En komt zo alsnog aan zijn einde!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen de onderkant van het vliegtuig (die op dat moment wil landen) te botsen
Daarom kijkt Rik zo geschrokken; op het moment dat wij die plof horen belandt het slachtoffer op dat luchtkussen en vliegt weer omhoogquote:
Dan sta je wel even te kijken ja!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom kijkt Rik zo geschrokken; op het moment dat wij die plof horen belandt het slachtoffer op dat luchtkussen en vliegt weer omhoog
Ja, maar dat komt omdat jij niet kapot te krijgen bentquote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan sta je wel even te kijken ja!![]()
Aan de andere kant. Ik ben ook wel eens uit een helikopter gesprongen zonder parachute geloof ik.
En ben er ook nog steeds!
Ik heb m'n sigaren inmiddels gevonden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij niet kapot te krijgen bent
Heb je je sigaren nu al eindelijk eens gevonden? Kun je weer eens terugkomen om de prille romance met Laura uit seizoen 1 voort te zetten
Of door een val in de badkamer zoals Isabella.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef majahoi het volgende:
Als Danny al dood gaat bij een val van de trap, lijkt het me wel logisch als je dood gaat bij zo'n sprong met die snelheid.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb m'n sigaren inmiddels gevonden.![]()
Maar helaas. Ik weet niet meer waar Middendam ligt?
Het staat niet meer op de kaart!
Ik hoop wel dat we dat te zien krijgen... de laatste woorden van het slachtoffer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het zou wel een passende dood zijn voor Aysen na alles wat ze heeft geflikt. Wat zal ze gedacht moeten hebben toen die parachute niet open ging.
Hmmmmmquote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die scene komt uit de app, ik denk dat die scene nog moet komen.
*spuugt drinken uit van het lachen*quote:Op zondag 7 juli 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
twitter:jipfr twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:15:36@rohangottschalk jij speelde toch de rol van Danny vroeger????? #gtdt reageer retweet
![]()
![]()
Als Nuran inderdaad het slachtoffer is, dan wordt Aysen denk ik nog gekker en gestoorder dan dat ze al is!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef LetsGame het volgende:
En ik denk dat Aysen nog een lange tijd in Meerdijk zal blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens seizoen 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef Frey het volgende:
Arthur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]DorotheaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mathilde na seizoen 8![]()
Bing
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Hoezo denk je exit Nuran?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef LetsGame het volgende:
Zoals ik al gemeld heb:
Slachtoffer: Nuran
Dader: Monica
1. Van alle andere personages kan ik motieven vinden om hun personages voort te zetten in Meerdijk en van Nuran niet bepaald.quote:
Laatste kan waar zijn maar nummer 1 geldt ook voor Aysen.. (en Sjors als ze er bij was)quote:Op maandag 8 juli 2013 01:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
1. Van alle andere personages kan ik motieven vinden om hun personages voort te zetten in Meerdijk en van Nuran niet bepaald.
2. Rik ziet 't slachtoffer vallen, er moet dus sowieso een sterke link zijn tussen het personage en hem. Rikki kan het écht niet zijn gezien het feit dat ze sowieso Rikki en Sjoerd bij elkaar willen brengen.
3. Nuran heeft alles wat ze gewild heeft te zeggen, gezegd aan iedereen.
4. Ik zie geen toekomst meer voor Nuran in Meerdijk. (Niet dat dat iets uitmaakt, want dan waren de meeste personages al weg/zwaar veranderd.)
5. Martin van Steijn, een van de hoofdschrijvers van GTST tegenwoordig, haat Rik en wil hem weer single hebben. Door Nuran dood te maken, wordt Rik weer single.
Als hij Rik haat, dan had hij Rik toch wel laten doodgaan, en dus uit de serie laten schrijven?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
5. Martin van Steijn, een van de hoofdschrijvers van GTST tegenwoordig, haat Rik en wil hem weer single hebben. Door Nuran dood te maken, wordt Rik weer single.
Oeh die is goed.. Die droom was ik vergetenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Nuran en Wiet alle twee nog leven gaat Nuran denken dat het Wiet is geweest vanwege de droom over Nina.
2. Het slachtoffer heeft een pak aan, Rik kan helemaal niet zien wie er valt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
1. Van alle andere personages kan ik motieven vinden om hun personages voort te zetten in Meerdijk en van Nuran niet bepaald.
2. Rik ziet 't slachtoffer vallen, er moet dus sowieso een sterke link zijn tussen het personage en hem. Rikki kan het écht niet zijn gezien het feit dat ze sowieso Rikki en Sjoerd bij elkaar willen brengen.
4. Ik zie geen toekomst meer voor Nuran in Meerdijk. (Niet dat dat iets uitmaakt, want dan waren de meeste personages al weg/zwaar veranderd.)
waarom die haat maar Rik ?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:33 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als hij Rik haat, dan had hij Rik toch wel laten doodgaan, en dus uit de serie laten schrijven?
Wat zou het Ferri Somogyi (Rik dus) uitmaken dat hij in de serie weer single is of niet?
Het is toch allemaal gespeeld?
Hoe kan hij überhaupt van die afstand zien wie het is?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef GTFransST het volgende:
Geen Rikki en Nuran lijkt me. Want het filmpje op de app toont Rik geshockt, maar als het familie was geweest, was hij wel in een grotere shock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:34 schreef majahoi het volgende:
week 2 van de GTST appOooo, het is terug in de tijd. Ik dacht dat dit een scène was uit de nieuwe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, dat van Rik en Femke vermoed ik alleen maar, het zou zomaar kunnen dat, dat nog moet komenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:37 schreef GTFransST het volgende:
[..]
Oooo, het is terug in de tijd. Ik dacht dat dit een scène was uit de nieuwe aflevering.
Dit.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan hij überhaupt van die afstand zien wie het is?
Daarbij, hij zal ook geschokt zijn als hij Mike, Wiet of wie dan ook ziet vallen. Lijkt mij.
Puzzel? In de app? Ik heb alleen nog maar die 2 filmpjesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef Fluxy het volgende:
Zou iemand me een linkje kunnen sturen naar de aflevering waar Wiet geesten oproept? Ik heb die nooit gezien dus ik weet niet hoe het speelbord eruit ziet dus ik kan ook de puzzel niet maken
Ik ook!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Puzzel? In de app? Ik heb alleen nog maar die 2 filmpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
De laatste woorden zullen zoiets in de trant zijn: "GA WEG"quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we dat te zien krijgen... de laatste woorden van het slachtoffer.
@ 5] Als Nuran dood gaat heeft Rik Femke toch als scharrel..quote:Op maandag 8 juli 2013 01:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |