Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je.
Is wel een mooie toch voor de Brave New Wielrennen SC?
wow! Hier maak je de mannen die hier posten vast heel blij meequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even de afbeelding veranderd. Volgens mij had ik de verkeerde.
Hier 1 om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Haha, ja er zat een gedachte achter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wow! Hier maak je de mannen die hier posten vast heel blij mee
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, ja er zat een gedachte achter.
Ach ja een visuele toevoeging kon nooit geen kwaad. Het geeft je toch een beter idee.quote:
Ik zie de mannenbillen liever verpakt in een wielertenue. Er moet iets te raden overblijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja een visuele toevoeging kon nooit geen kwaad. Het geeft je toch een beter idee.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even de afbeelding veranderd. Volgens mij had ik de verkeerde.
Hier 1 om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Jaa ik moest ook gelijk aan de billen van Dotteke denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef theguyver het volgende:
[..]Dotteke op een fiets
![]()
![]()
moge dames en heren, het is een beetje fris nog 13c maar het word vast weer een lekker dagje
*meldt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Voor tgv en Blaadjes
(en Ferdo als hij kijkt)
Ik zie ze inderdaad ook liever met tenue dan zonder tenuequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie de mannenbillen liever verpakt in een wielertenue. Er moet iets te raden overblijven
Heb je laatste die foto van Rasmussen in zijn blote bovenlijf gezien? Die had ik graag gemistquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie ze inderdaad ook liever met tenue dan zonder tenue
Hoe oogde dat? Kon je er zó geld mee inzamelen door er gewoon een gironummer onder te zetten, zo'n idee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je laatste die foto van Rasmussen in zijn blote bovenlijf gezien? Die had ik graag gemist
Ja echt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe oogde dat? Kon je er zó geld mee inzamelen door er gewoon een gironummer onder te zetten, zo'n idee?
Nee hoor, ik support alleen Danny van Poppelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Tjacka het volgende:
brave new wielrennen
jullie supporten ook al froome
Hoi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Tjacka het volgende:
brave new wielrennen
jullie supporten ook al froome
Oh vandaar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi.
Tjacka is een die hard froome hater
Ik vind wielrenners er in het algemeen, uitzonderingen daargelaten, niet al te gezond uit zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vandaar!
Froome heeft ook al van die dunne armpjes.
kloptquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi.
Tjacka is een die hard froome hater
Goeiequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
In BNW is alles verdacht behalve wielrennen. Daar is niks verdachts aan.
Waarom ben jij een hater?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
we hoeven het als team niet altijd eens te zijn inso
alles straalt van die jongen af dat hij strak van de dope staat.quote:
dan ga ik wel weer naar vblquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Ferdo het volgende:
Hier wordt niet gehaat, hé? Daar zijn op FOK! andere plekken voor.
Is dat ook zo'n plek dan?quote:
Ik denk dat Ferdo bedoelt dat het hier een aangename plek is om te vertoeven en dat er elders op FOK! plekken zijn waar men zich niet aan jullie leus: wij minachten niemand houdt.quote:
oh zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferdo bedoelt dat het hier een aangename plek is om te vertoeven en dat er elders op FOK! plekken zijn waar men zich niet aan jullie leus: wij minachten niemand houdt.
Correct me if I'm wrong Ferdo.
Je mag hem echt niet he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zo
maar froome verdient het om te minachten
had dat altijd bij Ulrich...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag hem echt niet he?
Ik heb dat met Cavendish, vond het altijd al een nare vent en nu helemaal.
quote:
Neeeeee, ik was altijd fan van Ulrichquote:
Nou bijna...nog 2 nachten werken hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Avond!
En bijna weekend.
Zo'n lekker liedje dit
Ja jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou bijna...nog 2 nachten werken hoor.
Ja, zo jammer he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
Wij hadden er ook bij kunnen zijn!
Deal!quote:
Werk ze B en tot morgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deal!
Ik ga me klaar maken. Fijne avond nog L en de rest natuurlijk ook!
Ja. Lekker gewerkt wel.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Lekker gewerkt wel.
Jij ook een goede dag?
Ik ga zo slapen, was druk vandaag en mijn luiken vallen dicht
lol... nee bah.. vond zo mooi dat Armstrong geen spaan van m heel liet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Neeeeee, ik was altijd fan van Ulrich
edit: Ik vroeg me wel eens af waarom mensen dubbel quoten. Nou ik ben erachter....hoef je niks voor te doen dus.
nee, ik geloof hem gewoon niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag hem echt niet he?
Ik heb dat met Cavendish, vond het altijd al een nare vent en nu helemaal.
Morguhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:39 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes, bijna weekend.
Ow en voor mij 3 party's
Zit wat in. Als Froome niet meteen in de aanval was gegaan hadden we een heel andere Tour gekregen. Maar geef hem eens ongelijk. Hij kan het en hij doet het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik geloof hem gewoon niet.
misschien gebruikt de rest ook wel maar zonder froome was het zo spannend geweest.
Hoi Dotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Feestbeest.
Fijn weekend allemaal!!
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef theguyver het volgende:
correctie 5, pffff word buizen dit weekend, en bbknoeien.
2 tropical party's
1 proud to be fout feest
2 bbq/verjaardagen
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.
Enjoy!
Dat zijn de beste feestenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.quote:
Ja, kut dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef theguyver het volgende:
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.
haha genoeg feestjes dus als niet bevalt dan was het een mooie test,quote:
Gepriegel is het idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat blijf ik dat kut vinden trouwens, fok!ken op een mobiel.
Ja, natuurlijk is het dubbele standaard .quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tingo het volgende:
Als t zo goed bekend dat er veel drugs gebruik was in voetbal....denk je dat er zal veel meer sensationalisch verhalen daarover?
Waarom is er niet zoveel gezegd over 'widespread drug use' ?
Armstrong was zeker niet die enige.
Voor mij mogen ze gebruiken wat ze willen - maar het is toch a case of double standards of niet?
voetbal is meer tacktiek en samenspel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:49 schreef Tingo het volgende:
Waarom hebben journalisten niet wat meer over geschreven?
Als t 'n voetballer was horen we veel meer over denk ik.
Dus - het lijkt mij dat het inderdaad is double standards.
So much for unbiased journalism.
Doping kan ook worden gebruikt voor uithoudingsvermogen, spieren kweken en preventief tegen blessures.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
voetbal is meer tacktiek en samenspel.
enige wat de dope bij helpt is het uithoudings vermogen.
niet het inzicht reactie vermogen, teamplay.
bij wielrennen heb je er veel meer aan
nou, vriend van me is nu net 3 weken bezig bijna full time bij een bokstraining.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doping kan ook worden gebruikt voor uithoudingsvermogen, spieren kweken en preventief tegen blessures.
Van Persie is bijvoorbeeld voordat ie naar man united ging 4 kg in spier aangekomen in een maand. Nu wil ik niemand beschuldigen maar dat is vrijwel onmogelijk zonder een spuitje hier en daar.
Beginner gains zijn dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef theguyver het volgende:
kerel is 3 kilo aangekomen en is gewoon van tengere gast al behoorlijk aan veranderen naar spierbonk.. kuiten en schouder omvang was al stuk groter, en dat in hele korte periode.
Niet dat het mij persoonlijk veel kan uitmaken verder, zal er geen moment minder plezier aan de sport belevenquote:
misschien flikkert hij nog wel een ravijn inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit wat in. Als Froome niet meteen in de aanval was gegaan hadden we een heel andere Tour gekregen. Maar geef hem eens ongelijk. Hij kan het en hij doet het.
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat het mij persoonlijk veel kan uitmaken verder, zal er geen moment minder plezier aan de sport beleven
boboquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.
anders moet ik me maar weer lam zuipen in de Skybox
Nope goeie vriend van Boboquote:
Zou best kunnen. Er zitten wel een paar agressieve mannetjes bij die stijf staan van de ehhh adrenaline en ook nog eens niet in een rechte lijn sprinten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien flikkert hij nog wel een ravijn in
een neo-bobo dus nog ergerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope goeie vriend van Bobo
maar in vak P is veel gezelliger.
Een keer in de kuip in skybox gezeten, never again.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk doet mijn club dit jaar weer wat beter.
anders moet ik me maar weer lam zuipen in de Skybox
ik ben de ergste in mijn soort.quote:
1995, kon jij toen al praten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
brrr doet me denken aan Casartelly aantal jaren geleden die tegen de grond smakte en het niet meer na kon vertellen
oh dan valt het meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben de ergste in mijn soort.
Ik help een vriend omdat hij een spierziekte heeft en als dank neemt hij me mee naar veel thuiswedstrijden
Hoi Lavender, goed maar druk druk druk! En met jou?quote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Lavender, goed maar druk druk druk! En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |