Vergeet de knietjes niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
One punch KO
TKO
TKO via legkicks
Headkick KO
Triangle
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Fixedquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Mongols die nu doen alsof Silva niks meer kanWeidman zo fantastisch is
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens blijf ik erbij dat het geen takedown was van Weidman (geen succesful one), Anderson ging voor een armbar.
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
Of wou jij zeggen dat Silva zijn BJJ nu niet beter was dan tegen Sonnen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet, hoezo sluit die armbar de takedown uit?
[ afbeelding ]
Als reactie op inderdaad. In mijn beleving (real time toen) zag het er meer uit als een sprongquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij 'ging voor een armbar' toen Weidman z'n been weg trok.
Bisping moet eerst eens een top10 opponent verslaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Anderson stond Weidman pakkie te geven in de momenten dat hij hem niet clownde. Hij pikte zijn momenten, gaf hem een paar goeie kicks. Die tactiek werkte al een paar fights prima voor hem, en had het hier ook kunnen doen. Technisch nog steeds een God, en dat zie ik als leek zelfs. Anderson cruist terug naar de riem.
Ik zag trouwens dat Bisping meteen de Twitters opklom om de nieuwe champ uit de dagen. Het begint zielig te worden hoe graag hij een titleshot wil
Die statistieken laten het wel erger lijken dan het is. Van de laatste jaren (2010-nu) tel ik alleen de Vitor fight als een echte loss. Tegen Sonnen was een robbery en tegen Wanderlei was het erg close.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bisping moet eerst eens een top10 opponent verslaanhij staat 0 op 3 of 0 op 4 tegen top10.
Kom eens wat vaker in dit topic, Tazquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Oud UFC fighter Falcao helemaal naar de klote geslagen met een stuk hout... Brazilian Streetfight
Jenna is bij hem weg, dus is zijn leven weer leeg en met 1 cliënt als manager lukt het ook niet,hequote:
Damned, laat me raden, zeker weer zijn hand geblesseerd?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef THEFXR het volgende:
$1 Million Bet on Anderson Silva vs. Chris Weidman Being Investigated
http://fansided.com/2013/(...)-being-investigated/
weer tegen die kermisbal gemept?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damned, laat me raden, zeker weer zijn hand geblesseerd?
quote:Some Brazilian Media are all over the rumors that Anderson Silva threw the fight against Chris Weidman. They are just rumors and should be treated as such. Here is a translation of what some Brazilian sources are saying. However we cannot find an official statement of Minotauro saying that in English or in Portuguese. This goes however in the same direction as the recent statement from mmafighting.com that Anderson Silva wants to rematch Chris Weidman again after all and wants the fight to happen soon as possible and this for a million dollar paycheck.
“Minotauro has declared the following statement: “If people knew what really happened in the defeat of Anderson, they would be disgusted.”
All Brazilians were shocked and saddened by Anderson having lost the belt in Vegas. But they don’t need to be. What is discussed below is the news firsthand being investigated by radio and newspapers throughout Brazil and some foreigners, specifically Wall Street Journal and Sports Gazette and the media should be released soon, and the evidence will confirm the facts.
Rumor: Anderson Silva SOLD the UFC belt. The fighter’s staff was advised, at 1:00pm on July 6 (Fight Day), at a meeting involving Dana White, Pedro Rizzo and Mr. Lorenzo Fertitta. At first they were very upset, and Anderson refused to sell the belt.
The acceptance came through the full payment of premiums, US$70K for each member of staff, plus a bonus of U.S$400K for the whole team, a total of US$23 million by Nike. Still, Anderson refused to participate.
Their situation was only resolved after the representative of Nike threatening to withdraw its lifelong sponsorship of the fighter, valued at more than US$90 million throughout his career. Thus, it was agreed that Anderson would be defeated by points, but the apathy that befell the fighter made Chris Weidman, who absolutely did not participate in this negotiation, TKO Anderson.
Dana White applauded the team collaboration of Silva, since the change of belt has brought balance to the category.”
--
Source: http://www.bjjee.com/bjj-(...)-would-be-disgusted/
Jaja en dat moeten wij geloven?quote:
tering, dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Brian Stann retires
http://www.mmafighting.co(...)tion-of-the-mma-hour
heb je gehoord dat tieto weer gaat beginnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Stann er mee stopt?
Geld is zeker opquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je gehoord dat tieto weer gaat beginnen?
Om Tito weer terug zijn pensioen in te meppen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende week komt ie uit zijn pensioen,lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |