Ik denk persoonlijk dat dat getaunt door Silva hem de nek heeft omgedraaid. Die klap die voorafging aan de TKO deed ie alsof het hem wat deed, en dan verlies je gewoon je scherpheid even voor een paar seconden, dat hij daarna die ongelukkige klap ontving wat het einde betekende is dan ook geheel aan zichzelf te verwijten. Heb verder wel genoten van z'n getaunt, maar zoals je kon zien kan het gewoon verkeerd aflopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva werd ook al door Sonnen gerocked zijn chin is nooit onomstreden geweest.
Ik zat ook in mezelf echt van: wtf, wtf, wtf, wtf, wtfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Weidman
Toen Silva echt TKO bleek te zijn zat ik echt een minuut met open mond naar het scherm te staren
Clay Guida woont in een woonwagen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tim Boetsch is juist een baas![]()
Ik twijfel altijd tussen Michael Kuiper en Cub Swanson over wie de grootste tokkie is in de UFC
Ik vind het maar een dikke gast die er stiekem niet heel veel van kan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tim Boetsch is juist een baas![]()
Ik twijfel altijd tussen Michael Kuiper en Cub Swanson over wie de grootste tokkie is in de UFC
Maar zijn fights zijn nooit saai en hij laat altijd alles in de kooi achterquote:Op zondag 7 juli 2013 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het maar een dikke gast die er stiekem niet heel veel van kan.
Whehe, misschien is het een tokkie, maar wel een talentvolle en snelle tokkie. Die accuracy was echt supernice
Really? Ik vond dit echt een oersaaie vertoningquote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar zijn fights zijn nooit saai en hij laat altijd alles in de kooi achter![]()
Cub is ook wel goed maar ik denk dat hij toch ook net te kort komt voor de echte top in de divisie
twitter:ufc twitterde op zondag 07-07-2013 om 07:31:33Dana says the fight cost GSP, Anderson and Jones a lot of money, because all the superfights are now off the table. http://t.co/nvuPUM6Owu reageer retweet
Die superfights komen er toch nooit, allemaal hype. GSP is bang van Andy en Andy is bang van Jones, die bang is van JDS en Cain.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dit resultaat heeft overigens wel een negatieve invloed op wat cards zo te zientwitter:ufc twitterde op zondag 07-07-2013 om 07:31:33Dana says the fight cost GSP, Anderson and Jones a lot of money, because all the superfights are now off the table. http://t.co/nvuPUM6Owu reageer retweet
Vond ik dus absoluut niet het geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Really? Ik vond dit echt een oersaaie vertoning
Boetsch deed niets man, op een gegeven moment deed ie letterlijk nietsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond ik dus absoluut niet het geval.
Ze mogen wel eens wat sneller gaan straffen voor het vast pakken van de kooi wat heb ik daar toch een hekel aan
En waar kwam dat door?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boetsch deed niets man, op een gegeven moment deed ie letterlijk niets
Omdat ie dik is en gassed was.quote:
Dik?quote:
Mwah.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dik?wtf gast hij was wel gassed ja maar dat kwam vooral door de pressure van Munoz was gewoon een belachelijk goede performance van hem
Je hebt DMquote:Op zondag 7 juli 2013 15:30 schreef Heer-Snader het volgende:
Ik vroeg het al in vorige topic, maar waarschijnlijk ondergesneeuwd:) Maar is er een mogelijkheid om de prelims ergens terug te kijken?
Ik moet het nog eens zien of er geen rematch komt. Emotioneel moment na zo'n loss en dan neem ik zulke uitspraken altijd met een flinke korrel zoutquote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef THEFXR het volgende:
Andy heeft dana wel getrolled met zijn 10 fight deal en nu weigert hij een rematch met weidman, vallen die superfights ook weer in duigen![]()
hij heeft ook al 1 jaar vrij gehad en nog is hij moe en wil hij weer rusten, moe waarvan?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet het nog eens zien of er geen rematch komt. Emotioneel moment na zo'n loss en dan neem ik zulke uitspraken altijd met een flinke korrel zout
Nee. Just.. Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd of het nu net zoals met Fedor zal gaan, de magie is weg, zijn volgende tegenstanders beseffen nu dat hij ook maar mens is die kan verliezen en iedereen gaat nu Weidman's blauwdruk volgen.
==================
Als Forrest Griffin (die ook een enorme reach heeft) datzelfde Weidman trucje had uitgehaald (links, rechts, rechts backhand, links) dan was die partij misschien heel anders afgelopen.
Die 2e klap, (eerste als Silva opde mat ligt) is echt hard, Silva's kop bounced als een basketbal op het canvasquote:Op zondag 7 juli 2013 15:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/M(...)hris_weidman/caxexf7
You know what's cool? Jack Slack on "Killing the King" called out Silva exactly on the weakness which Wideman used to get the KO.
When fighting Silva, opponents struggle to hit him, and when they connect, he takes the power away by rolling with strikes. Rolling with a punch means to move in the same direction in order to reduce its impact. In MMA, this should be easier than in boxing because almost all MMA fighters attack by alternating their handsleft-right-left or vice versa.
Boxers often double or even triple up the same hand mid-combination, which makes it difficult for the defender to turn side to side as Silva does.Very few opponents have doubled up punches from one hand against Silva. I am not saying that doubling up would allow a fighter to knock Silva outthere isn't a simple answer to an iron chin. However, there is a reason why elite boxers rarely roll with every punch as effectively as Silva does; boxers are not as predictable and one-note in their offence.
If you watch Weidman, he throws a left , right, right backfist, and left. The right backfist completely throws silva off and the left connects beautifully! The thing with rolling with the punches is that if you roll the wrong way you are going to get fucked up! Wiedman definitely practiced that combination a bunch of times.
Me too man!!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:09 schreef Happel het volgende:
Note to self: Niet op Facebook gaan zitten scrollen, voordat je het event hebt gezien.
Silva was nog aardig in controle totdat Weidman zijn kin raakte. Dit was zeau Overeem vs. Bigfoot.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch heb ik een beetje het idee dat het een lucky flurry was
volgens mij was Silva al jaren kwaad op de ufc omdat gsp wel in zijn land mocht knokken en silva niet, hij wilde niet rematchen met sonnen en toen hebben ze beloofd we doen het in jouw land en hij zette zijn krabbel, toen hield de ufc geen woord en was het nooit meer zoals het was.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Silva was nog aardig in controle totdat Weidman zijn kin raakte. Dit was zeau Overeem vs. Bigfoot.
Dat clownen hoort bij zijn vechtstijl, als hij dat niet deed was hij nooit zo ver gekomen. Juist door dat taunten en clownen van hem zet hij z'n tegenstanders vaak op het verkeerde been waarmee hij match op match won.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nu dacht ie ik neem dat joch niet serieus en ik ga weer clownen en kreeg klappuh op zijn bek, dus hij maakt er maar een lange vakantie van, ik zie hem die 10 fights niet volmaken.
onzinquote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dat clownen hoort bij zijn vechtstijl, als hij dat niet deed was hij nooit zo ver gekomen. Juist door dat taunten en clownen van hem zet hij z'n tegenstanders vaak op het verkeerde been waarmee hij match op match won.
Dit was zijn 11e defensequote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij leek er idd gewoon geen zin meer in te hebben. Wat waren zijn records/stats?
Bijna 7 jaar niet verloren, hoe lang champ en title defenses enzo?
Dat ie het heeft weggegeven geloof ik niks van, hij werd gewoon cocky en overconfident en probeerde Weidman te clownen net als dat hij met Okami, Maia, Griffin, Bonnar etc heeft gedaan. Weidman hield echter de druk er op en verraste hem compleet met die left, right, right, left combo ipv left/right/left/ring die Anderson verwachte en normaal altijd kinderlijk eenvoudig dodged.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana kan schreeuwen wat hij wil, misschien heeft hij er persoonlijk niks mee te maken en misschien
is fixed niet het goede woord, maar Anderson Silva heeft dit gevecht weggegeven. No doubt about it!!
Hij zegt het letterlijk in bovenstaand filmpje. ALLES wijst erop dat hij er gewoon geen zin meer in had om de champion te zijn. Bewuste moment vanaf 5:20
Dit is gewoon bullshit en is slecht voor de sport.
Het één sluit het ander niet uit. Het kan ook zijn dat hij het uitlokte. Misschien wilde hij gewoon geen champ meer zijn en met die druk moeten leven.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat ie het heeft weggegeven geloof ik niks van, hij werd gewoon cocky en overconfident en probeerde Weidman te clownen net als dat hij met Okami, Maia, Griffin, Bonnar etc heeft gedaan.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Conspiracies, conspiracies everywhere.
Dat was sarcastisch hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana kan schreeuwen wat hij wil, misschien heeft hij er persoonlijk niks mee te maken en misschien
is fixed niet het goede woord, maar Anderson Silva heeft dit gevecht weggegeven. No doubt about it!!
Hij zegt het letterlijk in bovenstaand filmpje. ALLES wijst erop dat hij er gewoon geen zin meer in had om de champion te zijn. Bewuste moment vanaf 5:20
Dit is gewoon bullshit en is slecht voor de sport.
Maar dan had hij wel een sub weggeven waarbij hij snel kon tappen en geen schade op liep.. Zo hard geTKO'd worden .. daar kies je niet snel voor.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Het kan ook zijn dat hij het uitlokte. Misschien wilde hij gewoon geen champ meer zijn en met die druk moeten leven.
die naam alleen alquote:
http://www.reddit.com/r/M(...)va_vs_chris_weidman/quote:Op maandag 8 juli 2013 01:01 schreef Dallas-Green het volgende:
Ik gaf Weidman van te voren wel een kleine kans tegen Anderson. Toen Silva begon te "clownen" was ik er echter van overtuigd dat Silva ging winnen. Zelfs toen hij met naar boven gerolde ogen met zijn hoofd de vloer raakte dacht ik nog dat hij aan het "clownen" was.
Wat een verassing! Had het echt niet gedacht. Helemaal niet meer na dat Silva elke stoot van zijn tegenstander weer simpel leek te ontwijken.
Ik hoop wel echt op een rematch. Kan mij niet voorstellen dat Silva zich dan weer zo laat verassen.
anders kijk je even de eerste 5 partijen terug toen hij de belt had.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/M(...)va_vs_chris_weidman/
Ik dacht er eerst net zo over maar na het lezen van dit topic en het filmpje nog eens bekeken te hebben denk ik dat Silva ook een rematch gaat verliezen.
Komt erop neer dat:
- Silva heeft geen reach advantage meer
- op de grond wordt hij door worstelaars afgemaakt (zie ronde 1 en Sonnen)
- staande als hij z'n handen hoog houdt om z'n gezicht te beschermen dan wordt hij weer kwetsbaar voor wrestler takedowns.
- Weidman trapt niet in z'n handen laag houden (anti takedown) + clowning en doet alleen maar single strikes die niet gecountered kunnen worden.
Tip: speel de partij via VLC Player op slowmotion (40% ofzo) af zonder geluid, met ALT + pijltje links kan je 10 seconden terugspringen:
Je ziet dat Silva er alles aan doet om Weidman in de val te lokken zodat hij kan counterstriken maar dat Weidman alleen maar single strikes geeft die niet te counteren zijn en dat Silva steeds gefrustreerder raakt en nog meer gaat clownen/uitlokken.
Als Silva in een rematch het 'serieus' neemt en z'n handen omhoog brengt om z'n gezicht te beschermen dan kan hij z'n matrix moves niet meer doen en zijn z'n handen te hoog voor anti takedown underhooks.
Dat was een heel ander tijdperk, hij is nu ingehaald door de 'nieuwe lichting'quote:Op maandag 8 juli 2013 02:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anders kijk je even de eerste 5 partijen terug toen hij de belt had.
oftewel, je hebt ze niet gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 02:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat was een heel ander tijdperk, hij is nu ingehaald door de 'nieuwe lichting'
Ik heb ze waarschijnlijk heel lang geleden gezien en ze zitten vast ergens nog op een dvd/harddisk maar niet direct nadat je gepost had nee.quote:
Maar ik lees graag jouw analyse daaroverquote:anders kijk je even de eerste 5 partijen terug toen hij de belt had.
gewoon een muay thai clinic van Silvaquote:Op maandag 8 juli 2013 03:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb ze waarschijnlijk heel lang geleden gezien en ze zitten vast ergens nog op een dvd/harddisk maar niet direct nadat je gepost had nee.
[..]
Maar ik lees graag jouw analyse daarover
Gaat niet lukken zoals we in z'n partijen met Chael Sonnen hebben gezien.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 04:38 schreef Nober het volgende:
Silva kan niet eens verdedigen, denk dat Struve nog een betere verdediging heeft, wel goed dat hij eindelijk een tegenstander van formaat kreeg...
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.quote:Op maandag 8 juli 2013 04:49 schreef Broempoe het volgende:
...omdat hij toevallig een klap flush op z'n kin krijgt die hij niet ziet aankomen...
Gast, alsjeblieft.. Ik weet dat het trendy is om complottheorieën te verzinnen (of in dit geval: van Sherdog te trekken) als iets onwaarschijnlijks gebeurt, maar probeer op zijn minst een beetje objectief te kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
[..]
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.
Zoals Joe Rogan het mooi kon verwoorden: Silva koos ervoor om de last die hij al die jaren gedragen heeft als Champion, van zijn schouders te laten vallen, en "the new breed" een kans te geven.
Ja, man hij heeft evoor gekozen om zijn titel weg te geven. Welke champ zou dat nou niet doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
[..]
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.
Zoals Joe Rogan het mooi kon verwoorden: Silva koos ervoor om de last die hij al die jaren gedragen heeft als Champion, van zijn schouders te laten vallen, en "the new breed" een kans te geven.
Hoe objectief moet ik iets bekijken als iemand met zijn handen omlaag loopt te clownen, en zelfs loopt te faken dat hij stunned is na een hoek van Weidman.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bewust NAAR EEN STOOT TOE bewegen met je kin, als juist het meebewegen met stoten zo'n significant onderdeel van je tactiek is, is GEEN bewuste keuzes.
Het is moeilijk te lezen, en makkelijk om woorden te verdraaien, blijkbaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoe objectief moet ik iets bekijken als iemand met zijn handen omlaag loopt te clownen, en zelfs loopt te faken dat hij stunned is na een hoek van Weidman.
Dat noem jij geen bewuste keuze? De keuze was er in ieder geval om niet het respect te tonen naar Weidman, wat "misschien" gepaard is gegaan met de keuze dat Silva het niet erg vind om zijn titel af te staan. Die gast heeft geld genoeg. Naamsbekendheid heeft hij niet meer nodig, hij is al een legend. Ik geef hem groot gelijk om het nu eens lekker rustig aan te gaan doen.
Dat het op deze manier heeft moeten gebeuren...? tsja. Anderson knows best.
Heeft niets met lezen of woorden te verdraaien te maken. Hoe vaak heb ik Anderson in de eerste en tweede rondes klappen zien opvangen, met zijn handen omlaag en met een grijns op zijn kop van: Toe maar jongen, geef nog maar een klap. Het doet me niets... Hoe kan zoiets NIET bewust zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is moeilijk te lezen, en makkelijk om woorden te verdraaien, blijkbaar.
Hij liep inderdaad bewust te clownen. Wat hij NIET bewust deed, is de klap opvangen die hem naar de vlakte stuurde.
Oke, terug naar mijn eerste reactie: kijk het nog eens objectief terug. Meebewegen met stoten is NIET hetzelfde als met je kin naar een hoek toe bewegen. Dat Anderson aan het clownen was en af en toe een tik bewust liet connecten, betekent NIET dat hij de knockout punch bewust opving.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heeft niets met lezen of woorden te verdraaien te maken. Hoe vaak heb ik Anderson in de eerste en tweede rondes klappen zien opvangen, met zijn handen omlaag en met een grijns op zijn kop van: Toe maar jongen, geef nog maar een klap. Het doet me niets... Hoe kan zoiets NIET bewust zijn?
Dat is lastig, maar ik ga het straks nog maar eens proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, terug naar mijn eerste reactie: kijk het nog eens objectief terug.
Silva heeft een van de beste chins in MMA..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva rolt altijd mee met punches en nu kon hij niet verder achteruit en kreeg hij hem er vol op. Silva heeft nooit een heel erg goede chin gehad want zelfs Sonnen rockte hem. He got caught deal with it. Toch denk ik dat Silva Weidman af zou slachten in een rematch want hij domineerde weer ouderwets hard tot die flurry
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen. Silva is een meester door de kracht uit klappen te halen daardoor werd hij niet vaak gerockedquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Silva heeft een van de beste chins in MMA..
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen. Silva is een meester door de kracht uit klappen te halen daardoor werd hij niet vaak gerocked
Wanneer was dit in zijn carreer?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glass jaw inderdaad.
Maar hij heeft ook geen glass jawquote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zeggen dat Anderson een goede chin heeft die snappen zijn tactiek niet helemaal helaas
Heb ook nooit gezegd dat hij een glass jaw heeft maar ik heb gezegd dat zijn jaw niet onomstreden wasquote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geen glass jaw.. dat zeggen mensen nu omdat hij 1x KO gegaan is.
Verder is het niet gek na veel fights en training en dan op 38 jarige leeftijd dat je kin je nu in de steek gaat laten en minder goed is.
Dit noem ik geen halve klap hoor, die zat er vol op. En hij herstelt vrijwel onmiddellijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen.
Zat er toch iets beter op dan ik me kon herinneren inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit noem ik geen halve klap hoor, die zat er vol op. En hij herstelt vrijwel onmiddellijk.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog goed, op 4:11 kapte mijn internetverbinding er toen mee
Daar is het trouwens ook zo dat Anderson op de faint reageert door zijn hoofd naar rechts te draaien waardoor hij gepakt wordt met de linkse.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat er toch iets beter op dan ik me kon herinneren inderdaad.
Mooie fotoquote:
Here’s the first released picture of Miesha Tate nude in ESPN’s body issue.[quote]quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar is het trouwens ook zo dat Anderson op de faint reageert door zijn hoofd naar rechts te draaien waardoor hij gepakt wordt met de linkse.
[..]
Mooie fotoVan welke shoot is dat?
Gaylordquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, nee
btw gatver die dikke spier in der nek
Dit, een echte champ wil direct een rematch!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef SugarEvans het volgende:
Blijft het een bizar gevecht vinden. Het hele plaatje klopt gewoon niet.. ook dat Silva niet wil rematchen. Hij was er gewoon helemaal klaar mee, dat blijkt uit alles. Erg zonde. Het was duidelijk dat Silva eigenlijk geen enkele moeite had met Weidman, elke keer als hij even aanzette zag je dat. Nee, als Silva serieus gemotiveerd was geweest had hij Weidman zonder moeite gepakt had. Zijn hele reactie na het gevecht zegt al genoeg.
Blijf achter met mixed feelings..
te laat, whahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef SugarEvans het volgende:
edit: *delete, wat boeit het eigenlijk ook
Klopt, Weidman heeft tegen weinig tegenstanders uit de top 10 gevochten dus er zijn een hoop leuke match-ups te maken. Vitor, Jacare en ook een rematch tegen Muñoz zie ik wel zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef SugarEvans het volgende:
Wel weer wat spanning terug wat betreft de belt in middleweight.
als vitor gaat vloeken, kijk ik hem terug?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
The MMA Hour with Chris Weidman, Vitor Belfort, Matt Serra, Ed Soares, Ray Longo, Cris Cyborg, Marloes Coenen, Rose Namajunas
http://www.mmafighting.co(...)oares-ray-longo-cris
1 p.m. ET -- The new UFC middleweight champion Chris Weidman will discuss his historic win over Anderson Silva.
1:25 p.m. -- Matt Serra, Weidman's long-time training partner, will discuss Weidman's victory over Silva.
1:45 p.m. -- Weidman's long-time coach Ray Longo will look back at Weidman's win.
2:05 p.m. -- Vitor Belfort will explain why he deserves to fight Weidman next, not Silva.
2:25 p.m. -- Marloes Coenen will preview her Invicta FC featherweight title fight against Cris Cyborg on Saturday night.
2:45 p.m. -- Rose Namajunas will talk about her fight against Tecia Torres at Invicta FC 6.
3:05 p.m. -- Cris Cyborg will preview her title fight against Coenen at Invicta FC 6.
3:20 p.m. -- Silva's manager Ed Soares will look back on the loss and ahead to what's next for the former champ.
Holy shit, leuk om een bewusteloos persoon zo af te tuigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bloodyelbow.co(...)ation-brawl-mma-news
Daar zijn die kopschoppers van hier niets bij man...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bloodyelbow.co(...)ation-brawl-mma-news
ik las af te zuigenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Holy shit, leuk om een bewusteloos persoon zo af te tuigen.
Iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Falcao is ook niet echt onschuldig met die mep naar dat wijf toe
Kan je hem bedanken ja .. als je nog ooit wakker wordt. De eikel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Want dat is een reden om in te trappen op iemand die bewusteloos op de grond ligt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want dat is een reden om in te trappen op iemand die bewusteloos op de grond ligt?
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Niks mis met een wijf af een toe een tik geven toch.
Ja maar je moet ze niet in hun gezicht slaan dat weet iedereen. Bovenbenen en buik zijn de betere plekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Niks mis met een wijf af een toe een tik geven toch.
Een Snickers stelen is erger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?
Dit dus. Maar het lijkt er steeds meer op dat die bewustheid vervaagd, al zoveel gevallen van poging tot doodslag gewoon (dit soort dingen)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?
Anderson Silva by murderquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva 'badly' wants Chris Weidman rematch, calls for UFC fight before year's end
http://www.mmamania.com/2(...)-fight-this-year-mma
Silva hoeft ook niet te verbeteren om te winnen van Weidmanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Silva kan niet veel meer kan verbeteren terwijl Weidman z'n volle potentie nog niet eens is bereikt.
Hoe zie jij m winnen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva hoeft ook niet te verbeteren om te winnen van Weidman
Kop op zeg 17(?) keer achter elkaar gewonnen, verliest één keer en nu denkt iedereen dat hij niet in een rematch van Weidman kan winnen?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef Dallas-Green het volgende:
[..]
Kop op zeg 17(?) keer achter elkaar gewonnen, verliest één keer en nu denkt iedereen dat hij niet in een rematch van Weidman kan winnen?
Hij op elke manier winnen.
Onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Silva kan niet veel meer kan verbeteren terwijl Weidman z'n volle potentie nog niet eens is bereikt.
Hij heeft verloren met minimale inzet, als hij verloren had met volledige inzet, kan ik nog iets van begrijpen, het gaat voor de UFC erom dat ze de Braziliaanse markt volledig willen veroveren en zonder Silva als champ gaat dat veel minder goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Disorder het volgende:
Ik zou het graag zo zien dat onmiddellijke rematches wegblijven. Als iemand heeft verloren en daardoor niet langer kampioen is moet ie zich maar omhoog knokken om zichzelf opnieuw te bewijzen. Ik weet het. Kijkcijfers. Maar ik heb liever een sport waarin atletisch vermogen en inzet beloond worden, in plaats van naamsbekendheid. Dat geldt wat mij betreft ook voor Silva.
Vergeet de knietjes niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
One punch KO
TKO
TKO via legkicks
Headkick KO
Triangle
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Fixedquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Mongols die nu doen alsof Silva niks meer kanWeidman zo fantastisch is
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
Of wou jij zeggen dat Silva zijn BJJ nu niet beter was dan tegen Sonnen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?
[ afbeelding ]
Als reactie op inderdaad. In mijn beleving (real time toen) zag het er meer uit als een sprongquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.
Bisping moet eerst eens een top10 opponent verslaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Anderson stond Weidman pakkie te geven in de momenten dat hij hem niet clownde. Hij pikte zijn momenten, gaf hem een paar goeie kicks. Die tactiek werkte al een paar fights prima voor hem, en had het hier ook kunnen doen. Technisch nog steeds een God, en dat zie ik als leek zelfs. Anderson cruist terug naar de riem.
Ik zag trouwens dat Bisping meteen de Twitters opklom om de nieuwe champ uit de dagen. Het begint zielig te worden hoe graag hij een titleshot wil
Die statistieken laten het wel erger lijken dan het is. Van de laatste jaren (2010-nu) tel ik alleen de Vitor fight als een echte loss. Tegen Sonnen was een robbery en tegen Wanderlei was het erg close.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bisping moet eerst eens een top10 opponent verslaanhij staat 0 op 3 of 0 op 4 tegen top10.
Kom eens wat vaker in dit topic, Tazquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Oud UFC fighter Falcao helemaal naar de klote geslagen met een stuk hout... Brazilian Streetfight
Jenna is bij hem weg, dus is zijn leven weer leeg en met 1 cliënt als manager lukt het ook niet,hequote:
Damned, laat me raden, zeker weer zijn hand geblesseerd?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef THEFXR het volgende:
$1 Million Bet on Anderson Silva vs. Chris Weidman Being Investigated
http://fansided.com/2013/(...)-being-investigated/
weer tegen die kermisbal gemept?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damned, laat me raden, zeker weer zijn hand geblesseerd?
quote:Some Brazilian Media are all over the rumors that Anderson Silva threw the fight against Chris Weidman. They are just rumors and should be treated as such. Here is a translation of what some Brazilian sources are saying. However we cannot find an official statement of Minotauro saying that in English or in Portuguese. This goes however in the same direction as the recent statement from mmafighting.com that Anderson Silva wants to rematch Chris Weidman again after all and wants the fight to happen soon as possible and this for a million dollar paycheck.
“Minotauro has declared the following statement: “If people knew what really happened in the defeat of Anderson, they would be disgusted.”
All Brazilians were shocked and saddened by Anderson having lost the belt in Vegas. But they don’t need to be. What is discussed below is the news firsthand being investigated by radio and newspapers throughout Brazil and some foreigners, specifically Wall Street Journal and Sports Gazette and the media should be released soon, and the evidence will confirm the facts.
Rumor: Anderson Silva SOLD the UFC belt. The fighter’s staff was advised, at 1:00pm on July 6 (Fight Day), at a meeting involving Dana White, Pedro Rizzo and Mr. Lorenzo Fertitta. At first they were very upset, and Anderson refused to sell the belt.
The acceptance came through the full payment of premiums, US$70K for each member of staff, plus a bonus of U.S$400K for the whole team, a total of US$23 million by Nike. Still, Anderson refused to participate.
Their situation was only resolved after the representative of Nike threatening to withdraw its lifelong sponsorship of the fighter, valued at more than US$90 million throughout his career. Thus, it was agreed that Anderson would be defeated by points, but the apathy that befell the fighter made Chris Weidman, who absolutely did not participate in this negotiation, TKO Anderson.
Dana White applauded the team collaboration of Silva, since the change of belt has brought balance to the category.”
--
Source: http://www.bjjee.com/bjj-(...)-would-be-disgusted/
Jaja en dat moeten wij geloven?quote:
tering, dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Brian Stann retires
http://www.mmafighting.co(...)tion-of-the-mma-hour
heb je gehoord dat tieto weer gaat beginnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Stann er mee stopt?
Geld is zeker opquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je gehoord dat tieto weer gaat beginnen?
Om Tito weer terug zijn pensioen in te meppen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende week komt ie uit zijn pensioen,lol
Mooie docutje.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Wisten jullie al dat Brian Stann er mee stopt?
Jullie hebben ook gehoord dat Brian Stann ermee stopt? Klote he.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef superniger het volgende:
Ik hoor via via dat Brian Stann met pensioen gaat
neen, vertelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Fyodor het volgende:
Hadden jullie al gehoord dat Stann met pensioen gaat?
Dang al lijkt het me wel goed nieuws voor Maia vond dat echt een kut match up voor hemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
BREAKING NEWS: Koscheck injured, fight with Maia cancelled
Jammer, dat maakt de card meteen een stuk matiger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
BREAKING NEWS: Koscheck injured, fight with Maia cancelled
quote:Pakistani MMA got its start in an apartment above a real estate office. Fightland travels to Lahore to meet Bashir Ahmad, professional fighter and founder of the country's first-ever mixed martial arts team, PAK MMA.
ga weg man, waar is die kont??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou Miesha Tate ziet er niet slecht uit :-) eerste 3 zijn van ESPN magazine...
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't push it!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Fenomeno het volgende:
Weten jullie al dat Stann stopt met vechten?
Wut?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
Dana had weer een aanval,lol
Tito Ortiz has been removed from the UFC Hall of Fame
Nice. Deze keer minder clownen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva CONFIRMS rematch for December 28
Zou grappig zijn als Georgie dan er niet door heen komtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
No. 1 UFC welterweight contender Johny Hendricks has accepted Georges St-Pierre’s invitation to subscribe to Voluntary Anti-Doping Agency (VADA) drug testing for their upcoming UFC 167 title fight.
wel een toevallig foutje, nadat hij heeft aangekondigd uit pensioen te komenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij staat hier niet meer tussen, zal wel een foutje zijn
Of als ie een Overeem pullt, dat ie er plotseling een stuk minder ripped bij staat of minder mass heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice. Deze keer minder clownen.
[..]
Zou grappig zijn als Georgie dan er niet door heen komt
http://www.mmajunkie.com/(...)amp-benson-hendersonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fijn voor Pettis. Ook een veel leukere matchup dan Henderson vs. Grant.
Mwah, veel leuker... het is mij om het even. Was wel benieuwd of het Grant zou lukken om Bendo KO te slaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fijn voor Pettis. Ook een veel leukere matchup dan Henderson vs. Grant.
Moet een flinke klap geweest zijn als je het belangrijkste gevecht van je leven afzegt terwijl je nog anderhalve maand voorbereidingstijd hebt.twitter:TJ_Grant twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 05:42:31Thanks everyone for your concerns. I am healing from a concussion I suffered in BJJ of all things. I hope to be back training very soon reageer retweet
Fuck yeah! Eindelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:24 schreef Broempoe het volgende:
OH SHIT
HUGE NEWS! TJ Grant out of UFC 164 with an injury and Anthony "Showtime" Pettis is in!
UFC 164: Henderson vs Pettis
Zou me niets verbazen als Dana niet te vreden was met de kaartverkoop en zo Pettis naar voren heeft geschovenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mwah, veel leuker... het is mij om het even. Was wel benieuwd of het Grant zou lukken om Bendo KO te slaan.Moet een flinke klap geweest zijn als je het belangrijkste gevecht van je leven afzegt terwijl je nog anderhalve maand voorbereidingstijd hebt.twitter:TJ_Grant twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 05:42:31Thanks everyone for your concerns. I am healing from a concussion I suffered in BJJ of all things. I hope to be back training very soon reageer retweet
this,THE FIX IS INquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Dana niet te vreden was met de kaartverkoop en zo Pettis naar voren heeft geschoven
Er momenteel eigenlijk maar één fight waar ik me echt op verheug en dat is Weidman vs. Silva 2.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je, ik zie het wel op de dag van de card zelf wat er over is gebleven en op komt dagen![]()
Tegenwoordig kun je je nog zo verheugen maar alles valt toch uit elkaar.
Ik zie het wat positieverquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er momenteel eigenlijk maar één fight waar ik me echt op verheug en dat is Weidman vs. Silva 2.
Als die gecanceld wordt dan ga ik huilen. Voor de rest zie ik het wel.
Nou ja, okee danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zie het wat positiever
UFC on FOX: MacDonald vs. Ellenberger
UFC 163: Aldo vs. Korean Zombie
UFC on FS: Overeem vs. Browne / McGregor vs. Holloway
UFC on FS 2: Condit vs. Kampmann 2
UFC 164: Henderson vs. Pettis / Mir vs. Barnett
UFC on FS 3: Souza vs. Okami
Stuk voor stuk fights om naar uit te kijken om diverse redenen
Repostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva krijgt toch wel even advies van Usher
Je hebt weinig gemist, alles was decission.quote:
Zou er weer graag heen gaan, maar zo te zien wordt dit alweer een event met een draw van niksquote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Muñoz vs. Michael Bisping Set for Oct. 26 Bout in Manchester
Serieus? Bij Silva vs. Weidman gaf ik Weidman nog een kans. Marloes daarentegen. Ze werd de eerste keer al gedomineerd.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Red bull check, bier check, doritos check, ik zit er klaar voor! Ik ben gewoon meer psyched voor Coenen vs Cyborg dan dat ik voor Silva - Weidman was
Ik heb op een of andere manier een pesthekel aan Santos, daarbij komt ook dat Marloes hier uit de buurt komt en trained en ik serieus het gevoel had dat ze er dit keer sterker voor stond. Ze heeft puur gefaald door haar mislukte takedowns en gebrek aan takedown defenses. Ze stond een stuk sterker dan de vorige keer vind ik. Als ze het staand hadden gehouden had ze het kunnen doen, ze heeft namelijk wel een paar flinke klappen uitgedeeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? Bij Silva vs. Weidman gaf ik Weidman nog een kans. Marloes daarentegen. Ze werd de eerste keer al gedomineerd.
Dat zal heel erg afhangen van hoe, als hij compleet vernietigd wordt door Silva krijgt hij die 3e match echt niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef slashdotter3 het volgende:
En als Silva wint dan komt er natuurlijk een Weidman vs Silva 3
Godverdomme heel mijn shake over mijn scherm uitgespuugd van het lachenquote:
Wat is dit voor slecht opgezet stukje hypecreatiequote:
I backquote:Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor slecht opgezet stukje hypecreatie.. nog maar niet te spreken om die blije Barbapapa kop van Silva
ff z'n fans een hart onder de riem steken.quote:
Pearson VS Gomiquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou er weer graag heen gaan, maar zo te zien wordt dit alweer een event met een draw van niks
http://forums.sherdog.com(...)-camp-shape-2512661/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Broempoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan onze LHW GOAT off season hahaha. Foto gisteren gemaakt als ik me niet vergis.
Leuke promo.quote:
quote:Fox Sports 1, where you'll never see GSP, Anderson Silva or Jon Jones fight but we'll sure as hell use them as a promo.
Altijd vermakelijk maar dit interview zeker.quote:
Toen CroCop daarna de ring uitstapte wist ik 99,99% zeker dat hij de OWGP zou winnen, ongeacht het resultaat van de andere halve finale. Dat was CC op z'n best!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |