als vitor gaat vloeken, kijk ik hem terug?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
The MMA Hour with Chris Weidman, Vitor Belfort, Matt Serra, Ed Soares, Ray Longo, Cris Cyborg, Marloes Coenen, Rose Namajunas
http://www.mmafighting.co(...)oares-ray-longo-cris
1 p.m. ET -- The new UFC middleweight champion Chris Weidman will discuss his historic win over Anderson Silva.
1:25 p.m. -- Matt Serra, Weidman's long-time training partner, will discuss Weidman's victory over Silva.
1:45 p.m. -- Weidman's long-time coach Ray Longo will look back at Weidman's win.
2:05 p.m. -- Vitor Belfort will explain why he deserves to fight Weidman next, not Silva.
2:25 p.m. -- Marloes Coenen will preview her Invicta FC featherweight title fight against Cris Cyborg on Saturday night.
2:45 p.m. -- Rose Namajunas will talk about her fight against Tecia Torres at Invicta FC 6.
3:05 p.m. -- Cris Cyborg will preview her title fight against Coenen at Invicta FC 6.
3:20 p.m. -- Silva's manager Ed Soares will look back on the loss and ahead to what's next for the former champ.
Holy shit, leuk om een bewusteloos persoon zo af te tuigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bloodyelbow.co(...)ation-brawl-mma-news
Daar zijn die kopschoppers van hier niets bij man...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bloodyelbow.co(...)ation-brawl-mma-news
ik las af te zuigenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Holy shit, leuk om een bewusteloos persoon zo af te tuigen.
Iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Falcao is ook niet echt onschuldig met die mep naar dat wijf toe
Kan je hem bedanken ja .. als je nog ooit wakker wordt. De eikel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Want dat is een reden om in te trappen op iemand die bewusteloos op de grond ligt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:23 schreef Paxlie het volgende:
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want dat is een reden om in te trappen op iemand die bewusteloos op de grond ligt?
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Niks mis met een wijf af een toe een tik geven toch.
Ja maar je moet ze niet in hun gezicht slaan dat weet iedereen. Bovenbenen en buik zijn de betere plekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Niks mis met een wijf af een toe een tik geven toch.
Een Snickers stelen is erger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?
Dit dus. Maar het lijkt er steeds meer op dat die bewustheid vervaagd, al zoveel gevallen van poging tot doodslag gewoon (dit soort dingen)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je hebt gradaties van fout gedrag. Of is een snickers stelen bij de Shell hetzelfde als een klein kind verkrachten?
Anderson Silva by murderquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva 'badly' wants Chris Weidman rematch, calls for UFC fight before year's end
http://www.mmamania.com/2(...)-fight-this-year-mma
Silva hoeft ook niet te verbeteren om te winnen van Weidmanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Silva kan niet veel meer kan verbeteren terwijl Weidman z'n volle potentie nog niet eens is bereikt.
Hoe zie jij m winnen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva hoeft ook niet te verbeteren om te winnen van Weidman
Kop op zeg 17(?) keer achter elkaar gewonnen, verliest één keer en nu denkt iedereen dat hij niet in een rematch van Weidman kan winnen?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef Dallas-Green het volgende:
[..]
Kop op zeg 17(?) keer achter elkaar gewonnen, verliest één keer en nu denkt iedereen dat hij niet in een rematch van Weidman kan winnen?
Hij op elke manier winnen.
Onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Silva kan niet veel meer kan verbeteren terwijl Weidman z'n volle potentie nog niet eens is bereikt.
Hij heeft verloren met minimale inzet, als hij verloren had met volledige inzet, kan ik nog iets van begrijpen, het gaat voor de UFC erom dat ze de Braziliaanse markt volledig willen veroveren en zonder Silva als champ gaat dat veel minder goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Disorder het volgende:
Ik zou het graag zo zien dat onmiddellijke rematches wegblijven. Als iemand heeft verloren en daardoor niet langer kampioen is moet ie zich maar omhoog knokken om zichzelf opnieuw te bewijzen. Ik weet het. Kijkcijfers. Maar ik heb liever een sport waarin atletisch vermogen en inzet beloond worden, in plaats van naamsbekendheid. Dat geldt wat mij betreft ook voor Silva.
Vergeet de knietjes niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
One punch KO
TKO
TKO via legkicks
Headkick KO
Triangle
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Fixedquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Mongols die nu doen alsof Silva niks meer kanWeidman zo fantastisch is
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
Of wou jij zeggen dat Silva zijn BJJ nu niet beter was dan tegen Sonnen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?
[ afbeelding ]
Als reactie op inderdaad. In mijn beleving (real time toen) zag het er meer uit als een sprongquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |