Je hebt weinig gemist, alles was decission.quote:
Zou er weer graag heen gaan, maar zo te zien wordt dit alweer een event met een draw van niksquote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Muñoz vs. Michael Bisping Set for Oct. 26 Bout in Manchester
Serieus? Bij Silva vs. Weidman gaf ik Weidman nog een kans. Marloes daarentegen. Ze werd de eerste keer al gedomineerd.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Red bull check, bier check, doritos check, ik zit er klaar voor! Ik ben gewoon meer psyched voor Coenen vs Cyborg dan dat ik voor Silva - Weidman was
Ik heb op een of andere manier een pesthekel aan Santos, daarbij komt ook dat Marloes hier uit de buurt komt en trained en ik serieus het gevoel had dat ze er dit keer sterker voor stond. Ze heeft puur gefaald door haar mislukte takedowns en gebrek aan takedown defenses. Ze stond een stuk sterker dan de vorige keer vind ik. Als ze het staand hadden gehouden had ze het kunnen doen, ze heeft namelijk wel een paar flinke klappen uitgedeeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? Bij Silva vs. Weidman gaf ik Weidman nog een kans. Marloes daarentegen. Ze werd de eerste keer al gedomineerd.
Dat zal heel erg afhangen van hoe, als hij compleet vernietigd wordt door Silva krijgt hij die 3e match echt niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef slashdotter3 het volgende:
En als Silva wint dan komt er natuurlijk een Weidman vs Silva 3
Godverdomme heel mijn shake over mijn scherm uitgespuugd van het lachenquote:
Wat is dit voor slecht opgezet stukje hypecreatiequote:
I backquote:Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor slecht opgezet stukje hypecreatie.. nog maar niet te spreken om die blije Barbapapa kop van Silva
ff z'n fans een hart onder de riem steken.quote:
Pearson VS Gomiquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou er weer graag heen gaan, maar zo te zien wordt dit alweer een event met een draw van niks
http://forums.sherdog.com(...)-camp-shape-2512661/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Broempoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan onze LHW GOAT off season hahaha. Foto gisteren gemaakt als ik me niet vergis.
Leuke promo.quote:
quote:Fox Sports 1, where you'll never see GSP, Anderson Silva or Jon Jones fight but we'll sure as hell use them as a promo.
Altijd vermakelijk maar dit interview zeker.quote:
Toen CroCop daarna de ring uitstapte wist ik 99,99% zeker dat hij de OWGP zou winnen, ongeacht het resultaat van de andere halve finale. Dat was CC op z'n best!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |