quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind Kesha echt een bazin
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik zal voor je bidden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
dit is toch de ultieme 'feel good' muziek
Jammer van die neusring, anders mocht ze bier voor me halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik denk dat meerendeels Melodic power metal 1000000x waardelozer vinden dan dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.
Zo is heel de muziekindustrie. De hele muziek industrie zit vol illuminti symboliek. Dat is hun geloof. Het satan geloof ze willen dat hun geloof het grootste wordt en dat god verliest. Dat is hun project daar werken ze aan. En de muziek en film industrie gebruiken ze als propaganda machine om zo mensen klaar te stomen voor hun NWO. Heel veel muziek in de top 40 zit vol illuminti symboliek. Enkele artiesten die voor de illuminti werken Rihanna, lady gaga, Britnay spears, Bruno mars , Micheal Jackson maar die stapt eruit en verteld de wereld er over en dat werd zijn dood daarom is hij vermoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
Gisteravond gaf Kesha, een zangeres die een van de vele slavinnen van de Illuminati is, een concert in Paradiso, Amsterdam. Ik was er al bang voor, en inderdaad: de show zat boordevol met allerlei duister symbolisme.
Haar dansers droegen pentagrammen en waren geschminkt als doodshoofden:
[ afbeelding ]
Het beruchte all-seeing eye:
[ afbeelding ]
Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Klacht: gisteravond zijn waarschijnlijk honderden tienermeisjes gehersenspoeld
Woehoe! Catfish tonight op de menukaart!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Zo zie je maar hoe goed ze zijn in Mind control.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik ben sinds de opening/closing ceremonie van de olympische spelen een slaaf van de ILOEMINADIE!!!
Dat is nou net het probleem. Maar goed, ga jij maar lekker naar de hel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Niemand geeft een neuk.
<<driehoekje-met-oog.jpg>>quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem. Maar goed, ga jij maar lekker naar de hel.
Ben bang dat jouw zogenaamde kritisch denken je op het verkeerd spoor zet. Niet teveel van de MSM binnen krijgen het is vergif wat je van binnen in je hoof langzaam kapot maaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.
Jij bent daar het 'levende' voorbeeld van?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef tribalwars het volgende:
Ben bang dat jouw zogenaamde kritisch denken je op het verkeerd spoor zet. Niet teveel van de MSM binnen krijgen het is vergif wat je van binnen in je hoof langzaam kapot maakt
Ik las Kesha en mijn brein vertaalde het als Rihanna.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Het gaat overal tegen in wat tegen de MSM is. Je lijkt equote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.
Wat een zwak argument geeft wel weer jouw niveau aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef SputnikSweetheart het volgende:
IN TRU posten toch alleen maar zwakbegaafden en schizofrenen?
Echt ik lees TRU topics altijd als ik even keihard wil lachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het gaat overal tegen in wat tegen de MSM is. Je lijkt e
[..]
Wat een zwak argument geeft wel weer jouw niveau aan.
Hoe wat wordt ik toch bang vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent daar het 'levende' voorbeeld van?
Zal ik je even bang maken? Ik ben onderdeel van de MSM ...
BOE!
Ik kan ook wel lachen om jouw niveau maar ik hou het netjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Echt ik lees TRU topics altijd als ik even keihard wil lachen.
wat voor niveau is dat danquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lachen om jouw niveau maar ik hou het netjes.
Ik schrijf het zelf! Met als doel mensen zoals jou te onderwerpen aan Satan, mijn heer en meester!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef tribalwars het volgende:
Hoe wat wordt ik toch bang van![]()
Jij bent ook een levend voorbeeld van iemand die teveel naar de MSM kijkt. Je lijk trouwens veel op ems ga daar mee trouwen jullie meningen liggen vaak hetzelfde.
Maar je brengt het zo beledigend. daarom reageer ik zo terug.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schrijf het zelf! Met als doel mensen zoals jou te onderwerpen aan Satan, mijn heer en meester!
Ik kan dus niet met iemand anders trouwen, ik ben trouw aan Satan.
Heer en meester!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
Cc is inderdaad de belichaming van het kwaad. Niets mis mee overigens.
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef tribalwars het volgende:
Maar je brengt het zo beledigend. daarom reageer ik zo terug.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.
Ja slapjanus satan beloond je alleen in deze wereld in de wereld hierna of het leven hierna ben je niks. En je wordt gestraft voor je slechte daden in het hiernamaals of daarna.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.
Dat maken ze je wijs zodat hun mooie systeem het best werkt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Copycat het volgende:
News flash: er is geen leven na dit leven.
Hiermee moet je het doen, met al je bozige angsten voor hogere machten.
Waarom kijk je het als het je geen hol interesseert?quote:
Ondertussen ben jij degene die alles met angst en beven en wantrouwen bekijkt en leef ik vrolijk mijn leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef tribalwars het volgende:
Dat maken ze je wijs zodat hun mooie systeem het best werkt.
Ik keek de eerste 2 minuten en ging helemaal stuk om die man en zijn gekke blik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom kijk je het als het je geen hol interesseert?
Ik leef ook vrolijk door maar ben me bewust van de krachten van satan. En ik weet dat het leven maar een fase is die je door moet. En de dood is maar een gebeurtenis het leven eindigd daar niet bij maar begint juist daarbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondertussen ben jij degene die alles met angst en beven en wantrouwen bekijkt en leef ik vrolijk mijn leven.
Daarvoor zijn die filmpjes niet gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik keek de eerste 2 minuten en ging helemaal stuk om die man en zijn gekke blik.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dankjewel TS, dit topic is weer precies wat we nodig hebben. Een portal van TRU en BNW naar KLB. Waren we eindelijk van tribalwars en zijn psychoses af, flik je ons dit?!
Kunnen we niet gewoon een deal met Danny maken dat iedereen die geregeld in een van de alluhoedjes subfora post de rest van het forum niet meer kan bereiken.
Ben er grote vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dankjewel TS, dit topic is weer precies wat we nodig hebben. Een portal van TRU en BNW naar KLB. Waren we eindelijk van tribalwars en zijn psychoses af, flik je ons dit?!
Kunnen we niet gewoon een deal met Danny maken dat iedereen die geregeld in een van de alluhoedjes subfora post de rest van het forum niet meer kan bereiken.
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ben er grote vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijf maar lekker slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?
Dat ga ik jouw echt niet vertellen wees eerst eens aardiger vriend je zegt het trouwens al in je zinnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dat ga ik jouw echt niet vertellen wees eerst eens aardiger vriend je zegt het trouwens al in je zinnen.
er waren ook twee twin towersquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?
Heb ik al een aantal keren geprobeerd maar jij vindt al mijn info al onzin voordat je het leest. Dus dan heb je er ook niks aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb ik al een aantal keren geprobeerd maar jij vindt al mijn info al onzin voordat je het leest. Dus dan heb je er ook niks aan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.
weet ik sommige mensen zeggen dat ze wakker zijn en verspreide onzin. Daarom kijk ook altijd meerdere bronnen. En ik pas op met beroemde complotdenkers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.
Maar waarom quote je iedereen dubbel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
weet ik sommige mensen zeggen dat ze wakker zijn en verspreide onzin. Daarom kijk ook altijd meerdere bronnen. En ik pas op met beroemde complotdenkers.
Ik druk meestal te snel en heb geen zin om het weg te halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar waarom quote je iedereen dubbel?
Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zouden ze niet stiekem het gebruiken voor promotie, doe je nou niet precies wat ze willen ts ?
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschildsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.
hoeveel krijg je betaald grapjas?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschilds
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoeveel krijg je betaald grapjas?
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerd
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef tribalwars het volgende:
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Jochie toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef tribalwars het volgende:
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.
[quote]quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.quote:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.quote:
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et imperaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et impera
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.
Als het maar wel veilig gaat dan is het goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie sourcequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.
Zwarte Magica?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Dan zou ik eerst wat opstanden ficte. En daarna weg vluchten met een grote groep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie source
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.quote:
heb je ook nog een 5 hoek in je kamer liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.
Geilquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou eerder geven dan Hortensia.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee liever in een tapijt. anders werkt het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Copycat het volgende:
In elke hoek van elke kamer in mijn huis.
Nee dankje hoef geen illuminti hoer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef Smack10 het volgende:
Damn lekker wijf![]()
Onterechte klacht dus homo.
Bestaat illuminati echt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dankje hoef geen illuminti hoer.
Ja maar voor jouw niet want je gelooft mijn site's toch niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bestaat illuminati echt?
Serieuze vraag.
Ik werk voor zequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bestaat illuminati echt?
Serieuze vraag.
Geef mij er eens eentje, dan ga ik het doorlezen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar voor jouw niet want je gelooft mijn site's toch niet.
is maar waar je trots op bent. Vragen je klein kinderen later waarom leven we in een aluminium kooi. Dat komt omdat de rest vol gif ligt door onze strijd in hebzucht en macht.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Geef mij er eens eentje, dan ga ik het doorlezen...
Okequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Geef mij er eens eentje, dan ga ik het doorlezen...
Refreshing!quote:
Niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bestaat illuminati echt?
Serieuze vraag.
Denk je dat al die concertgangers eigenlijk aluhoedjes zijn en een kaartje hebben gekocht omdat Kesha ergens op een complotblog besproken werd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
Sex sells ... Mysterious illuminati symbols sell too.
En TS trapt erin.
Ontzettende homo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
hahahaha jezus wat ben jij een baas van :pquote:Op donderdag 11 juli 2013 06:17 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Illuminati is overal mensen. Open je ogen
Nee, ik denk dat jij mijn opmerking niet snapt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:14 schreef GoedeVraag het volgende:
Denk je dat al die concertgangers eigenlijk aluhoedjes zijn en een kaartje hebben gekocht omdat Kesha ergens op een complotblog besproken werd?
Dat is toch wel een erg treurige redenatie.
Precies, alsof we Keshaquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:01 schreef Maharajah het volgende:
Niet doorhebben dat pop en rap artiesten gebruik maken van de illuminati hype en dus expres allemaal symbolisme in hun video's gooien voor extra 'controverse'.![]()
Faalhazen.
Als ik zie hoeveel mensen echt denken dat Lil Wayne en Kesha bv duivels zijn en echt als doel hebben de mensheid te veranderen in slaven verlies ik m'n laatste beetje hoop in de mensheid
En ja Illuminati bestaat en bestond echt. Nu schijnt het toch echt een ander organisatie te zijn dan vroeger, maar doe maar eens wat echt onderzoek en ga niet naar die bullshit sites die denken dat Kesha dus bestuurd word dor hagedis mannen uit de ruimte die een nieuwe wereld orde willen maken.
neejezouwel eens ku nnen beginnen met goeie zinnenmaken als je wil dat mensen je een heel kleinbeetje serieus nemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:11 schreef tribalwars het volgende:
zijn wel meerdere illuminti slaven horen. Moet ik enkele voorbeelden tonen.
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neejezouwel eens ku nnen beginnen met goeie zinnenmaken als je wil dat mensen je een heel kleinbeetje serieus nemen.
Weten je ouders waar je jezelf mee bezig houdt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.
Want? iemand die in een paar jaar tijd zijn eigen moedertaal niet weet te beheersen zou wel even de wereld snappen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weten je ouders waar je jezelf mee bezig houdt?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer het nou eerst eens spellen knulliequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jouw niet aanstaat ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Zijn wat niet aanstaat preciesquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jouw niet aanstaat ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.![]()
![]()
Je kunt je beter om andere dingen zorgen maken dan over spellen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leer het nou eerst eens spellen knullie.
Nee hoor, nogmaals, je kan geen taal leren maar je zou wel weten hoe de wereld in elkaar steekt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt je beter om andere dingen zorgen maken dan over spellen.
Nee, ik maak me serieus zorgen over je geestelijke gesteldheid. Zeker nadat ik je 'medisch' advies had gelezen in het borderline topic.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jou niet aanstaat, ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.![]()
![]()
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik maak me serieus zorgen over je geestelijke gesteldheid. Zeker nadat ik je 'medisch' advies had gelezen in het borderline topic.
Zodat we evt een medische dienst kunnen inschakelen of de AIVD mocht je echt totaal doordraaienquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .![]()
![]()
![]()
"Ja, iemand heeft een zware psychische aandoening, drop hem maar bij zijn vrienden en geef hem veel rust. Wordt hij vanzelf beter."quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet. Er zijn vast al een paar trollen ingehuurd. Je hebt nog nooit een site gezien over de illuminti dus je kunt er geen oordeel over maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat we evt een medische dienst kunnen inschakelen of de AIVD mocht je echt totaal doordraaien.
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieën. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Er zijn vast al een paar trollen ingehuurd. Je hebt nog nooit een site gezien over de illuminti dus je kunt er geen oordeel over maken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ja, iemand heeft een zware psychische aandoening, drop hem maar bij zijn vrienden en geef hem veel rust. Wordt hij vanzelf beter."ja vaak blijven die mensen ziek door zware medicijnen. Terwijl andere methode's zonder medicijnen waarschijnlijk meer effect hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
ja en wat dan nog blijf toch bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van.
en het is i l l u m i n a t i
Zo moeilijk is het niet... of ben je gehersenspoeld ofzo?.
Sowieso zou religie weer moeten worden ingevoerd voor het plebs. Daar is het ook voor bedacht, hou het voetvolk bang en ze zijn te beheersen. Nu is elke debiele josti opeens nergens meer bang voor en slaat de maatschappij volledig door. Denk je dat de Tokkies zo zouden zijn geworden als ze oprecht godsvrezende mensen zouden zijn, met dus echt angst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieën. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.. Of de illoeminadi met hun Bilderberg crap en dat soort dingen. Natuurlijk, de regering zal - dat hebben we nu gezien - aan spionage doen, daar niet aan doen is tegenwoordig, of eigenlijk altijd al, niet mogelijk geweest, zeker niet als je een (door velen) gehaatte wereldmacht bent als de VS. Maar daar stopt het ook.
Volgens mijn wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja en wat dan nog blijf toch bij mijn standpunt.![]()
![]()
maar volgens jouw ben je gek als je de MSM niet als waarheid ziet.
Wat voor methodes? Natuurlijk heb je liever een natuurlijke behandeling boven een behandeling met medicijnen, maar om nu te zeggen dat dit in alle gevallen zo werkt, is zeer naif. Ik vind het trouwens erg egoistisch dat je de moeite niet neemt om je ouders fatsoenlijk in te lichten over het gevaar van de leugens van de overheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja vaak blijven die mensen ziek door zware medicijnen. Terwijl andere methode's zonder medicijnen waarschijnlijk meer effect hebben.
Je bent nog nooit op een complotsite geweest dus het zijn allemaal vooroordelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieën. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.. Of de illoeminadi met hun Bilderberg crap en dat soort dingen. Natuurlijk, de regering zal - dat hebben we nu gezien - aan spionage doen, daar niet aan doen is tegenwoordig, of eigenlijk altijd al, niet mogelijk geweest, zeker niet als je een (door velen) gehaatte wereldmacht bent als de VS. Maar daar stopt het ook.
Ter vermaak bezoek ik BNW wel eens. Je kan er ook nog eens uitermate goed trollen, want de meest bizarre posts nemen ze serieus. Vooral lambiekjequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk ze nemen als in de krant en tv aan voor waarheid. En dan heb je de kans dat je ouders als gek gaan beschouwen. En volwassen nemen hun kinderen vaak minder serieus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor methodes? Natuurlijk heb je liever een natuurlijke behandeling boven een behandeling met medicijnen, maar om nu te zeggen dat dit in alle gevallen zo werkt, is zeer naif. Ik vind het trouwens erg egoistisch dat je de moeite niet neemt om je ouders fatsoenlijk in te lichten over het gevaar van de leugens van de overheid.
Hoe weet jij dat? Ik heb verschillende sites afgestruind omdat ik het bijzonder interessant vind welke gedachtegangen sommigen er op na houden. Maar het is zoals geloof, niet te ontkrachten maar ook niet te bevestigen. Maar plausibel is het allerminst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op een complotsite geweest dus het zijn allemaal vooroordelen.
Wel eens ja. Dit soort dingen zijn natuurlijk ook een soort nieuwe religie. Mensen hebben altijd een soort enge antagonist nodig in het leven. Was het in de tijd waar jij op doelt Satan, zijn het nu enge groeperingen die met hersenstraling, chemtrails en weet ik het de gehele bevolking manipuleren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zou religie weer moeten worden ingevoerd voor het plebs. Daar is het ook voor bedacht, hou het voetvolk bang en ze zijn te beheersen. Nu is elke debiele josti opeens nergens meer bang voor en slaat de maatschappij volledig door. Denk je dat de Tokkies zo zouden zijn geworden als ze oprecht godsvrezende mensen zouden zijn, met dus echt angst?
Toen was alleen de intelligentsia op de hoogte dat god niet bestond, en die hadden het prima voor elkaar.
Ik wil terug naar die tijd.
Oh ja diequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ter vermaak bezoek ik BNW wel eens. Je kan er ook nog eens uitermate goed trollen, want de meest bizarre posts nemen ze serieus. Vooral lambiekjehapt graag
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik heb verschillende sites afgestruind omdat ik het bijzonder interessant vind welke gedachtegangen sommigen er op na houden. Maar het is zoals geloof, niet te ontkrachten maar ook niet te bevestigen. Maar plausibel is het allerminst.
[..]
Wel eens ja. Dit soort dingen zijn natuurlijk ook een soort nieuwe religie. Mensen hebben altijd een soort enge antagonist nodig in het leven. Was het in de tijd waar jij op doelt Satan, zijn het nu enge groeperingen die met hersenstraling, chemtrails en weet ik het de gehele bevolking manipuleren.
Het zou verstandiger zijn om Lambiek serieus te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja die. Vooral zijn medische visie vind ik erg vermakelijk.
ja, en andere dingen zijn totaal niet toevallig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.
Nee, kan zijn geest niet aan, zit al vol met spellingsregelsquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan.
Dan zou ik maar vast een bijbel kopen als ik jou was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[...] intelligentsia [....]
Ik wil terug naar die tijd.
Frank heeft geen last van psychoses en zijn prefrontale cortex is al volgroeid, dus ja, dan ben je daar minder gevoelig voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.
Misschien weten ze daarna juist precies hoe de vork in de steel zit. Het kan voor jou alleen maar voordelig uitpakken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk ze nemen als in de krant en tv aan voor waarheid. En dan heb je de kans dat je ouders als gek gaan beschouwen. En volwassen nemen hun kinderen vaak minder serieus.
Gaga is al maanden van de aardbodem verdwenen, zou ze al geofferd zijn denk je? Aggressor235?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb overigens wel gehoord dat Baphomet haar niet wilde hebben omdat hij het al te druk had met Gaga.
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb overigens wel gehoord dat Baphomet haar niet wilde hebben omdat hij het al te druk had met Gaga.
zal wel een of ander vuig as-above-so-below ritueel geweest zijn waarbij ze het loodje gelegd heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaga is al maanden van de aardbodem verdwenen, zou ze al geofferd zijn denk je? Aggressor235?
Dat zeggen gelovigen ook altijd. Zo kan je alles wel recht praten wat krom is. Als ik iets aan toon wat gewoon niet zo is, dan is het wel een ontzettende dooddoener om te zeggen 'je geest kan het niet aan'. Als jullie zo'n pacht op de waarheid hebben, kom dan eens met harde bewijzen aan zou ik zeggen. Jullie weten het zo goed, laat maar eens zien dan dat we er allemaal naast zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.
ik loop ernstig achter, merk ik alquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia Klopt gewoon hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast een bijbel kopen als ik jou was.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.
Ik moet wel zeggen dat ik het nieuwe nieuwsbrief systeem wel erg achteruit is gegaan. Al mijn emails met recente gebeurtenissen komen veel en veel te laat aan. Het lijkt meer illumiLAATi te worden zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik loop ernstig achter, merk ik al
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik loop ernstig achter, merk ik al
De spelling klopt vast wel, daar ging het mij dan ook niet echt om.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia Klopt gewoon hoor.
Reptielen komen uit een ei dus die zijn niet zo bijster intelligent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het nieuwe nieuwsbrief systeem wel erg achteruit is gegaan. Al mijn emails met recente gebeurtenissen komen veel en veel te laat aan. Het lijkt meer illumiLAATi te worden zo.
Niet zo bijdehand he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef jogy het volgende:
[..]
De spelling klopt vast wel, daar ging het mij dan ook niet echt om.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.
Weet jij wat er nog niet is meegenomen? Ik heb wel interesse in 1 van haar hoedjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.
Volgens mij wordt het steeds via een ander emailadres verstuurd zodat de echte zender niet te achterhalen valt. Ik bedoel, teveel macht wil je ook niet aan je pionnen geven. Maar het is wel superkut als je gewoon een beetje leuk mee wil doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
volgens mij houdt mijn speciale aluminium spamfilter ook de nieuwsbrief tegen
BNW / The 4th Reich?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Reptielen komen uit een ei dus die zijn niet zo bijster intelligent.
Die OPquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
BNW / The 4th Reich?
dat is ook een pareltje
ja is fucking grappig hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die OP. Dadelijk even de rest van de reacties lezen. Moet toch eens wat vaker in BNW komen.
Tijd om de geschiedenisboeken te herschrijven trouwens, geld speld tussen te krijgen, waterdicht verhaal. Alleen jammer dat Hitler volgens hem geen reptiel was, dat had het nog net even extra geloofwaardiger gemaakt, nu blijf je mensen houden die het niet willen zien.
Dat is onze grote kracht, mensen zoals jij laten denken dat ze weten hoe het zitten en jullie laten denken dat jullie een groot iq hebben omdat ze hun ogen 'open' hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat lijkt me gewoon inspelen op die illuminatietheorieen die dankzij internet langzaam gemeengoed worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:39 schreef BMTH182 het volgende:
Maar stel nou de illuminati was echt, waarom is bijv jan de hoop dan geen illuminatislaaf want hij presenteert het ontbijt nieuws waar meer mensen naar kijken dan Kesha?
Dit met Rihanna is wel eng trouwens, op de muur Princess of Illuminati:
[ afbeelding ]
hier weer:
[ afbeelding ]
en hier the illuminati slut
[ afbeelding ]
Maar net zoals Frank zegt: er zijn wel aanwijzingen maar het is nog te vaag voor mij om er in te geloven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar trouwens, stel je voor dat er een Bilderberg, chemtrails en weet ik het allemaal is. Moeilijk om je voor te stellen maar vooruit. Dan vind ik het dat ze het qua wereldorde, op wat oorlogen en opstanden hier en daar na maar daar ontkom je niet aan voldoende doen. Ik zou ze een 6.5 geven.
http://xandernieuws.punt.nl/quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, kan zijn geest niet aan, zit al vol met spellingsregels.
Hou toch op man, kom met goed bewijs, gewoon EEN! keer met bewijs....
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://xandernieuws.punt.nl/
www.niburu.nl
omdat ze stiekem alle aluminiumfabrieken in handen hebben en die moeten toch ook blijven draaien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
Waarom zouden illuminatieleden uberhaupt overal symbolen droppen
Enki is nebuchadnezzar/lucifer, de eerste koning van de mens. Een mammon aanbiddende projects escapee heeft niks van enki.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kesha heeft als je je ogen half dichtknijpt wel iets weg van Enki, ts uiteraard welbekend. Zouden ze haar daarom uitgekozen hebben?
Idd, als ze zo'n enorm geheime organisatie zouden zijn, waarom je bij c-artiesten aan de massa verkondigen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
ik bedoelde de broer van dinges, hoe heetie ook alweer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Enki is nebuchadnezzar/lucifer, de eerste koning van de mens. Een mammon aanbiddende projects escapee heeft niks van enki.
Alle politiek is samenzweren en ik kan het weten ik zat immers in de politiek, zowel binnenlands als internationaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.
Deel van de occulte/esoterische regels die ze blijkbaar moeten volgen is dat ze de massa (op welke obscure manier dan ook) moeten waarschuwen voor grote gebeurtenissen en hun bestaan kenbaar moet maken om hun Uilen God/De Intergalactische multi-dimensionale gemeenschap tevreden te houden (het heeft weer te maken met vrije wil) [/noshit]quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
lijkt me wat vergezocht, het doel van geheime symbolen is om de eigen kring te bedienen en juist de rest het niet te laten merken...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Deel van de occulte/esoterische regels die ze blijkbaar moeten volgen is dat ze de massa (op welke obscure manier dan ook) moeten waarschuwen voor grote gebeurtenissen en hun bestaan kenbaar moet maken om hun Uilen God/De Intergalactische multi-dimensionale gemeenschap tevreden te houden (het heeft weer te maken met vrije wil) [/noshit]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
Sex sells ... Mysterious illuminati symbols sell too.
En TS trapt erin.
Wat zijn dit nou weer voor ongefundeerde aluhoedjes-verhalen? Alsof het bij artiesten niet om hun muziek zou gaan maar om symbolen bij de verkoop?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:01 schreef Maharajah het volgende:
Niet doorhebben dat pop en rap artiesten gebruik maken van de illuminati hype en dus expres allemaal symbolisme in hun video's gooien voor extra 'controverse'.![]()
Faalhazen.
Als ik zie hoeveel mensen echt denken dat Lil Wayne en Kesha bv duivels zijn en echt als doel hebben de mensheid te veranderen in slaven verlies ik m'n laatste beetje hoop in de mensheid
En ja Illuminati bestaat en bestond echt. Nu schijnt het toch echt een ander organisatie te zijn dan vroeger, maar doe maar eens wat echt onderzoek en ga niet naar die bullshit sites die denken dat Kesha dus bestuurd word dor hagedis mannen uit de ruimte die een nieuwe wereld orde willen maken.
Joh, maar toch, de theorie is er.quote:
Blijkbaar niet, als je zo de liedjes, films, series en publieke figuren bekijkt met hun illuminatie/vrijmetselaar symbolen. Als je het geheim wil houden dan tatoeer je het tussen je bilnaad of ergens anders waar het niet gezien wordt en doe je geen rare handgebaren terwijl je ergens op een podium staat (in het geval van presidenten/politici dan, zangers, acteurs etc doen gewoon alles om aandacht te krijgen dus lekker boeiend wat zij uitvreten)quote:het doel van geheime symbolen is om de eigen kring te bedienen en juist de rest het niet te laten merken...
Waar is je bron dan dat het marketingsymbolen zijn? Als dat zou is, dan zou daar toch wel ergens over verteld worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef Copycat het volgende:
Het zijn juist geen complotbeweringen ... Of je moet marketing ook als complot willen zien. Dat kan natuurlijk.
Is dat voor presidenten en politici dan ook marketing? 'Laten we lekker controversieel doen dat is goed voor de aandacht.'quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef jogy het volgende:
en doe je geen rare handgebaren terwijl je ergens op een podium staat (in het geval van presidenten/politici dan)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:44 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg nergens dat het marketingsymbolen zijn, maar dat met deze controversiële symboliek handig wordt ingespeeld op de zucht naar mysterie en 'there is more than meets the eye'.
Oh jee, we hebben weer een zelfbenoemd expert die 'wel normaal kan nadenken'...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn common sense. En mijn jarenlange ervaring met marketingwerking.
http://www.volkskrant.nl/(...)03/Hippe-sekte.dhtmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
En wat is daarvoor dan je bron, nogmaals?
Omdat: luie KLB mod die af en toe wel eens een BNW topic kan waarderenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dit staat niet in BNW omdat....?
Lekker hier laten staan inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat: luie KLB mod die af en toe wel eens een BNW topic kan waarderen
Nee. Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Is dat voor presidenten en politici dan ook marketing? 'Laten we lekker controversieel doen dat is goed voor de aandacht.'
Het was een klacht die toevallig van iemand is die ook in de illuminatie gelooft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dit staat niet in BNW omdat....?
In mijn armen (knuffel) is je prozac.quote:
De broer van enlil ís enki, als ze iets wil uitbeelden uit die tijd beeld ze eerder inanna uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik bedoelde de broer van dinges, hoe heetie ook alweer?
edit: de broer van Enlil dus.
Die jonge Padawan heeft nog veel te leren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
En anders moeten we de bijdragen van tribalwars missen.
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In mijn armen (knuffel) is je prozac.
eeuwige mannenliefde x infiquote:
ja, dat zei ik, dat het zijn broer wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De broer van enlil ís enki, als ze iets wil uitbeelden uit die tijd beeld ze eerder inanna uit.
Kan het proberen weet wel een manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank heeft geen last van psychoses en zijn prefrontale cortex is al volgroeid, dus ja, dan ben je daar minder gevoelig voor.
[..]
Misschien weten ze daarna juist precies hoe de vork in de steel zit. Het kan voor jou alleen maar voordelig uitpakken.
Waarom bezoek je dan uberhaupt BNW als het onzin vind. Mevrouw copycat gelooft natuurlijk wel in een paar ding maar de rest niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik zit te beven voor de NWO onder mijn aluhoedje.
Oh nee. I'm part of it.
Wie durf je geen naam te zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef Made-In-Holland het volgende:
Vind het maar een vervelend mokkel
okequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wie durf je geen naam te zeggen.
Vanwege humor en verbazing. En het is altijd 'bijzonder' discussiëren. Mevrouw Copycat gelooft in logica.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
Waarom bezoek je dan uberhaupt BNW als het onzin vind. Mevrouw copycat gelooft natuurlijk wel in een paar ding maar de rest niet.
Over wie gaat dit topic, snuggie?quote:
maar soms is de logica ver te zoeken in deze wereld. Van daar dat ik wel eens zeg de waarheid is wel eens vreemder dan fictie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege humor en verbazing. En het is altijd 'bijzonder' discussiëren. Mevrouw Copycat gelooft in logica.
logica komt ook met de jaren, duurt nog even voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar soms is de logica ver te zoeken in deze wereld. Van daar dat ik wel eens zeg de waarheid is wel eens vreemder dan fictie.
Klopt:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
logica komt ook met de jaren, duurt nog even voor je.
http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdfquote:Rond 12 jaar begint de puberteit die doorloopt tot 16 jaar. Daarna komt de adolescentie
(16 tot 21 jaar). In deze periode, van 12 tot 23 jaar, zijn de hersens van de puber volop
in de groei. Bij jongens begint en eindigt deze periode gemiddeld twee jaar later dan bij
meisjes.
Het impuls-emotiegebied, diep in de hersenen, is in deze periode bij jongeren heel gevoelig.
Dit maakt dat jongeren van alles uitproberen, heftig reageren en impulsief zijn. Daarnaast
is het voorste gedeelte van de hersenen, de frontale kwab, aan grote veranderingen
onderhevig en nog niet volgroeid. Laat nou in dit gebied de planning- en controlefuncties
zich bevinden, functies die je in staat stellen te plannen, te anticiperen en de gevolgen voor
lange termijn te overzien.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef spierbal het volgende:
Wat zijn illuminati tekenen dan?
Soberso muziek vn kesha, ik zou haar wel doen.
Komt meneer weer met een onzin verhaal. Gast kom met goede argumenten die bij het onderwerp hoort en niet met deze onzin. Ik ben volwassener dan jouw want ik doe niet mee aan het kudde gedraag. Ik probeer het zwarte schaap te zijn het schaap met een eigen mening en een eigen visie los van de kudde mening.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdf
Volgens mij leef je in dat geval eerder onder een steen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef Tamabralski het volgende:
Illuminati is toch serieus bedoeld enzo. Ik vind dat keshawezen eerder lachwekkend
(btw nooit eerder gehoord van haar want ik heb een leven!)
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef tribalwars het volgende:
heel veel populaire muziek bevat illuminti symboliek enkele voorbeelden.
Wel om meerder zaken hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.
het is bijna onmogelijk een videoclip of buhneperformance te maken in de popbusiness zónder bepaalde symboliek te gebruiken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.
en dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:49 schreef tribalwars het volgende:
Soms worden videoclips gebruikt om artiesten in te leiden in de illuminati dat gebeurt ook in filmpje 2.
Zat er helemaal vol mee met rituelen en symboliek de superboolquote:
ja dat laten ze je denken. kijk maar is clip 2 zit er uit als een heel ritueel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is bijna onmogelijk een videoclip of buhneperformance te maken in de popbusiness zónder bepaalde symboliek te gebruiken...
Als een persoon een performance op een podium geeft als soloartiest en geen instrument bespeelt , moet hij toch wat doen.
Wat die artiesten doen is eigenlijk precies hetzelfde wat de sjamanen tienduizend jaar geleden deden, het 'scheppen' van een semi-religieuze entertainment show vol schijnbare betekenissen, herkenbare vormen (ogen, handen) dans, verwijzingen naar sexualiteit en bouwend op bepaalde hyponotische en/of meditatieve invloedden..
mensen in groepen hebben nu eenmaal een sterke behoefte eraan aan zullke enterainende shows mee te doen, enerzijds als toeschouwers, maar ook met gevoel 'deel uit te maken' van die groep.
Het is ook eeuwenoud zo dat een deel van de mensen die die show aanschouwt de 'sjamanen' bovenaardse krachten toedenkt.. dat het 'heksen' zijn, of deze 'in contact met god staan'...
Rationeel gezien is het onwaarschijnlijk, zij het uiteindelijk gewoon goede entertainers, die hun publiek ook kunnen doen geloven, wat die graag willen geloven.
[..]
en dan?
volgens mij zijn videoclips vooral gewoon promotiemateriaal om muziek te verkopen en artiesten bekend te maken bij een zo breed mogelijk publiek...
het enige belangrijke doel is platen verkopen
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel om meerder zaken hoor.
Mensen neem heel snel symboliek over en dat willen ze graag.
Soms worden videoclips gebruikt om artiesten in te leiden in de illuminati dat gebeurt ook in filmpje 2.
Waarom omdat ik een andere mening heb dan de massa zeker. Weer een waardeloos argument geeft wel weer het niveau aan van jouw post.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?
nee, want psychiaters zijn ook allemaal illuminatiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?
Nee, omdat je zo wantrouwig en paranoïde bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom omdat ik een andere mening heb dan de massa zeker. Weer een waardeloos argument geeft wel weer het niveau aan van jouw post.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
\
[..]
nee, want psychiaters zijn ook allemaal illuminati
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo wantrouwig en paranoïde bent.
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er precies illuminantsie aan Taylor Swift?
Ik ben semtex nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.
Ik bedoel het filmpje uit mijn lijst nummer 2 van de video clips.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Het enige waar ik Taylor Swift van verdenk bij het zien van haar clips is retardedness:
Let ook op de achter grond. Lijkt op een ritueel vreemd he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, dat is gewoon een britawards optreden. Jezus, ga in plaats van daar op letten lekker op 'r fappen. Je bent 17. FAP!
Fappen tribal! Omdat je 17 en jarig bent. En doordraaft en -draait.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, dat is gewoon een britawards optreden. Jezus, ga in plaats van daar op letten lekker op 'r fappen. Je bent 17. FAP!
Wàt 'laten ze me denken' ..?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja dat laten ze je denken. kijk maar is clip 2 zit er uit als een heel ritueel.
ik stem SP, ik stem ook niet in met de bezuinigingen. Maar da's een heel ander verhaal en heeft m.i. niks te maken met het zien van 'symbolen' in videoclips zoals jij doet. ik heb het idee dat je een beetje doordraait in het zien en dat kan al snel omslaan naar iets extremers, iets wat misschien tzt schadelijk voor jezelf wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.
Help ons brave burgers even op weg, wil je.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.
Ik verdenk haar ervan in een vorig leven chipmunk te zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Het enige waar ik Taylor Swift van verdenk bij het zien van haar clips is retardedness:
Hier:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Let ook op de achter grond. Lijkt op een ritueel vreemd he?
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik stem SP, ik stem ook niet in met de bezuinigingen. Maar da's een heel ander verhaal en heeft m.i. niks te maken met het zien van 'symbolen' in videoclips zoals jij doet. ik heb het idee dat je een beetje doordraait in het zien en dat kan al snel omslaan naar iets extremers, iets wat misschien tzt schadelijk voor jezelf wordt.
Beleef je ook wel eens ergens plezier aan of is het leven 1 grote teleurstelling voor je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.
Ja natuurlijk nog best veel hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beleef je ook wel eens ergens plezier aan of is het leven 1 grote teleurstelling voor je?
In dat optreden dat tribalwars heeft gepost, is ze aan het begin gekleed in het wit en dus onschuldig. Naderhand heeft ze een zwarte outfit aan, en is ze dus bezeten door Satan. Tegelijkertijd is er op de achtergrond allerlei symboliek te zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er precies illuminantsie aan Taylor Swift?
Neuh, is geen onzin. Het is een feit dat hersens pas rond 23e volgroeid zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt meneer weer met een onzin verhaal. Gast kom met goede argumenten die bij het onderwerp hoort en niet met deze onzin. Ik ben volwassener dan jouw want ik doe niet mee aan het kudde gedraag. Ik probeer het zwarte schaap te zijn het schaap met een eigen mening en een eigen visie los van de kudde mening.
Bron: http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdfquote:Rond 12 jaar begint de puberteit die doorloopt tot 16 jaar. Daarna komt de adolescentie
(16 tot 21 jaar). In deze periode, van 12 tot 23 jaar, zijn de hersens van de puber volop
in de groei. Bij jongens begint en eindigt deze periode gemiddeld twee jaar later dan bij
meisjes.
Het impuls-emotiegebied, diep in de hersenen, is in deze periode bij jongeren heel gevoelig.
Dit maakt dat jongeren van alles uitproberen, heftig reageren en impulsief zijn. Daarnaast
is het voorste gedeelte van de hersenen, de frontale kwab, aan grote veranderingen
onderhevig en nog niet volgroeid. Laat nou in dit gebied de planning- en controlefuncties
zich bevinden, functies die je in staat stellen te plannen, te anticiperen en de gevolgen voor
lange termijn te overzien.
Fap, het nieuwe woord voor 'Gap'.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Als we gaan tellen komen we er uiteindelijk achter dat tribalwars vaker een inhoudelijke comment af doet als onzin dan dat hij zijn aannames heeft onderbouwd en wij dat als onzin hebben afgedaan.
Ik wacht trouwens nog steeds op het antwoord waarom de elite de journalistieke heksenjacht niet censureert als zij de persbureaus controleren.
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Als we gaan tellen komen we er uiteindelijk achter dat tribalwars vaker een inhoudelijke comment af doet als onzin dan dat hij zijn aannames heeft onderbouwd en wij dat als onzin hebben afgedaan.
Ik wacht trouwens nog steeds op het antwoord waarom de elite de journalistieke heksenjacht niet censureert als zij de persbureaus controleren.
Hoe en bij wie zou dat opvallen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.
Bij de schapen!quote:
Jij bent echt een klapmongoolquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
Gisteravond gaf Kesha, een zangeres die een van de vele slavinnen van de Illuminati is, een concert in Paradiso, Amsterdam. Ik was er al bang voor, en inderdaad: de show zat boordevol met allerlei duister symbolisme.
Haar dansers droegen pentagrammen en waren geschminkt als doodshoofden:
[ afbeelding ]
Het beruchte all-seeing eye:
[ afbeelding ]
Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Klacht: gisteravond zijn waarschijnlijk honderden tienermeisjes gehersenspoeld
En jij ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.
Goed geregiseerde censuur valt niet op. Je gaat me nu toch niet opeens vertellen dat de machtigste organisatie ter wereld hier niet toe in staat is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.
Maar als MSM er geen aandacht aan zouden schenken dan kan het ook niet "zwaar opvallen" bij de slapende schapen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de schapen!
En die worden dan allemaal wakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |