neejezouwel eens ku nnen beginnen met goeie zinnenmaken als je wil dat mensen je een heel kleinbeetje serieus nemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:11 schreef tribalwars het volgende:
zijn wel meerdere illuminti slaven horen. Moet ik enkele voorbeelden tonen.
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neejezouwel eens ku nnen beginnen met goeie zinnenmaken als je wil dat mensen je een heel kleinbeetje serieus nemen.
Weten je ouders waar je jezelf mee bezig houdt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.
Want? iemand die in een paar jaar tijd zijn eigen moedertaal niet weet te beheersen zou wel even de wereld snappen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel de moeite nemen dat is al heel wat.
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weten je ouders waar je jezelf mee bezig houdt?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer het nou eerst eens spellen knulliequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jouw niet aanstaat ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Zijn wat niet aanstaat preciesquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jouw niet aanstaat ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.![]()
![]()
Je kunt je beter om andere dingen zorgen maken dan over spellen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leer het nou eerst eens spellen knullie.
Nee hoor, nogmaals, je kan geen taal leren maar je zou wel weten hoe de wereld in elkaar steekt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt je beter om andere dingen zorgen maken dan over spellen.
Nee, ik maak me serieus zorgen over je geestelijke gesteldheid. Zeker nadat ik je 'medisch' advies had gelezen in het borderline topic.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat mijn post jou niet aanstaat, ga je me maar tegen spreken op deze manier. En jij wou informatie over de illuminti hebben.![]()
![]()
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik maak me serieus zorgen over je geestelijke gesteldheid. Zeker nadat ik je 'medisch' advies had gelezen in het borderline topic.
Zodat we evt een medische dienst kunnen inschakelen of de AIVD mocht je echt totaal doordraaienquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .![]()
![]()
![]()
"Ja, iemand heeft een zware psychische aandoening, drop hem maar bij zijn vrienden en geef hem veel rust. Wordt hij vanzelf beter."quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die man had een interessant visie. Had niks te maken met zijn ziekte. En waarom ga je mij stalken .![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet. Er zijn vast al een paar trollen ingehuurd. Je hebt nog nooit een site gezien over de illuminti dus je kunt er geen oordeel over maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat we evt een medische dienst kunnen inschakelen of de AIVD mocht je echt totaal doordraaien.
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieėn. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Er zijn vast al een paar trollen ingehuurd. Je hebt nog nooit een site gezien over de illuminti dus je kunt er geen oordeel over maken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ja, iemand heeft een zware psychische aandoening, drop hem maar bij zijn vrienden en geef hem veel rust. Wordt hij vanzelf beter."ja vaak blijven die mensen ziek door zware medicijnen. Terwijl andere methode's zonder medicijnen waarschijnlijk meer effect hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |