18 juli - Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Bah, ik dacht dat vandaag alpe d'huez was. Lekker precies op m'n vrije dag. Niet dus.
Nou ja het is niet zo heeeeel erg want ben dan wel om kwart over 3 thuis maar wilde graag de hele etappe zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
18 juli - Alpe d'Huezsorry kerel over paar dagen pas
fixtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo heeeeel erg want ben dan wel om kwart over 3 thuis maar wilde graag de hele etappe zien.
Net als zaterdag, dan begint de etappe met 2 buiten categorie bergen. moet ik net weer van 10 tot 17 uur werken. grrrr![]()
Waarom is ze pissed? tnx voor de fix btw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
fixt
bored as fuck.
krijg net nog apje van mijn vriendin, heeft super pissed mijn bak ijs leeg gevreten en is nu begonnen met alle repen chocoladegezellig thuis komen straks
![]()
ze heeft haar pony bij een goeie vriendin achterhuis lopen, kreeg ze berichtje dat ze zich voor haar moest haasten, kleine bij haar pa gedropt als een gek de auto opgehaald bij haar broer er heen gescheurt komt ze aan .. zit die meid koffie te leuten..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom is ze pissed? tnx voor de fix btw.
Kan ze beter die goede vriendin de huid vol schelden ipv jouw ijs op eten. Wat zijn dit voor praktijken? :Squote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
ze heeft haar pony bij een goeie vriendin achterhuis lopen, kreeg ze berichtje dat ze zich voor haar moest haasten, kleine bij haar pa gedropt als een gek de auto opgehaald bij haar broer er heen gescheurt komt ze aan .. zit die meid koffie te leuten..
met de melding dat haar pony dus al naar een andere manege was gebracht, terwijl dat al was gebeurt voor ze dat berichtje kreeg, dus voor niks gehaast...
sorry beetje vaag verhaal maar zo kreeg ik het ook door..
ze zit nu met der kont in zwembadje aan het afkoelen
True, maar is ze te lief voor,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ze beter die goede vriendin de huid vol schelden ipv jouw ijs op eten. Wat zijn dit voor praktijken? :S
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, maar is ze te lief voor,
Ze gooit de frustratie door naar mij.
En is alleen maar te kalmeren met ijs en chocolade,
en vandaar dat dat altijd aanwezig is bij mij thuis.
quote:
Beetje zoals m'n zusje dus. Die weegt 47 kilo, eet goed. vreet zo 6 frikandellen speciaal weg om 22 uur maar komt geen gram aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]komt ie weer aan met die zee koe spoiler please
![]()
En neuh die meid is zo druk van zichzelf, daar komt nauwelijks een grammetje vet op![]()
![]()
naam telefoon nummer e-mailquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje zoals m'n zusje dus. Die weegt 47 kilo, eet goed. vreet zo 6 frikandellen speciaal weg om 22 uur maar komt geen gram aan.
bizar.
25 jaar, 3 kinderen. Weet niet of je daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
naam telefoon nummer e-mail![]()
nah mijn vriendin weegt ook wat (10 kgs) meer he, en buikje van bevaling gaat maar niet weg.
En die foto van in de bikini hier boven was vlak voor de bevalling?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
25 jaar, 3 kinderen. Weet niet of je daar op zit te wachten.
47 kilo...ja ze heeft holle bottenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die foto van in de bikini hier boven was vlak voor de bevalling?
vrijgezel?
de vader pakje peuken gaan halen? en nog steeds vermist?
Donderdag pas. Nog even geduldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Bah, ik dacht dat vandaag alpe d'huez was. Lekker precies op m'n vrije dag. Niet dus.
Daar helpen Rennies niet meer heurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
en beetje last van opgeblazen gevoel?
[ afbeelding ]
alsje
Dit soort dingen moet je aan theguyver vragen, die heeft ervaring met opblaaspoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:16 schreef Blaadjes het volgende:
Ze heeft wel een behoorlijke put boven d'r rechter borstje, misschien kun je haar daar leeg laten lopen.
haha ja das waar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je aan theguyver vragen, die heeft ervaring met opblaaspoppen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja das waar.
Hoeveel liter is deze pop eigenlijk theguyver? Is dat te doen met een voetpompje of kan ik beter een elektrische nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |