quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Is dit de foto voor het komende seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Was Tim er toen al??quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jack van Houten staat er bij. Oude foto dus.
Ja die is in de zomer er bij gekomen, en Jack ging in november uit de serie.quote:
Aha..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja die is in de zomer er bij gekomen, en Jack ging in november uit de serie.
Is er gewoon hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen android app uitgebracht?
Ja idd, ik zie het. Paar dagen terug kreeg ik 'm niet gevondenquote:
Ja hoor, ook dat is duidelijk...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet helemaal gezien, maar wat was de reden/oorzaak dat Rik met die Femke in bed lag? Is dat op beeld geweest of krijgen we dat in het nieuwe seizoen pas aan de hand van flashbacks te weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mensen verkijken zich op ouderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat Harmsen die gast toch nog enigzins wist te 'overmeesteren' dat had ik toen totaal niet verwacht.
Je kan nog nergens een code invoeren toch?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een van de mindere dingen van dat seizoen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee codes:quote:
Lijkt me toch dat het centraal ingesteld is.. Toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
twee codes:
aflevering nummer van de laatste aflevvering
en iets van 5 letters wat je elke nacht hebt, en het omgekeerde is van iets wat stout is....
http://www.gtstfanclub.nl(...)d&utm_medium=twitter
Interessant...Elke week dus ontgrendeld, wat nou als we de telefoon even instellen op 4 september ofzo
Of zouden ze niet zo dom zijn
Lijkt er wel op, er gaat een hoop data via SSL.. helaas....quote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat het centraal ingesteld is.. Toch?
Ditquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Geen GTST vanavond (en morgenavond etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |