abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128731452
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Benidorm Basterds USA kijken :P
oh ja, dat is misschien wel geinig :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_128731628
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Benidorm Basterds USA kijken :P
Niet eens een seizoensbox uit de kast getrokken? Dat deed ik in het verleden weleens als ik me echt verveelde. ;)
Een heer met stijl
pi_128731764
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet eens een seizoensbox uit de kast getrokken? Dat deed ik in het verleden weleens als ik me echt verveelde. ;)
Ik heb niet gezegd dat ík er naar zou gaan kijken, het was een suggestie voor MissJ :P En me vervelen doe ik ook niet echt hoor, ik vermaak me wel :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_128734016
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ík er naar zou gaan kijken, het was een suggestie voor MissJ :P En me vervelen doe ik ook niet echt hoor, ik vermaak me wel :)
Mooi mooi, maar ik doelde eigenlijk stiekem op seizoen 7...of je die eventueel toch nog gaat afkijken. :P
Een heer met stijl
pi_128734396
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mooi mooi, maar ik doelde eigenlijk stiekem op seizoen 7...of je die eventueel toch nog gaat afkijken. :P
Aha... Nou, misschien als de stapel andere dvd's die er nog liggen + die nog moeten komen volledig is weggewerkt :) Oftewel: stel de vraag nog maar een keer als ik een jaar of 69 ben :P
pi_128737915
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Aha... Nou, misschien als de stapel andere dvd's die er nog liggen + die nog moeten komen volledig is weggewerkt :) Oftewel: stel de vraag nog maar een keer als ik een jaar of 69 ben :P
Haha seizoen 6 was voor jou dus toch echt het einde :P
Een heer met stijl
pi_128738035
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Haha seizoen 6 was voor jou dus toch echt het einde :P
Als je het zo stelt, ja :Y Ik heb nog wat mooie afrondende dingen kunnen zien in het begin van seizoen 7, maar eigenlijk is dat zo'n beetje het einde van het GTST wat ik het liefste zie :P
pi_128739028
Kan dat filmpje van Aysen achter de pc niet erop duiden dat ze vermoed dat iemand gerommeld heeft met haar parachute? Ze pakt een reserve parachute, nuran is onoplettend door het gedoe met rik, pakt per ongeluk die van aysen... and the rest is history.
pi_128739487
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als je het zo stelt, ja :Y Ik heb nog wat mooie afrondende dingen kunnen zien in het begin van seizoen 7, maar eigenlijk is dat zo'n beetje het einde van het GTST wat ik het liefste zie :P
Als ik weer opnieuw ga kijken dan doe ik het als volgt:

Seizoen 1 t/m Jef en Karin kwamen, ik vind die beginperiode niet saai en juist wel leuk.
Seizoen 3 vanaf dat Laura met Lotje naar Nederland komt, seizoen 2 vind ik ondanks de spannende verhaallijnen niet echt een prettige sfeer hebben. En Robert komt vlak daarna en zij horen gewoon in het GTST dat ik leuk vind :P
Seizoen 4 t/m 6.
De eerste 3 DVD's uit seizoen 7.

De rest was leuk om weer eens te zien, maar ik hoef het als geheel niet terug te zien. Misschien een paar fragmenten. ;)
Een heer met stijl
pi_128739910
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als ik weer opnieuw ga kijken dan doe ik het als volgt:

Seizoen 1 t/m Jef en Karin kwamen, ik vind die beginperiode niet saai en juist wel leuk.
Seizoen 3 vanaf dat Laura met Lotje naar Nederland komt, seizoen 2 vind ik ondanks de spannende verhaallijnen niet echt een prettige sfeer hebben. En Robert komt vlak daarna en zij horen gewoon in het GTST dat ik leuk vind :P
Seizoen 4 t/m 6.
De eerste 3 DVD's uit seizoen 7.

De rest was leuk om weer eens te zien, maar ik hoef het als geheel niet terug te zien. Misschien een paar fragmenten. ;)
Ik zou het zo doen:

Seizoen 1: Vanaf afl. 26, waarbij de relatie tussen Marc en Annette op scherp komt te staan. Daarna natuurlijk de moord etc. Ik zou dan doorgaan tot het vertrek van Appie (dus rond afl. 125). Dan weer verder vanaf de start van de David Harkema-verhaallijn, en die volg ik tot diens einde in seizoen 2.

Seizoen 2: De anonieme dreigbrieven-verhaallijn zal ik zeker terugkijken, evenals de verhaallijn rond de diefstal bij Santing Diamonds, de terugkeer van Martine / dood van Rolf en de Sebsaliet-affaire.

Seizoen 3: Volledig, alhoewel ik dit seizoen al drie keer in zijn totaliteit heb gezien.

Seizoen 4: Niet in zijn geheel, hier en daar wat fragmentjes maar dat is het ook wel.

Seizoen 5: Volledig, dit seizoen was stukken sterker dan 4, zowel qua cast als verhalen.

Seizoen 6: Volledig, dit seizoen viel mij bij de eerste keer ontzettend mee en de verhaallijn tussen Roos/Arnie/Linda wil ik graag nog een keer bekijken :)

Seizoen 7: Misschien tot het vertrek van Arnie, alhoewel hij bij mij misschien voorgoed onder water blijft :P
  maandag 8 juli 2013 @ 23:10:49 #161
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128740706
Jeetje, heb je het 3e seizoen echt al 3 keer bekeken. :D :P
pi_128740883
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
Jeetje, heb je het 3e seizoen echt al 3 keer bekeken. :D :P
Yep, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij de derde keer eerst begonnen ben met het tweede boxje, en daarna pas met het eerste :D _O-
  maandag 8 juli 2013 @ 23:16:54 #163
403520 Sway-
La vie est belle
pi_128740972
Door al jullie berichten ben ik wel benieuwd geworden naar de eerste seizoenen. Zijn ze echt zo leuk?
  maandag 8 juli 2013 @ 23:19:28 #164
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128741114
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij de derde keer eerst begonnen ben met het tweede boxje, en daarna pas met het eerste :D _O-
Haha okeej!
Ja disc 2 en 3 waren inderdaad erg mooi van dat seizoen! :)
Maar heb je ook echt het hele gebeuren van Mirjam en Julie 3 keer bekeken. Rond disc 6,7 en 8? :)
pi_128741174
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Sway- het volgende:
Door al jullie berichten ben ik wel benieuwd geworden naar de eerste seizoenen. Zijn ze echt zo leuk?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt leuk vond om te zien, hoe de serie begon, met welke personages en verhaallijnen. En daarbij vond ik het ook leuk om te zien hoe de serie zich met het seizoen steeds sterker ontwikkelde; als je bijvoorbeeld een aflevering uit seizoen 1 naast die van seizoen 3 legt zit daar al een groot verschil tussen qua kwaliteit, die dan stukken hoger is bij seizoen 3. En leg je daar weer een aflevering van seizoen 5 naast, dan zie je ook weer dat de serie enorm gegroeid is in die tussentijd.

Maar dat is mijn persoonlijke visie natuurlijk, iedereen bekijkt dat op zijn eigen manier :)
pi_128741309
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha okeej!
Ja disc 2 en 3 waren inderdaad erg mooi van dat seizoen! :)
Maar heb je ook echt het hele gebeuren van Mirjam en Julie 3 keer bekeken. Rond disc 6,7 en 8? :)
Myriam en Julie...? :P

Haha, ik heb het niet doorgespoeld, maar bij de tweede keer dat ik het seizoen keek lette ik bij die twee al niet meer op; de derde keer ging ik bij die scènes gewoon wat anders zitten doen. Maar dan hoorde ik de dialogen nog wel, dus ik heb het wel meegekregen :P

Overigens was Julie een miskleun van een personage, had geen enkele functie binnen welk verhaal dan ook :') Ja, ze bleek de zus van Tim, maar dat was binnen twee afleveringen al afgehandeld :D _O-
  maandag 8 juli 2013 @ 23:25:55 #167
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128741432
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Sway- het volgende:
Ik vind van wel. Al heb ik behoorlijk lang getwijfeld, of ik er aan zou beginnen! Maar de positieve berichten hier, hebben mij over de streep getrokken. :)
En ik vond zeker seizoen 1 een erg leuk seizoen. Seizoen 2 wat minder. Seizoen 3 heel leuk. Seizoen 4 valt mij tot nog toe wat tegen. (Maar ben nog niet halverwege dat seizoen)
Maar ondanks dat je natuurlijk goed kunt merken, dat de serie in een heel andere periode is opgenomen. Zat het verhaaltechnisch zeker wel goed in elkaar! :)
  maandag 8 juli 2013 @ 23:31:04 #168
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128741689
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Myriam en Julie...? :P

Haha, ik heb het niet doorgespoeld, maar bij de tweede keer dat ik het seizoen keek lette ik bij die twee al niet meer op; de derde keer ging ik bij die scènes gewoon wat anders zitten doen. Maar dan hoorde ik de dialogen nog wel, dus ik heb het wel meegekregen :P

Overigens was Julie een miskleun van een personage, had geen enkele functie binnen welk verhaal dan ook :') Ja, ze bleek de zus van Tim, maar dat was binnen twee afleveringen al afgehandeld :D _O-
Okeej! :)
Ja, ik zat ook echt te wachten op het moment dat zij een keer vertrok. :)
Hoewel ze er zeker niet slecht uit zag.(vind ik) Had Marc ook absoluut geen interesse in haar.
Dus moest ze inderdaad maar een beetje met Myriam omgaan.
Gelukkig gingen ze snel weg achter elkaar. Daarna was seizoen 3 echt! ^O^ _O_
pi_128741708
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Al heb ik behoorlijk lang getwijfeld, of ik er aan zou beginnen! Maar de positieve berichten hier, hebben mij over de streep getrokken. :)
En ik vond zeker seizoen 1 een erg leuk seizoen. Seizoen 2 wat minder. Seizoen 3 heel leuk. Seizoen 4 valt mij tot nog toe wat tegen. (Maar ben nog niet halverwege dat seizoen)
Maar ondanks dat je natuurlijk goed kunt merken, dat de serie in een heel andere periode is opgenomen. Zat het verhaaltechnisch zeker wel goed in elkaar! :)
Wat vond jij trouwens van de verhaallijn met de gestolen radioapparatuur in seizoen 4? :P Ik vond het een beetje een kopie van de verhaallijn met de gestolen spullen in de vissersloods in seizoen 2, die me daarbij ook nog eens veel te lang duurde :D

En hem zie ik eerder als Bennie Carstens in Onderweg naar Morgen dan als Jack Ribbens :D _O-
pi_128741795
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Okeej! :)
Ja, ik zat ook echt te wachten op het moment dat zij een keer vertrok. :)
Hoewel ze er zeker niet slecht uit zag.(vind ik) Had Marc ook absoluut geen interesse in haar.
Dus moest ze inderdaad maar een beetje met Myriam omgaan.
Gelukkig gingen ze snel weg achter elkaar. Daarna was seizoen 3 echt! ^O^ _O_
Ze zag er wel leuk uit ja, maar daar werden haar verhalen helaas niet beter van :P En inderdaad, toen Myriam uitzwaaide was ik wel opgelucht; eindelijk dat oeverloze niet-leuke gezeik weg :D ^O^
pi_128742082

Deze scène blijf ik ook echt prachtig vinden _O_ Arnie die Linda even flink op haar plaats zet en haar duidelijk maakt hoe ze in elkaar zit ^O^ _O_
  maandag 8 juli 2013 @ 23:41:56 #172
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128742184
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat vond jij trouwens van de verhaallijn met de gestolen radioapparatuur in seizoen 4? :P Ik vond het een beetje een kopie van de verhaallijn met de gestolen spullen in de vissersloods in seizoen 2, die me daarbij ook nog eens veel te lang duurde :D

[ afbeelding ]

En hem zie ik eerder als Bennie Carstens in Onderweg naar Morgen dan als Jack Ribbens :D _O-
Die verhaallijnen leken inderdaad wel aardig op elkaar!
Seizoen 2 had zeker een spannende ontknoping op het einde. ^O^ Maar ook sneu natuurlijk voor dat meisje. Hoe heette ze ook alweer? :@ O-)
In seizoen 4 viel het me een beetje tegen. Toen die collega van Arthur eindelijk bekende! En Mark mee ging met Jack Ribbens en zijn bende! Kwam hij eerst in de problemen, toen ze hem doorhadden. En bijna no-time later is de verhaallijn opgelost en ten einde. Toen Arthur en Hans, Mark vonden.
  maandag 8 juli 2013 @ 23:44:28 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128742295
Seizoen 1 wil ik ook wel eens kijken ja. Ik ben het geloof ik ergens na het eerste half jaar gaan volgens, maar kan ook pas vanaf seizoen 2 zijn. En ik vermoed dat we bij de eerste afleveringen nog geen kabel tv hadden hihihi. En toen we het wel hadden dacht ik eerst dat het te eng was hahaha. Ik ben een mietje....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128742315
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die verhaallijnen leken inderdaad wel aardig op elkaar!
Seizoen 2 had zeker een spannende ontknoping op het einde. ^O^ Maar ook sneu natuurlijk voor dat meisje. Hoe heette ze ook alweer? :@ O-)
Sara Middelkoop :) Had trouwens ook nog een lugubere exit :{

quote:
In seizoen 4 viel het me een beetje tegen. Toen die collega van Arthur eindelijk bekende! En Mark mee ging met Jack Ribbens en zijn bende! Kwam hij eerst in de problemen, toen ze hem doorhadden. En bijna no-time later is de verhaallijn opgelost en ten einde. Toen Arthur en Hans, Mark vonden.
Oh ja, Mark die meeging met die bende :') _O- Al vond ik zijn aandeel in die verhaallijn nog wel tof, ook omdat ik Mark gewoon een tof personage vond, zeker in seizoen 3 ^O^
  maandag 8 juli 2013 @ 23:52:14 #175
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_128742666
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Sara Middelkoop :) Had trouwens ook nog een lugubere exit :{

[..]

Oh ja, Mark die meeging met die bende :') _O- Al vond ik zijn aandeel in die verhaallijn nog wel tof, ook omdat ik Mark gewoon een tof personage vond, zeker in seizoen 3 ^O^
Sara Middelkoop ja. Bedankt!
Ja, dat zal tegenwoordig niet meer voorkomen. Dat zo'n jong meisje daardoor om het leven komt in de serie!
Bij die verhaallijn waren trouwens ook best veel personages bij betrokken.

Mark vond ik ook prima in seizoen 3! Gelukkig was hij op een gegeven moment ook gewoon klaar met Dian. Want ik vreesde, echt een hoop relatie gezeur in dat seizoen tussen die 2.
Zeker hoe belachelijk jaloers Dian zich de eerste afleveringen gedroeg! :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')