een dienst erachter aan maar ivm de tour komt het wel goed uit.
Geen. Tenzij je het wapperende gordijn in de slaapkamer als false flag aanmerkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, hoeveel false flags hebben jullie vannacht weer ontdekt?
morgen motorbloempje ...quote:
killuminati.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Soort van illuminaatsie-gastslotje was dat.
Hi and byequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen trouwens
En tot ziens, ik moet er weer even vandoor
Hij was vol. Die emmer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
morgen motorbloempje ...
Complotter is verstandiger en denkt helderder, heb je wel heel snel dicht gegooid
je staat niet op Bocht 7?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jippie!
Maak jij het topic vol?
Fiets ik snel naar huis want vrije middag want Alpe D'Huez
Lekker met dit mooie weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Fiets ik snel naar huis want vrije middag want Alpe D'Huez![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |