oh ja, dat is misschien wel geinigquote:
Niet eens een seizoensbox uit de kast getrokken? Dat deed ik in het verleden weleens als ik me echt verveelde.quote:
Ik heb niet gezegd dat ík er naar zou gaan kijken, het was een suggestie voor MissJquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet eens een seizoensbox uit de kast getrokken? Dat deed ik in het verleden weleens als ik me echt verveelde.
Mooi mooi, maar ik doelde eigenlijk stiekem op seizoen 7...of je die eventueel toch nog gaat afkijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ík er naar zou gaan kijken, het was een suggestie voor MissJEn me vervelen doe ik ook niet echt hoor, ik vermaak me wel
Aha... Nou, misschien als de stapel andere dvd's die er nog liggen + die nog moeten komen volledig is weggewerktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi mooi, maar ik doelde eigenlijk stiekem op seizoen 7...of je die eventueel toch nog gaat afkijken.
Haha seizoen 6 was voor jou dus toch echt het eindequote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha... Nou, misschien als de stapel andere dvd's die er nog liggen + die nog moeten komen volledig is weggewerktOftewel: stel de vraag nog maar een keer als ik een jaar of 69 ben
Als je het zo stelt, jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha seizoen 6 was voor jou dus toch echt het einde
Als ik weer opnieuw ga kijken dan doe ik het als volgt:quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, jaIk heb nog wat mooie afrondende dingen kunnen zien in het begin van seizoen 7, maar eigenlijk is dat zo'n beetje het einde van het GTST wat ik het liefste zie
Ik zou het zo doen:quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik weer opnieuw ga kijken dan doe ik het als volgt:
Seizoen 1 t/m Jef en Karin kwamen, ik vind die beginperiode niet saai en juist wel leuk.
Seizoen 3 vanaf dat Laura met Lotje naar Nederland komt, seizoen 2 vind ik ondanks de spannende verhaallijnen niet echt een prettige sfeer hebben. En Robert komt vlak daarna en zij horen gewoon in het GTST dat ik leuk vind
Seizoen 4 t/m 6.
De eerste 3 DVD's uit seizoen 7.
De rest was leuk om weer eens te zien, maar ik hoef het als geheel niet terug te zien. Misschien een paar fragmenten.
Yep, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij de derde keer eerst begonnen ben met het tweede boxje, en daarna pas met het eerstequote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
Jeetje, heb je het 3e seizoen echt al 3 keer bekeken.![]()
Haha okeej!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij de derde keer eerst begonnen ben met het tweede boxje, en daarna pas met het eerste![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt leuk vond om te zien, hoe de serie begon, met welke personages en verhaallijnen. En daarbij vond ik het ook leuk om te zien hoe de serie zich met het seizoen steeds sterker ontwikkelde; als je bijvoorbeeld een aflevering uit seizoen 1 naast die van seizoen 3 legt zit daar al een groot verschil tussen qua kwaliteit, die dan stukken hoger is bij seizoen 3. En leg je daar weer een aflevering van seizoen 5 naast, dan zie je ook weer dat de serie enorm gegroeid is in die tussentijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Sway- het volgende:
Door al jullie berichten ben ik wel benieuwd geworden naar de eerste seizoenen. Zijn ze echt zo leuk?
Myriam en Julie...?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha okeej!
Ja disc 2 en 3 waren inderdaad erg mooi van dat seizoen!![]()
Maar heb je ook echt het hele gebeuren van Mirjam en Julie 3 keer bekeken. Rond disc 6,7 en 8?
Ik vind van wel. Al heb ik behoorlijk lang getwijfeld, of ik er aan zou beginnen! Maar de positieve berichten hier, hebben mij over de streep getrokken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Sway- het volgende:
Door al jullie berichten ben ik wel benieuwd geworden naar de eerste seizoenen. Zijn ze echt zo leuk?
Okeej!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Myriam en Julie...?
Haha, ik heb het niet doorgespoeld, maar bij de tweede keer dat ik het seizoen keek lette ik bij die twee al niet meer op; de derde keer ging ik bij die scènes gewoon wat anders zitten doen. Maar dan hoorde ik de dialogen nog wel, dus ik heb het wel meegekregen
Overigens was Julie een miskleun van een personage, had geen enkele functie binnen welk verhaal dan ookJa, ze bleek de zus van Tim, maar dat was binnen twee afleveringen al afgehandeld
![]()
Wat vond jij trouwens van de verhaallijn met de gestolen radioapparatuur in seizoen 4?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Al heb ik behoorlijk lang getwijfeld, of ik er aan zou beginnen! Maar de positieve berichten hier, hebben mij over de streep getrokken.![]()
En ik vond zeker seizoen 1 een erg leuk seizoen. Seizoen 2 wat minder. Seizoen 3 heel leuk. Seizoen 4 valt mij tot nog toe wat tegen. (Maar ben nog niet halverwege dat seizoen)
Maar ondanks dat je natuurlijk goed kunt merken, dat de serie in een heel andere periode is opgenomen. Zat het verhaaltechnisch zeker wel goed in elkaar!
Ze zag er wel leuk uit ja, maar daar werden haar verhalen helaas niet beter vanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
Ja, ik zat ook echt te wachten op het moment dat zij een keer vertrok.![]()
Hoewel ze er zeker niet slecht uit zag.(vind ik) Had Marc ook absoluut geen interesse in haar.
Dus moest ze inderdaad maar een beetje met Myriam omgaan.
Gelukkig gingen ze snel weg achter elkaar. Daarna was seizoen 3 echt!![]()
Die verhaallijnen leken inderdaad wel aardig op elkaar!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van de verhaallijn met de gestolen radioapparatuur in seizoen 4?Ik vond het een beetje een kopie van de verhaallijn met de gestolen spullen in de vissersloods in seizoen 2, die me daarbij ook nog eens veel te lang duurde
[ afbeelding ]
En hem zie ik eerder als Bennie Carstens in Onderweg naar Morgen dan als Jack Ribbens![]()
Sara Middelkoopquote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die verhaallijnen leken inderdaad wel aardig op elkaar!
Seizoen 2 had zeker een spannende ontknoping op het einde.Maar ook sneu natuurlijk voor dat meisje. Hoe heette ze ook alweer?
![]()
Oh ja, Mark die meeging met die bendequote:In seizoen 4 viel het me een beetje tegen. Toen die collega van Arthur eindelijk bekende! En Mark mee ging met Jack Ribbens en zijn bende! Kwam hij eerst in de problemen, toen ze hem doorhadden. En bijna no-time later is de verhaallijn opgelost en ten einde. Toen Arthur en Hans, Mark vonden.
Sara Middelkoop ja. Bedankt!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sara MiddelkoopHad trouwens ook nog een lugubere exit
[..]
Oh ja, Mark die meeging met die bende![]()
Al vond ik zijn aandeel in die verhaallijn nog wel tof, ook omdat ik Mark gewoon een tof personage vond, zeker in seizoen 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |