SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef Zhero het volgende:
Jezus wat is die gast saai, niks boeiends te vertellen. Kutuitzending na zo'n vette Tourdag.
PVV-dorpquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Idd Genee, St. Willebrord, wat een dorp is dat.
je bent zelf triestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja
Triestheid tot de macht oneindig.
Ja ok houd er nu maar over op he?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou bij bepaalde voetbalwedstrijden zag die eruit als een aidspatient
Na Sky het beste team. Dat is geen slecht resultaat.quote:
Twee man in de top 5 van een bergrit is een aardig poosje geleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
Al jaren wachten op dit resultaat? Hij werd al eens tweede in een etappe. En wat Gesink in 2010 naar La Toussiere deed vond ik nog ietsjes knapper.
Rooks/Theunisse idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee man in de top 5 van een bergrit is een aardig poosje geleden.
Inderdaad. Laten maar 180 renners achter zich.quote:
Het is wachten op de hertestenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als jij eens een periode je hier niet vertoont.
Flinke tandjes, maar het is zo onaardig om haar te vertellen nooit meer te lachen/gelukkig te zijn.quote:
Dat heb je mooi mis, hij komt wel vakerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef tong80 het volgende:
Trouwrens wel lekker dat Gert Jacobs er maar één keer is.
Misschien bedoelde hij vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je mooi mis, hij komt wel vaker
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke tandjes, maar het is zo onaardig om haar te vertellen nooit meer te lachen/gelukkig te zijn.
Scheren dan.quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja 1x vandaag is gewoon de hele uitzending
Mooi kut dan. Ook qua haar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je mooi mis, hij komt wel vaker
Enkel goed voor zijn imago dit. Leuk zal hij het niet vinden, maar nog even volhouden en sponsoren durven het weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
Als Boogerd niet meer komt opdagen zou ik het ook begrijpen.
Hij zal de leuke vergoeding niet willen missen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
Als Boogerd niet meer komt opdagen zou ik het ook begrijpen.
Tell me. Postte ik laatst nog zonder zijn boek gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De ex van Rene van der Gijp heette Billen
De opmerkingen en grappen zijn logisch. Maar hij kan eigenlijk geen verhaal meer normaal vertellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel goed voor zijn imago dit. Leuk zal hij het niet vinden, maar nog even volhouden en sponsoren durven het weer.
Hij praat idd iets te traag voor deze show.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
ik trek jeffie echt niet, avondetappe material
Het is allemaal de schuld van Sky.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]zit er wat in de lucht vandaag dat iedereen zo recalcitrant is?
Komt ook omdat ze totaal niet interessant zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik raak af en toe de draad kwijt bij zijn verhalen.
Of hij vertelt ze niet goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze totaal niet interessant zijn.
Marginal complains.quote:
Op een kinderfietsje ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat pedofiel Jelle Klaasen terug is in de dartssport?
Sky weer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Vliegtuig neergestort nabij San Francisco (?)
Nee. Hij schijnt zich beter te voelen dan ooit. hij gaat het nog beter doen, nog beter dan hij vroeger was. Is ook te merken, gooit de nummer 9 en 6 van de wereldranglijst eruit.quote:
topshows heb je alleen met de snorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het vanavond geen topshow, aan de off topic posts te merken
Hij Rammsteint ze erin ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
de (tor)pedo die over muelheim raast zullen we maar zeggen
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:07 schreef THEFXR het volgende:
jeff is een viespeuk, met zijn pin up club, 16 jarige meisjes gingen met de benen wijd.
Want die zijn er anders niet idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het vanavond geen topshow, aan de off topic posts te merken
Het geheim van een goede darter is dus gewoon vies dik worden, net als Mighty Mike.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Hij schijnt zich beter te voelen dan ooit. hij gaat het nog beter doen, nog beter dan hij vroeger was. Is ook te merken, gooit de nummer 9 en 6 van de wereldranglijst eruit.
de (tor)pedo die over muelheim raast zullen we maar zeggen
Nou en.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Vliegtuig neergestort nabij San Francisco (?)
Mwah, Jelle is wel afgevallen. Al zijn de meest recente winnaars van een dartstoernooi bij de pdc wel vies dik iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het geheim van een goede darter is dus gewoon vies dik worden, net als Mighty Mike.
Hij wist dat het een flopshow zou worden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topshow o meter hangt op een dieptepunt
Johannes heeft wel een voorspellende gave, het zou me dan ook niet verbazen als hij dit al zag aan komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij wist dat het een flopshow zou worden?
Ok thanks. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
marco vindt van wel, ik vind het zozo. Maar misschien nu na de reclame
Nou en.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit een prima showtje hoor. Niks mis mee.
Beter, dan als ze weer op het parcours liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:12 schreef ZoDiep het volgende:
Michael tikt de spijker op de kop bij Johnny
Die zijn al een tijd bezig.quote:
Dat zeg ik, ouwe geilstruik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:07 schreef THEFXR het volgende:
jeff is een viespeuk, met zijn pin up club, 16 jarige meisjes gingen met de benen wijd.
Kous op de kop gehad met hun 'Poels is de beste Nederlandse klimmer' en het hele wij zijn de nr.1 ploeg van Nederland.quote:
Tsja een renner die heel erg heeft afgezien en net binnen is.quote:
deel 1 is beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook even off topic, zie net wat staan, voor de liefhebbers.
Vantevoren had ik er echt een hard hoofd in, dat hij saai zou zijn, maar hij valt me echt 100% mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Begin hem steeds meer te waarderen.
Boogerd was ook kopman, dus dan is het anders.quote:
Ja inderdaad, maar hij zegt ook dat hij het zeker weet dat de rest er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boogerd was ook kopman, dus dan is het anders.
Wytse vd Goot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef exile79 het volgende:
Wie is die gozer met die geblokte blouse op lokatie?
Ok. En wat kan hij? Is hij journalist ofzo? Hij spreekt wel Frans.quote:
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok. En wat kan hij? Is hij journalist ofzo? Hij spreekt wel Frans.
voetbalcommentaar bij sport1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
Commentator bij Sport1. Heb hem weleens bij het voetbal gehoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:
Ik denk dat Boogerd dat iets te zwart/wit ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hij zegt ook dat hij het zeker weet dat de rest er ook zo over denkt.
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?
Ja en vervolgens werd Diekstra ook bijna overreden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?
Nee over de voet van de cameraman.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?
Oh jaaaaaa, daaaaar ken ik hem van! Toen stond hij er helemaal als een nutteloze oetlul naast.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
hihi, hij was ook super irritant tov vaughters,lolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:27 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja en vervolgens werd Diekstra ook bijna overreden.
Korsakovquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, ach ja mijn geheugen is ook niet meer wat het is geweest
Dat is ook Diekstra's grootste kwaliteit: zuigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hihi, hij was ook super irritant tov vaughters,lol
Pfff en straks bij Mart komt Tim Krabbé. Wéér anecdotesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Ze proberen het record anekdotes per uur te verbeteren.
Ik wacht nog op het verhaal met koffiedrinken tijdens een kriterium.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gert zijn ogen zijn te intimiderend, zijn verhalen dringen nooit tot mij door.
Oh... de gehele Krabbé familie doodwensen is niet aardig zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff en straks bij Mart komt Tim Krabbé. Wéér anecdotes
Dat vind ik juist het nadeel van dit programma. Téveel anekdotes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Ze proberen het record anekdotes per uur te verbeteren.
De uitdrukking "met de hol open rijden" mag ook nog wel 's worden uitgelegd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het verhaal met koffiedrinken tijdens een kriterium.
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... de gehele Krabbé familie doodwensen is niet aardig zeker?
Al is het best een behoorlijk schrijver.
hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breien
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breien
Ik weet het, de pennen liggen klaar. Nr. 7.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.
pvda/vara hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.
Die wou zich op een andere tour richten. Giro of Vuelta, dat weet ik zo niet meer. Maar in elk geval zijn eigen afweging.quote:
Ga je een leuk wielershirtje breien?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het, de pennen liggen klaar. Nr. 7.
Ja, vond je het niet leuk dan?quote:
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die wou zich op een andere tour richten. Giro of Vuelta, dat weet ik zo niet meer. Maar in elk geval zijn eigen afweging.
Ik mis bijna alles als ik ondertussen zit te fok!ken en te internetten.quote:
Hoeveel meer bewijs wil je hebben.quote:
voor de buis met een fles in zijn handen nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.
Die zit lekker de celeb te wezen in engelandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.
Vanavond wel, ik ben een beetje wollig in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik mis bijna alles als ik ondertussen zit te fok!ken en te internetten.
Das nog niet zo veel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef Zhero het volgende:
Lollllllll
Dit is een mooie 1000e post voor mij
Boogerd zit ook een beetje te insinueren, wil hem alleen niet zelf in koppenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee als buitenstaander is wel de enige die het zich durft af te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |