Ja. Lekker gewerkt wel.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Lekker gewerkt wel.
Jij ook een goede dag?
Ik ga zo slapen, was druk vandaag en mijn luiken vallen dicht
lol... nee bah.. vond zo mooi dat Armstrong geen spaan van m heel liet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Neeeeee, ik was altijd fan van Ulrich
edit: Ik vroeg me wel eens af waarom mensen dubbel quoten. Nou ik ben erachter....hoef je niks voor te doen dus.
nee, ik geloof hem gewoon niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag hem echt niet he?
Ik heb dat met Cavendish, vond het altijd al een nare vent en nu helemaal.
Morguhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:39 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes, bijna weekend.
Ow en voor mij 3 party's
Zit wat in. Als Froome niet meteen in de aanval was gegaan hadden we een heel andere Tour gekregen. Maar geef hem eens ongelijk. Hij kan het en hij doet het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik geloof hem gewoon niet.
misschien gebruikt de rest ook wel maar zonder froome was het zo spannend geweest.
Hoi Dotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Feestbeest.
Fijn weekend allemaal!!
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef theguyver het volgende:
correctie 5, pffff word buizen dit weekend, en bbknoeien.
2 tropical party's
1 proud to be fout feest
2 bbq/verjaardagen
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt weer als een weekend vol opblaaspoppen, mensen die van de trap af vallen en dolle meiden.
Enjoy!
Dat zijn de beste feestenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee, ben bang dat ik de helft niet mee krijg.
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.quote:
Ja, kut dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef theguyver het volgende:
nope, ik denk dat ik voor de gein maar eens keer niks ga drinken, kijken hoe me dat bevalt.
haha genoeg feestjes dus als niet bevalt dan was het een mooie test,quote:
Gepriegel is het idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat blijf ik dat kut vinden trouwens, fok!ken op een mobiel.
Ja, natuurlijk is het dubbele standaard .quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tingo het volgende:
Als t zo goed bekend dat er veel drugs gebruik was in voetbal....denk je dat er zal veel meer sensationalisch verhalen daarover?
Waarom is er niet zoveel gezegd over 'widespread drug use' ?
Armstrong was zeker niet die enige.
Voor mij mogen ze gebruiken wat ze willen - maar het is toch a case of double standards of niet?
voetbal is meer tacktiek en samenspel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:49 schreef Tingo het volgende:
Waarom hebben journalisten niet wat meer over geschreven?
Als t 'n voetballer was horen we veel meer over denk ik.
Dus - het lijkt mij dat het inderdaad is double standards.
So much for unbiased journalism.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |