Wat zal hij balen zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn opa kan voor het eerst in meer dan 60 jaar niet mee doen aan de vierdaagse
Hij heeft het aan de rug.
das zonde, stramme knar dat hij het ff doet nog op zijn hoge leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn opa kan voor het eerst in meer dan 60 jaar niet mee doen aan de vierdaagse
Hij heeft het aan de rug.
Hij heeft toch maar mooi zijn tweede plaats gehoudenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
Niemand zegt het dus ik zeg het maar: Mollema bijna in het geel!
Zo is het! En als vroem vroem wat harder de berm in was gegaan, en op z'n bek, had hij nu geel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft toch maar mooi zijn tweede plaats gehouden
Exactementquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het! En als vroem vroem wat harder de berm in was gegaan, en op z'n bek, had hij nu geel.
Lekker!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
lekker uitslapen morgen. ze belde of ik van 2 tot 10 wil ipv 6 tot 2....nou ja prima toch
Alleen de dag erna is klote
Slaap lekker wijfie!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
Ik duik er ook in, was een druk dagje, om meer dan 1 reden.
Tot morgen, slaap lekker uit
Zeg dat. Het zag zwart blauw van de mensen .quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
trekt mods aan van alle forums ...
Oh?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]koffie
blaadjes heeft de koekjes.
Ik wil de volgende keer wel koffie zetten als we weer bezoek hebben in dit lul maar raak voor een knaak topic... regel jij de koekjes?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh?
Avond trouwens!. Net thuis van werk en om 6 uur weer beginnen.
Tuurlijk geen probleem. Of we laten Lavenderr een appeltaart bakken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer wel koffie zetten als we weer bezoek hebben in dit lul maar raak voor een knaak topic... regel jij de koekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |