aha ze konden zeker niet tegen hun verliesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee een Movistar auto reed tegen 1 van Belkin(auto). Niks bijzonders.
Zoeken naar een incident
nee hoor was om 9 uur weer uit de veren.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
En, zit iedereen klaar voor de titanenstrijd op de Mont Ventoux of liggen jullie allemaal nog uit te brakken van de feestjes van gisteren?
In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst
Dan heb je het niet zo laat gemaakt gisteren zeker?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor was om 9 uur weer uit de veren.
Bezig met de grote schoonmaak
ik was om 5 uur thuis en 9 uur er uit, nee was gewoon een keer nodig ..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je het niet zo laat gemaakt gisteren zeker?
En grote schoonmaak? Was het feest bij jou thuis?
Zo is dat!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik was om 5 uur thuis en 9 uur er uit, nee was gewoon een keer nodig ..
snachts een vent sóchtends een vent
ik was weer eens te laat.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb Poels als derde op mijn lijstje.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef DeMolay het volgende:
dan kan deze hier niet missen
Queen Bicycle Race
[ afbeelding ]
heb het origineel nog in mn LP zitten
Ik hoopte dat Gesink zou winnen, maar dat zal helaas wel niet. Zou het hem zo gunnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik was weer eens te laat.Maakt niet uit, ik ben zo benieuwd hoe mollema het gaat doen!
ik ook maar denk dat hij z'n pijlen op dinsdag richt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Gesink zou winnen, maar dat zal helaas wel niet. Zou het hem zo gunnen.
Zo hey, dat is een droombeeld voor vele mannen sportliefhebbersquote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef DeMolay het volgende:
dan kan deze hier niet missen
Queen Bicycle Race
[ afbeelding ]
heb het origineel nog in mn LP zitten
ik lag wel uit te brakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
En, zit iedereen klaar voor de titanenstrijd op de Mont Ventoux of liggen jullie allemaal nog uit te brakken van de feestjes van gisteren?
In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst
Maar nu Mont Ventoux he? Wie denk jij dat er gaat winnen? Denk je dat Poels dit gaat redden?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik lag wel uit te brakken.was gezellig
Alpe D'Huez he. Zou best kunnen idd. 'Hollandse Berg'quote:Op zondag 14 juli 2013 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook maar denk dat hij z'n pijlen op dinsdag richt.
jaja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nu Mont Ventoux he? Wie denk jij dat er gaat winnen? Denk je dat Poels dit gaat redden?
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jaja.
zat net fishomania te kijken, maar gewoon rustig over geschakeld. en nee, dit haalt hij nooit natuurlijk klassementsrenners rijden er straks meerdere minuten af.. en daarom verwacht ik ook dat chris ''aicar'' froome het gaat redden.
Goed he, hij heeft zijn plek goed verdedigd. En ten Dam ookquote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
froome doet vroem..
Kom op jongens
YES Mollema nog steeds 2e![]()
![]()
![]()
denk je dat hij stand houd?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed he, hij heeft zijn plek goed verdedigd. En ten Dam ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |