quote:Op maandag 8 juli 2013 04:38 schreef Nober het volgende:
Silva kan niet eens verdedigen, denk dat Struve nog een betere verdediging heeft, wel goed dat hij eindelijk een tegenstander van formaat kreeg...
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.quote:Op maandag 8 juli 2013 04:49 schreef Broempoe het volgende:
...omdat hij toevallig een klap flush op z'n kin krijgt die hij niet ziet aankomen...
Gast, alsjeblieft.. Ik weet dat het trendy is om complottheorieën te verzinnen (of in dit geval: van Sherdog te trekken) als iets onwaarschijnlijks gebeurt, maar probeer op zijn minst een beetje objectief te kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
[..]
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.
Zoals Joe Rogan het mooi kon verwoorden: Silva koos ervoor om de last die hij al die jaren gedragen heeft als Champion, van zijn schouders te laten vallen, en "the new breed" een kans te geven.
Ja, man hij heeft evoor gekozen om zijn titel weg te geven. Welke champ zou dat nou niet doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
[..]
Hij zag em wel degelijk aankomen maar hij koos ervoor om de klap op te vangen met het respect van een kleuter.
Zoals Joe Rogan het mooi kon verwoorden: Silva koos ervoor om de last die hij al die jaren gedragen heeft als Champion, van zijn schouders te laten vallen, en "the new breed" een kans te geven.
Hoe objectief moet ik iets bekijken als iemand met zijn handen omlaag loopt te clownen, en zelfs loopt te faken dat hij stunned is na een hoek van Weidman.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bewust NAAR EEN STOOT TOE bewegen met je kin, als juist het meebewegen met stoten zo'n significant onderdeel van je tactiek is, is GEEN bewuste keuzes.
Het is moeilijk te lezen, en makkelijk om woorden te verdraaien, blijkbaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoe objectief moet ik iets bekijken als iemand met zijn handen omlaag loopt te clownen, en zelfs loopt te faken dat hij stunned is na een hoek van Weidman.
Dat noem jij geen bewuste keuze? De keuze was er in ieder geval om niet het respect te tonen naar Weidman, wat "misschien" gepaard is gegaan met de keuze dat Silva het niet erg vind om zijn titel af te staan. Die gast heeft geld genoeg. Naamsbekendheid heeft hij niet meer nodig, hij is al een legend. Ik geef hem groot gelijk om het nu eens lekker rustig aan te gaan doen.
Dat het op deze manier heeft moeten gebeuren...? tsja. Anderson knows best.
Heeft niets met lezen of woorden te verdraaien te maken. Hoe vaak heb ik Anderson in de eerste en tweede rondes klappen zien opvangen, met zijn handen omlaag en met een grijns op zijn kop van: Toe maar jongen, geef nog maar een klap. Het doet me niets... Hoe kan zoiets NIET bewust zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is moeilijk te lezen, en makkelijk om woorden te verdraaien, blijkbaar.
Hij liep inderdaad bewust te clownen. Wat hij NIET bewust deed, is de klap opvangen die hem naar de vlakte stuurde.
Oke, terug naar mijn eerste reactie: kijk het nog eens objectief terug. Meebewegen met stoten is NIET hetzelfde als met je kin naar een hoek toe bewegen. Dat Anderson aan het clownen was en af en toe een tik bewust liet connecten, betekent NIET dat hij de knockout punch bewust opving.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heeft niets met lezen of woorden te verdraaien te maken. Hoe vaak heb ik Anderson in de eerste en tweede rondes klappen zien opvangen, met zijn handen omlaag en met een grijns op zijn kop van: Toe maar jongen, geef nog maar een klap. Het doet me niets... Hoe kan zoiets NIET bewust zijn?
Dat is lastig, maar ik ga het straks nog maar eens proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, terug naar mijn eerste reactie: kijk het nog eens objectief terug.
Silva heeft een van de beste chins in MMA..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Silva rolt altijd mee met punches en nu kon hij niet verder achteruit en kreeg hij hem er vol op. Silva heeft nooit een heel erg goede chin gehad want zelfs Sonnen rockte hem. He got caught deal with it. Toch denk ik dat Silva Weidman af zou slachten in een rematch want hij domineerde weer ouderwets hard tot die flurry
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen. Silva is een meester door de kracht uit klappen te halen daardoor werd hij niet vaak gerockedquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Silva heeft een van de beste chins in MMA..
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen. Silva is een meester door de kracht uit klappen te halen daardoor werd hij niet vaak gerocked
Wanneer was dit in zijn carreer?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glass jaw inderdaad.
Maar hij heeft ook geen glass jawquote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zeggen dat Anderson een goede chin heeft die snappen zijn tactiek niet helemaal helaas
Heb ook nooit gezegd dat hij een glass jaw heeft maar ik heb gezegd dat zijn jaw niet onomstreden wasquote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geen glass jaw.. dat zeggen mensen nu omdat hij 1x KO gegaan is.
Verder is het niet gek na veel fights en training en dan op 38 jarige leeftijd dat je kin je nu in de steek gaat laten en minder goed is.
Dit noem ik geen halve klap hoor, die zat er vol op. En hij herstelt vrijwel onmiddellijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh hij werd al gerocked door halve klappen van Sonnen.
Zat er toch iets beter op dan ik me kon herinneren inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit noem ik geen halve klap hoor, die zat er vol op. En hij herstelt vrijwel onmiddellijk.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog goed, op 4:11 kapte mijn internetverbinding er toen mee
Daar is het trouwens ook zo dat Anderson op de faint reageert door zijn hoofd naar rechts te draaien waardoor hij gepakt wordt met de linkse.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat er toch iets beter op dan ik me kon herinneren inderdaad.
Mooie fotoquote:
Here’s the first released picture of Miesha Tate nude in ESPN’s body issue.[quote]quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar is het trouwens ook zo dat Anderson op de faint reageert door zijn hoofd naar rechts te draaien waardoor hij gepakt wordt met de linkse.
[..]
Mooie fotoVan welke shoot is dat?
Gaylordquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, nee
btw gatver die dikke spier in der nek
Dit, een echte champ wil direct een rematch!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef SugarEvans het volgende:
Blijft het een bizar gevecht vinden. Het hele plaatje klopt gewoon niet.. ook dat Silva niet wil rematchen. Hij was er gewoon helemaal klaar mee, dat blijkt uit alles. Erg zonde. Het was duidelijk dat Silva eigenlijk geen enkele moeite had met Weidman, elke keer als hij even aanzette zag je dat. Nee, als Silva serieus gemotiveerd was geweest had hij Weidman zonder moeite gepakt had. Zijn hele reactie na het gevecht zegt al genoeg.
Blijf achter met mixed feelings..
te laat, whahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef SugarEvans het volgende:
edit: *delete, wat boeit het eigenlijk ook
Klopt, Weidman heeft tegen weinig tegenstanders uit de top 10 gevochten dus er zijn een hoop leuke match-ups te maken. Vitor, Jacare en ook een rematch tegen Muñoz zie ik wel zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef SugarEvans het volgende:
Wel weer wat spanning terug wat betreft de belt in middleweight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |