quote:Carlo Boszhard beledigt Ferry Doedens
Ferry Doedens is beledigd door Carlo Boszhard. Hij maakte een opmerking over het uiterlijk van de soapacteur. Dat vertelde hij gisteren in Ranking the Stars. Eén van de onzekerheden van Doedens is de omvang van zijn wallen en juist daar maakte Boszhard een opmerking over. “Ik vind altijd dat ik wallen heb. Die heb ik nu al. Laatst zei Carlo Boszhard tegen me: ‘Hé, jij begint ook al vroeg te tekenen.’ Toen zei ik: ‘Hé, what the fuck? Dankjewel.’ Daar was ik niet zo blij mee“, aldus de soapie.
Minder onzeker is Doedens over zijn lijf. “Ik ging in Wicked spelen en ik moest zingen en dansen tegelijk. Ik kon het niet volhouden en toen nam ik een personal trainer.”
Het resultaat van zijn trainingen laat hij te pas en te onpas zien aan zijn landgenoten. “Af en toe hoef ik maar een paar keer zo’n dumbell op te trekken en dan ben ik al helemaal opgepompt.”
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is echt een prachtige scène![]()
![]()
Erik de Vogel![]()
![]()
Hij speelt toch de halfbroer van Nina "Wallie" dus zeur niet zo smerige nicht die Doedens. Lijkt wel een wijf.quote:
Zijn de nieuwe codes al gekend?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
Als ik al die dingen zo lees over die app, dan komen er tot nu toe dus vooral vragen bij.
Hopelijk blijft dat ook zo, steeds meer om over te speculeren zonder dat je weet hoe het verdergaat.
Dat eerste filmpje is nieuw.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe codes al gekend?
Daarnaast, de lijst met spelletjes blijft leeg...
Ik snap punt 5 geloof ik niet? Hoezo haat Martin van Steijn het karakter Rik?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
1. Van alle andere personages kan ik motieven vinden om hun personages voort te zetten in Meerdijk en van Nuran niet bepaald.
2. Rik ziet 't slachtoffer vallen, er moet dus sowieso een sterke link zijn tussen het personage en hem. Rikki kan het écht niet zijn gezien het feit dat ze sowieso Rikki en Sjoerd bij elkaar willen brengen.
3. Nuran heeft alles wat ze gewild heeft te zeggen, gezegd aan iedereen.
4. Ik zie geen toekomst meer voor Nuran in Meerdijk. (Niet dat dat iets uitmaakt, want dan waren de meeste personages al weg/zwaar veranderd.)
5. Martin van Steijn, een van de hoofdschrijvers van GTST tegenwoordig, haat Rik en wil hem weer single hebben. Door Nuran dood te maken, wordt Rik weer single.
Daarom.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap punt 5 geloof ik niet? Hoezo haat Martin van Steijn het karakter Rik?
En ik geloof niet dat ze Rik overspel laten plegen en vervolgens zijn verloofde te pletter laten vallen, die lijn moet verder uitgemolken worden, bovendien is de waarheid over Danny toch nog niet bekend bij Rik of heb ik dat gemist?
Dat Harmsen die gast toch nog enigzins wist te 'overmeesteren' dat had ik toen totaal niet verwacht.quote:
Is meer een grapje denk ik omdat Martin van Steijn Mickey Lammers speelde, die een rivaal was van Rik om Anita.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap punt 5 geloof ik niet? Hoezo haat Martin van Steijn het karakter Rik?
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens seizoen 4:Dat vond ik ook een van de mindere dingen van dat seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Wat is de toegevoegde waarde van Nuran nu dan - nu Rik met Femke in bed heeft gelegen? De lijn ivm de dood van Danny; die lijn kan door ivm Menno die toch feiten opgraaft ivm de dood van Nuran en diens moordenaar en nadien bij Aysen uitkomt zodat zij de bak in vliegt? GTST is drama en daar hoort de dood van een verloofde bij.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom.
Ik snap niet waarom zoveel mensen op Nuran gokken. Die kan naar mijn idee nog niet gemist worden.
Hij had ruzie/menigsverschil met Nuran en liep weg, volgende afl daarna lag die in bed met Femke.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet helemaal gezien, maar wat was de reden/oorzaak dat Rik met die Femke in bed lag? Is dat op beeld geweest of krijgen we dat in het nieuwe seizoen pas aan de hand van flashbacks te weten?
Inderdaad. Tot nu toe is de link met Danny en het geheim over zijn dood het enige 'nut' geweest van Nuran. Het is verder geen heel boeiend personage dus zou eigenlijk niet weten wat je daar als schrijver nog mee kunt buiten het Danny-verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is de toegevoegde waarde van Nuran nu dan - nu Rik met Femke in bed heeft gelegen? De lijn ivm de dood van Danny; die lijn kan door ivm Menno die toch feiten opgraaft ivm de dood van Nuran en diens moordenaar en nadien bij Aysen uitkomt zodat zij de bak in vliegt? GTST is drama en daar hoort de dood van een verloofde bij.
quote:
twitter:Jan_Kooijman twitterde op zondag 07-07-2013 om 19:27:30@rohangottschalk @jipfr Hahaha Ro geef nou maar toe dat je mijn body double was voor naaktscenes
reageer retweet
twitter:rohangottschalk twitterde op zondag 07-07-2013 om 20:17:53@Jan_Kooijman Maak me gek! ;-) reageer retweet
De app laat nu zien dat Rik naar de Koning ging. Femke is een aandachtshoer en ging hoesten en wilde water. Rik trok zich er niets van aan en ging weer weg waarna Femke haastig achter hem aan liep. Wie weet, misschien drogeert ze Rik? :Squote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet helemaal gezien, maar wat was de reden/oorzaak dat Rik met die Femke in bed lag? Is dat op beeld geweest of krijgen we dat in het nieuwe seizoen pas aan de hand van flashbacks te weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Is dit de foto voor het komende seizoen?Jack van Houten staat er bij. Oude foto dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |