quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind Kesha echt een bazin
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik zal voor je bidden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
dit is toch de ultieme 'feel good' muziek
Jammer van die neusring, anders mocht ze bier voor me halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
dit is toch de ultieme 'feel good' muziek
Ik denk dat meerendeels Melodic power metal 1000000x waardelozer vinden dan dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.
Zo is heel de muziekindustrie. De hele muziek industrie zit vol illuminti symboliek. Dat is hun geloof. Het satan geloof ze willen dat hun geloof het grootste wordt en dat god verliest. Dat is hun project daar werken ze aan. En de muziek en film industrie gebruiken ze als propaganda machine om zo mensen klaar te stomen voor hun NWO. Heel veel muziek in de top 40 zit vol illuminti symboliek. Enkele artiesten die voor de illuminti werken Rihanna, lady gaga, Britnay spears, Bruno mars , Micheal Jackson maar die stapt eruit en verteld de wereld er over en dat werd zijn dood daarom is hij vermoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
Gisteravond gaf Kesha, een zangeres die een van de vele slavinnen van de Illuminati is, een concert in Paradiso, Amsterdam. Ik was er al bang voor, en inderdaad: de show zat boordevol met allerlei duister symbolisme.
Haar dansers droegen pentagrammen en waren geschminkt als doodshoofden:
[ afbeelding ]
Het beruchte all-seeing eye:
[ afbeelding ]
Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Klacht: gisteravond zijn waarschijnlijk honderden tienermeisjes gehersenspoeld
Woehoe! Catfish tonight op de menukaart!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Zo zie je maar hoe goed ze zijn in Mind control.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik ben sinds de opening/closing ceremonie van de olympische spelen een slaaf van de ILOEMINADIE!!!
Dat is nou net het probleem. Maar goed, ga jij maar lekker naar de hel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Niemand geeft een neuk.
<<driehoekje-met-oog.jpg>>quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem. Maar goed, ga jij maar lekker naar de hel.
Ben bang dat jouw zogenaamde kritisch denken je op het verkeerd spoor zet. Niet teveel van de MSM binnen krijgen het is vergif wat je van binnen in je hoof langzaam kapot maaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.
Jij bent daar het 'levende' voorbeeld van?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef tribalwars het volgende:
Ben bang dat jouw zogenaamde kritisch denken je op het verkeerd spoor zet. Niet teveel van de MSM binnen krijgen het is vergif wat je van binnen in je hoof langzaam kapot maakt
Ik las Kesha en mijn brein vertaalde het als Rihanna.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Het gaat overal tegen in wat tegen de MSM is. Je lijkt equote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ons ook allemaal hersenspoelen. Hysterie galore op BNW. Toen was de ceremonie voorbij en alle hysterici stil. Altijd hetzelfde daar.
Wat een zwak argument geeft wel weer jouw niveau aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef SputnikSweetheart het volgende:
IN TRU posten toch alleen maar zwakbegaafden en schizofrenen?
Echt ik lees TRU topics altijd als ik even keihard wil lachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het gaat overal tegen in wat tegen de MSM is. Je lijkt e
[..]
Wat een zwak argument geeft wel weer jouw niveau aan.
Hoe wat wordt ik toch bang vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent daar het 'levende' voorbeeld van?
Zal ik je even bang maken? Ik ben onderdeel van de MSM ...
BOE!
Ik kan ook wel lachen om jouw niveau maar ik hou het netjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Echt ik lees TRU topics altijd als ik even keihard wil lachen.
wat voor niveau is dat danquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lachen om jouw niveau maar ik hou het netjes.
Ik schrijf het zelf! Met als doel mensen zoals jou te onderwerpen aan Satan, mijn heer en meester!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef tribalwars het volgende:
Hoe wat wordt ik toch bang van![]()
Jij bent ook een levend voorbeeld van iemand die teveel naar de MSM kijkt. Je lijk trouwens veel op ems ga daar mee trouwen jullie meningen liggen vaak hetzelfde.
Maar je brengt het zo beledigend. daarom reageer ik zo terug.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schrijf het zelf! Met als doel mensen zoals jou te onderwerpen aan Satan, mijn heer en meester!
Ik kan dus niet met iemand anders trouwen, ik ben trouw aan Satan.
Heer en meester!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
Cc is inderdaad de belichaming van het kwaad. Niets mis mee overigens.
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef tribalwars het volgende:
Maar je brengt het zo beledigend. daarom reageer ik zo terug.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.
Ja slapjanus satan beloond je alleen in deze wereld in de wereld hierna of het leven hierna ben je niks. En je wordt gestraft voor je slechte daden in het hiernamaals of daarna.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, want ik heb Satan in mijn zwarte hart gesloten. Jouw slapjanus van een God heeft alleen watjes als volgelingen.
Dat maken ze je wijs zodat hun mooie systeem het best werkt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Copycat het volgende:
News flash: er is geen leven na dit leven.
Hiermee moet je het doen, met al je bozige angsten voor hogere machten.
Waarom kijk je het als het je geen hol interesseert?quote:
Ondertussen ben jij degene die alles met angst en beven en wantrouwen bekijkt en leef ik vrolijk mijn leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef tribalwars het volgende:
Dat maken ze je wijs zodat hun mooie systeem het best werkt.
Ik keek de eerste 2 minuten en ging helemaal stuk om die man en zijn gekke blik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom kijk je het als het je geen hol interesseert?
Ik leef ook vrolijk door maar ben me bewust van de krachten van satan. En ik weet dat het leven maar een fase is die je door moet. En de dood is maar een gebeurtenis het leven eindigd daar niet bij maar begint juist daarbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondertussen ben jij degene die alles met angst en beven en wantrouwen bekijkt en leef ik vrolijk mijn leven.
Daarvoor zijn die filmpjes niet gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik keek de eerste 2 minuten en ging helemaal stuk om die man en zijn gekke blik.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dankjewel TS, dit topic is weer precies wat we nodig hebben. Een portal van TRU en BNW naar KLB. Waren we eindelijk van tribalwars en zijn psychoses af, flik je ons dit?!
Kunnen we niet gewoon een deal met Danny maken dat iedereen die geregeld in een van de alluhoedjes subfora post de rest van het forum niet meer kan bereiken.
Ben er grote vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dankjewel TS, dit topic is weer precies wat we nodig hebben. Een portal van TRU en BNW naar KLB. Waren we eindelijk van tribalwars en zijn psychoses af, flik je ons dit?!
Kunnen we niet gewoon een deal met Danny maken dat iedereen die geregeld in een van de alluhoedjes subfora post de rest van het forum niet meer kan bereiken.
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ben er grote vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijf maar lekker slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?
Dat ga ik jouw echt niet vertellen wees eerst eens aardiger vriend je zegt het trouwens al in je zinnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk gevonden? Hoe ben jij wakker geworden dan? Staat dat zomaar op het internet, ben je daar zelf achter gekomen? Heeft een rebel van de Reptilians dat je zomaar ingefluisterd? Weten je ouders eigenlijk van je denkbeelden of hou jij die express slapend? Maakt je dat geen slechte zoon?
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dat ga ik jouw echt niet vertellen wees eerst eens aardiger vriend je zegt het trouwens al in je zinnen.
er waren ook twee twin towersquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?
Heb ik al een aantal keren geprobeerd maar jij vindt al mijn info al onzin voordat je het leest. Dus dan heb je er ook niks aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dubbel? Is dit ook geheimtaal? Ookal zou ik misschien aardiger moeten zijn, is het ook niet in jouw voordeel dat zoveel mogelijk mensen de waarheid zien? Ik bedoel, je kunt wel jezelf verheven voelen dat jij niet slaapt, maar echt je best doen om mensen te overtuigen doe je ook niet. Hebben ze je toevallig al in het oog en maakt dat jouw geen prime-doelwit voor de NSA, die waarschijnlijk ook weer onder de Illuminati en de NWO valt?
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb ik al een aantal keren geprobeerd maar jij vindt al mijn info al onzin voordat je het leest. Dus dan heb je er ook niks aan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.
weet ik sommige mensen zeggen dat ze wakker zijn en verspreide onzin. Daarom kijk ook altijd meerdere bronnen. En ik pas op met beroemde complotdenkers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben kritisch, wie zegt dat jij geen misinformatie verspreid voor diezelfde figuren waar jij zogenaamd voor waarschuwt. Jij neemt toch ook niet klakkeloos aan wat de media je voorschotelt ofwel? Een verlichtte ziel moet dus altijd kritisch zijn. Voor je het weet wordt je voorgelogen met rook en spiegels.
Maar waarom quote je iedereen dubbel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
weet ik sommige mensen zeggen dat ze wakker zijn en verspreide onzin. Daarom kijk ook altijd meerdere bronnen. En ik pas op met beroemde complotdenkers.
Ik druk meestal te snel en heb geen zin om het weg te halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar waarom quote je iedereen dubbel?
Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zouden ze niet stiekem het gebruiken voor promotie, doe je nou niet precies wat ze willen ts ?
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschildsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! TS voelt zich net zo slim. Met zijn alziend oog.
hoeveel krijg je betaald grapjas?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben van de illuminatie, moet dit soort vrije denkers op het verkeerde spoor zetten van de rothschilds
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoeveel krijg je betaald grapjas?
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
krijg speciale privileges als het grote plan is doorgevoerd
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef tribalwars het volgende:
Grote villa zeker stuur wel het adres kom dan feest vieren met wat vrienden en vlammenwerpers.
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit tegen de tijd allang op water en brood in een donkere kerker. Als je nog leeft.
Jochie toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef tribalwars het volgende:
Moet ze wel eerst hier komen waarschijnlijk liggen hun dan in de grond.
[quote]quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat dus, bekeer je nu het nog kan !!1!
Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Wotte het volgende:
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.quote:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.quote:
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et imperaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet leiden door angst. Ik vecht wel voor mijn vrijheid. En als ik sterf voor de vrijheid is dat mijn lot.
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je niet een of andere jihad uitvechten? dat doen we trouwens ook Divide et impera
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:
Het is maar wat je leuk vind. Het licht staat mooiere dan het duister.
Als het maar wel veilig gaat dan is het goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie sourcequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee die oorlog kom je toch niet levend uit. Oorlog is niet de oplossing. De oplossingen moet democratie komen.
Zwarte Magica?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het duister gebeuren spannende dingen. En ik heb mijn moeders maiden name mee ...
Dan zou ik eerst wat opstanden ficte. En daarna weg vluchten met een grote groep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, aldus mijn illuminatie source
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.quote:
heb je ook nog een 5 hoek in je kamer liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Madame MikMak. Helaas heb ik ook haar uiterlijk.
Geilquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou eerder geven dan Hortensia.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |