Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zouden ze niet stiekem het gebruiken voor promotie, doe je nou niet precies wat ze willen ts ?
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschildsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.
hoeveel krijg je betaald grapjas?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschilds
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoeveel krijg je betaald grapjas?
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerd
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef tribalwars het volgende:
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Jochie toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef tribalwars het volgende:
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.
[quote]quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.quote:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.quote:
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et imperaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et impera
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.
Als het maar wel veilig gaat dan is het goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie sourcequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.
Zwarte Magica?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Dan zou ik eerst wat opstanden ficte. En daarna weg vluchten met een grote groep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie source
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.quote:
heb je ook nog een 5 hoek in je kamer liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.
Geilquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |