In seizoen 1 (en 2 ook wel). Kwamen ook wel aardig wat personen om het leven.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Murmeli het volgende:
Seizoen 1 wil ik ook wel eens kijken ja. Ik ben het geloof ik ergens na het eerste half jaar gaan volgens, maar kan ook pas vanaf seizoen 2 zijn. En ik vermoed dat we bij de eerste afleveringen nog geen kabel tv hadden hihihi. En toen we het wel hadden dacht ik eerst dat het te eng was hahaha. Ik ben een mietje....
Tim met die berichten op dat prikbordquote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Sara Middelkoop ja. Bedankt!
Ja, dat zal tegenwoordig niet meer voorkomen. Dat zo'n jong meisje daardoor om het leven komt in de serie!
Bij die verhaallijn waren trouwens ook best veel personages bij betrokken.
Dian #1 had zo haar vervelende momenten, maar ik vond haar in principe minder irritant dan Dian #2 in seizoen 5. Díé was pas irritantquote:Mark vond ik ook prima in seizoen 3! Gelukkig was hij op een gegeven moment ook gewoon klaar met Dian. Want ik vreesde, echt een hoop relatie gezeur in dat seizoen tussen die 2.
Zeker hoe belachelijk jaloers Dian zich de eerste afleveringen gedroeg!
Ah dan lag het misschien daaraan dat ik niet durfde. Misschien durf ik nu wel dan, ben al een grote meid hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In seizoen 1 (en 2 ook wel). Kwamen ook wel aardig wat personen om het leven.
Maar eng zou ik het toch niet willen noemen!
Nou moeten jullie ook vertellen wat er gebeurde, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koosnaam het volgende:
Sara Middelkoop ja. Bedankt!
Ja, dat zal tegenwoordig niet meer voorkomen. Dat zo'n jong meisje daardoor om het leven komt in de serie!
Ze vluchtte voor haar oom en een handlanger! Die haar wouden ontvoeren, vanwege diamanten die ze had verstopt!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou moeten jullie ook vertellen wat er gebeurde, nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze vluchtte voor haar oom en een handlanger! Die haar wouden ontvoeren, vanwege diamanten die ze had verstopt!
Toen ze ontsnapte rende ze een dak op. Maar gleed weg en viel naar beneden!
Naarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze vluchtte voor haar oom en een handlanger! Die haar wouden ontvoeren, vanwege diamanten die ze had verstopt!
Dat eindshot was echtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
twee codes:
aflevering nummer van de laatste aflevvering
en iets van 5 letters wat je elke nacht hebt, en het omgekeerde is van iets wat stout is....
http://www.gtstfanclub.nl(...)d&utm_medium=twitter
Interessant...Elke week dus ontgrendeld, wat nou als we de telefoon even instellen op 4 september ofzo
Of zouden ze niet zo dom zijn
Nee, maar soms de moeite waard.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Sway- het volgende:
Door al jullie berichten ben ik wel benieuwd geworden naar de eerste seizoenen. Zijn ze echt zo leuk?
Zag er niet fijn uit nee!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat eindshot was echt
Overigens: ik lees net op Wikipedia dat zij niets te maken had met die verhaallijn met Peter en RobbieHet is blijkbaar ver weggezakt
hier ook alleen filmpjes.. volgens mij komt er morgen weer een update en dan vrijdag..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap iets niet over die app. Iemand had het over spelletjes voor week 2 maar ik kan alleen maar de filmpjes bekijken?
Voor mij blijft hij vooral Jacob.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van de verhaallijn met de gestolen radioapparatuur in seizoen 4?Ik vond het een beetje een kopie van de verhaallijn met de gestolen spullen in de vissersloods in seizoen 2, die me daarbij ook nog eens veel te lang duurde
[ afbeelding ]
En hem zie ik eerder als Bennie Carstens in Onderweg naar Morgen dan als Jack Ribbens![]()
Die durft zich niet meer te vertonen met rechercheur Kledder in Meerdijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook voor mij jaMaar hem zien als de slechte Jack Ribbens zal ik niet snel doen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Die durft zich niet meer te vertonen met rechercheur Kledder in Meerdijk.
Ik weet zeker dat ik hem ook in een andere rol heb gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook voor mij jaMaar hem zien als de slechte Jack Ribbens zal ik niet snel doen
Misschien als dokter Bennie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik hem ook in een andere rol heb gezien.
Maar toch echt niet in de club van Sinterklaas!
Zou kunnen ja!quote:
Dat is dan een mogelijkheidquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zou kunnen ja!
Vroeger stond onderweg naar morgen wel altijd aan bij mijn buren. Toen zag ik wel eens een stukje!
heb ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb bij week 2 2 filmpjes en 6 lege vakjes.. klopt dit?
Bij mij ook iemand anders had het over spelletjes misschien dat ze per systeem een andere app hebben ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |