Dat zou heel goed kunnen. Maar ik denk toch dat er een onschuldige dood is. Nuran vermoed ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Maar misschien dat de aanslag wel voor hem bedoeld was.
Dat zou echt heel flauw en een gemiste kans zijn. Er is hier heel veel potentie qua verhaallijnen, als het een droom is zijn we geen klap verder. Dan hadden ze de droom trouwens ook nog wel wat heftiger hebben mogen maken en gewoon laten zien dat er een aantal specifieke karakters dood neervielen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf erbij dat het allemaal een droom is...
Nou inderdaad!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou echt heel flauw en een gemiste kans zijn. Er is hier heel veel potentie qua verhaallijnen, als het een droom is zijn we geen klap verder. Dan hadden ze de droom trouwens ook nog wel wat heftiger hebben mogen maken en gewoon laten zien dat er een aantal specifieke karakters dood neervielen.
Rik.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Kan me ook niet voorstellen dat dit een droom is. En wie dat dan zou moeten dromen?
Maar hoe willen ze dan het saboteren van de parachute gaan verklaren? Ook een onderdeel van de droom?quote:
Hij is gewoon nooit wakker geweest in het echtquote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien was hij nog wel zo duf van de drank. Dat hij weer in slaap gevallen is ja!
Die scene komt uit de app, ik denk dat die scene nog moet komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van Aysen over dat opzoeken denk je of is dat in de serie geweest?
Had Aysen in die scène niet dezelfde outfit aan als aan het einde van de aflevering van donderdag? Volgens mij is die scène gewoon een soort vervolg op de scène van donderdag waarin Aysen uit het raam staart.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die scene komt uit de app, ik denk dat die scene nog moet komen.
Klopt, bij de credits staan ook de acteurs en de regisseur (Pim Vosmaer a.k.a.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Roter het volgende:
Er zijn, weet het bijna zeker, extra scenes opgenomen voor de app.
Dat opzoeken zag je toch in de cliff aflevering? Of bedoelen jullie iets anders?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die scene komt uit de app, ik denk dat die scene nog moet komen.
Tja, wat al gezegd is geloof ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef qwerty-nl het volgende:
Waarom denken we allemaal dat het slachtoffer dood gaat? Heb volgens mij genoeg verhalen gelezen van mensen die zo'n val op wonderbaarlijke wijze hebben overleefd. Misschien zal het slachtoffer buiten de botbreuken van top tot teen verlamd raken..Zo hoog zouden ze toch niet hebben gesprongen? Zo'n 3000 meter? Oke begrijp me niet verkeerd.. normaal gesproken overleef je een val van een flat niet eens maar je hebt uitzonderingen
Wieweet zit er midden in dat weiland nog een mooie greppel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wat al gezegd is geloof ik.
Hij/zij valt op volle snelheid midden in een weiland. Een eventuele val in bijvoorbeeld een bos of in de struiken zou de overlevingskans wel wat vergroten!
Het lijkt me niet dat je dit overleefd. Hoewel het in soaps wel mogelijk is natuurlijk!
Of ligt daar toevallig een luchtkussenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wieweet zit er midden in dat weiland nog een mooie greppel.
En vliegt hij vervolgens weer de lucht in?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of ligt daar toevallig een luchtkussen
Om vervolgens tegen de onderkant van het vliegtuig (die op dat moment wil landen) te botsenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En vliegt hij vervolgens weer de lucht in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |