quote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat was gezellig hier vanavond![]()
Wens jullie allemaal een goede nacht en tot morgen![]()
ik ben weer thuis sinds zaterdagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ff een duik in je zwembad, knap je vast van op.
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?quote:
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.quote:
Iedereen is op vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?
[..]
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.
Nou, het was benauwd vannacht, maar heel gek, ben toch helderderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L, jij wel uitgeslapen?
[..]
Mooi toch? Kun je een beetje je collega's pesten.
Ok, nou neem een oud toetsenbord mee voor 1 van je collega's. Beetje tuinkers zaadjes erin...water erover en in de plaats van z'n andere toetsenbord zetten. Tijd zat nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iedereen is op vakantie![]()
althans op mijn kantoor...
Je had vast een droom over complotten dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was benauwd vannacht, maar heel gek, ben toch helderder
Over aardbeien en taart en iets met een tuin en vogels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je had vast een droom over complotten dan.
KIP gevuld met aardbeien op de bbq met taart als toetjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over aardbeien en taart en iets met een tuin en vogels.
Of kip op de bbq en taart met aardbeien toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
KIP gevuld met aardbeien op de bbq met taart als toetje
dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kip op de bbq en taart met aardbeien toe.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook...ff bak koffie.
had mijn blouse ook al verkeerd om aan vandaag.
lig echt half te slapen.
Zit je ook omgekeerd op je bureaustoel ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook...ff bak koffie.
had mijn blouse ook al verkeerd om aan vandaag.
lig echt half te slapen.
ik waste me vanmorgen maar de slaapogen blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwww, ja een frisse douche is toch anders he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |