logica komt ook met de jaren, duurt nog even voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar soms is de logica ver te zoeken in deze wereld. Van daar dat ik wel eens zeg de waarheid is wel eens vreemder dan fictie.
Klopt:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
logica komt ook met de jaren, duurt nog even voor je.
http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdfquote:Rond 12 jaar begint de puberteit die doorloopt tot 16 jaar. Daarna komt de adolescentie
(16 tot 21 jaar). In deze periode, van 12 tot 23 jaar, zijn de hersens van de puber volop
in de groei. Bij jongens begint en eindigt deze periode gemiddeld twee jaar later dan bij
meisjes.
Het impuls-emotiegebied, diep in de hersenen, is in deze periode bij jongeren heel gevoelig.
Dit maakt dat jongeren van alles uitproberen, heftig reageren en impulsief zijn. Daarnaast
is het voorste gedeelte van de hersenen, de frontale kwab, aan grote veranderingen
onderhevig en nog niet volgroeid. Laat nou in dit gebied de planning- en controlefuncties
zich bevinden, functies die je in staat stellen te plannen, te anticiperen en de gevolgen voor
lange termijn te overzien.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef spierbal het volgende:
Wat zijn illuminati tekenen dan?
Soberso muziek vn kesha, ik zou haar wel doen.
Komt meneer weer met een onzin verhaal. Gast kom met goede argumenten die bij het onderwerp hoort en niet met deze onzin. Ik ben volwassener dan jouw want ik doe niet mee aan het kudde gedraag. Ik probeer het zwarte schaap te zijn het schaap met een eigen mening en een eigen visie los van de kudde mening.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdf
Volgens mij leef je in dat geval eerder onder een steen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef Tamabralski het volgende:
Illuminati is toch serieus bedoeld enzo. Ik vind dat keshawezen eerder lachwekkend
(btw nooit eerder gehoord van haar want ik heb een leven!)
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef tribalwars het volgende:
heel veel populaire muziek bevat illuminti symboliek enkele voorbeelden.
Wel om meerder zaken hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.
het is bijna onmogelijk een videoclip of buhneperformance te maken in de popbusiness zónder bepaalde symboliek te gebruiken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat aandacht.
en dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:49 schreef tribalwars het volgende:
Soms worden videoclips gebruikt om artiesten in te leiden in de illuminati dat gebeurt ook in filmpje 2.
Zat er helemaal vol mee met rituelen en symboliek de superboolquote:
ja dat laten ze je denken. kijk maar is clip 2 zit er uit als een heel ritueel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is bijna onmogelijk een videoclip of buhneperformance te maken in de popbusiness zónder bepaalde symboliek te gebruiken...
Als een persoon een performance op een podium geeft als soloartiest en geen instrument bespeelt , moet hij toch wat doen.
Wat die artiesten doen is eigenlijk precies hetzelfde wat de sjamanen tienduizend jaar geleden deden, het 'scheppen' van een semi-religieuze entertainment show vol schijnbare betekenissen, herkenbare vormen (ogen, handen) dans, verwijzingen naar sexualiteit en bouwend op bepaalde hyponotische en/of meditatieve invloedden..
mensen in groepen hebben nu eenmaal een sterke behoefte eraan aan zullke enterainende shows mee te doen, enerzijds als toeschouwers, maar ook met gevoel 'deel uit te maken' van die groep.
Het is ook eeuwenoud zo dat een deel van de mensen die die show aanschouwt de 'sjamanen' bovenaardse krachten toedenkt.. dat het 'heksen' zijn, of deze 'in contact met god staan'...
Rationeel gezien is het onwaarschijnlijk, zij het uiteindelijk gewoon goede entertainers, die hun publiek ook kunnen doen geloven, wat die graag willen geloven.
[..]
en dan?
volgens mij zijn videoclips vooral gewoon promotiemateriaal om muziek te verkopen en artiesten bekend te maken bij een zo breed mogelijk publiek...
het enige belangrijke doel is platen verkopen
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel om meerder zaken hoor.
Mensen neem heel snel symboliek over en dat willen ze graag.
Soms worden videoclips gebruikt om artiesten in te leiden in de illuminati dat gebeurt ook in filmpje 2.
Waarom omdat ik een andere mening heb dan de massa zeker. Weer een waardeloos argument geeft wel weer het niveau aan van jouw post.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?
nee, want psychiaters zijn ook allemaal illuminatiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens laten testen op schizofrenie?
Nee, omdat je zo wantrouwig en paranoïde bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom omdat ik een andere mening heb dan de massa zeker. Weer een waardeloos argument geeft wel weer het niveau aan van jouw post.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
\
[..]
nee, want psychiaters zijn ook allemaal illuminati
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo wantrouwig en paranoïde bent.
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er precies illuminantsie aan Taylor Swift?
Ik ben semtex nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.
Ik bedoel het filmpje uit mijn lijst nummer 2 van de video clips.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Het enige waar ik Taylor Swift van verdenk bij het zien van haar clips is retardedness:
Let ook op de achter grond. Lijkt op een ritueel vreemd he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, dat is gewoon een britawards optreden. Jezus, ga in plaats van daar op letten lekker op 'r fappen. Je bent 17. FAP!
Fappen tribal! Omdat je 17 en jarig bent. En doordraaft en -draait.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, dat is gewoon een britawards optreden. Jezus, ga in plaats van daar op letten lekker op 'r fappen. Je bent 17. FAP!
Wàt 'laten ze me denken' ..?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja dat laten ze je denken. kijk maar is clip 2 zit er uit als een heel ritueel.
ik stem SP, ik stem ook niet in met de bezuinigingen. Maar da's een heel ander verhaal en heeft m.i. niks te maken met het zien van 'symbolen' in videoclips zoals jij doet. ik heb het idee dat je een beetje doordraait in het zien en dat kan al snel omslaan naar iets extremers, iets wat misschien tzt schadelijk voor jezelf wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
Dus ik moet lekker blijven toe kijken hoe het rijk clubje boven rutte ons naait. Hoe we steeds armer worden gemaakt door bezuinigingen. Zo zie jij het waarschijnlijk graag. Dus als je niet nadenkt en heel de dag voor de tv kijkt dan ben je normaal als Nederlander. Dus niet kritisch zijn is het gewenst gedrag van Nederlands dat zeggen ze zelf overig ook het best gedraag om een trouwe burger te zijn ga zo door semtex.
Help ons brave burgers even op weg, wil je.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de clip let op symboliek.
Ik verdenk haar ervan in een vorig leven chipmunk te zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Het enige waar ik Taylor Swift van verdenk bij het zien van haar clips is retardedness:
Hier:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Let ook op de achter grond. Lijkt op een ritueel vreemd he?
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik stem SP, ik stem ook niet in met de bezuinigingen. Maar da's een heel ander verhaal en heeft m.i. niks te maken met het zien van 'symbolen' in videoclips zoals jij doet. ik heb het idee dat je een beetje doordraait in het zien en dat kan al snel omslaan naar iets extremers, iets wat misschien tzt schadelijk voor jezelf wordt.
Beleef je ook wel eens ergens plezier aan of is het leven 1 grote teleurstelling voor je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.
Ja natuurlijk nog best veel hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beleef je ook wel eens ergens plezier aan of is het leven 1 grote teleurstelling voor je?
In dat optreden dat tribalwars heeft gepost, is ze aan het begin gekleed in het wit en dus onschuldig. Naderhand heeft ze een zwarte outfit aan, en is ze dus bezeten door Satan. Tegelijkertijd is er op de achtergrond allerlei symboliek te zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er precies illuminantsie aan Taylor Swift?
Neuh, is geen onzin. Het is een feit dat hersens pas rond 23e volgroeid zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt meneer weer met een onzin verhaal. Gast kom met goede argumenten die bij het onderwerp hoort en niet met deze onzin. Ik ben volwassener dan jouw want ik doe niet mee aan het kudde gedraag. Ik probeer het zwarte schaap te zijn het schaap met een eigen mening en een eigen visie los van de kudde mening.
Bron: http://www.profi-leren.nl/files/oa_dc_50_puberbrein.pdfquote:Rond 12 jaar begint de puberteit die doorloopt tot 16 jaar. Daarna komt de adolescentie
(16 tot 21 jaar). In deze periode, van 12 tot 23 jaar, zijn de hersens van de puber volop
in de groei. Bij jongens begint en eindigt deze periode gemiddeld twee jaar later dan bij
meisjes.
Het impuls-emotiegebied, diep in de hersenen, is in deze periode bij jongeren heel gevoelig.
Dit maakt dat jongeren van alles uitproberen, heftig reageren en impulsief zijn. Daarnaast
is het voorste gedeelte van de hersenen, de frontale kwab, aan grote veranderingen
onderhevig en nog niet volgroeid. Laat nou in dit gebied de planning- en controlefuncties
zich bevinden, functies die je in staat stellen te plannen, te anticiperen en de gevolgen voor
lange termijn te overzien.
Fap, het nieuwe woord voor 'Gap'.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Als we gaan tellen komen we er uiteindelijk achter dat tribalwars vaker een inhoudelijke comment af doet als onzin dan dat hij zijn aannames heeft onderbouwd en wij dat als onzin hebben afgedaan.
Ik wacht trouwens nog steeds op het antwoord waarom de elite de journalistieke heksenjacht niet censureert als zij de persbureaus controleren.
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Als we gaan tellen komen we er uiteindelijk achter dat tribalwars vaker een inhoudelijke comment af doet als onzin dan dat hij zijn aannames heeft onderbouwd en wij dat als onzin hebben afgedaan.
Ik wacht trouwens nog steeds op het antwoord waarom de elite de journalistieke heksenjacht niet censureert als zij de persbureaus controleren.
Hoe en bij wie zou dat opvallen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.
Bij de schapen!quote:
Jij bent echt een klapmongoolquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
Gisteravond gaf Kesha, een zangeres die een van de vele slavinnen van de Illuminati is, een concert in Paradiso, Amsterdam. Ik was er al bang voor, en inderdaad: de show zat boordevol met allerlei duister symbolisme.
Haar dansers droegen pentagrammen en waren geschminkt als doodshoofden:
[ afbeelding ]
Het beruchte all-seeing eye:
[ afbeelding ]
Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Klacht: gisteravond zijn waarschijnlijk honderden tienermeisjes gehersenspoeld
En jij ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mooi voor dat je op SP stemt ik denk dat die ook gaan bezuinigen als ze ooit aan de macht komen. De regering is er alleen maar om je een vorm van vrijheid te geven. Ze volgen toch wel de agenda van de rijk elite op.
Goed geregiseerde censuur valt niet op. Je gaat me nu toch niet opeens vertellen dat de machtigste organisatie ter wereld hier niet toe in staat is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat zwaar opvalt wel eens aangedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |