Vantevoren had ik er echt een hard hoofd in, dat hij saai zou zijn, maar hij valt me echt 100% mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Begin hem steeds meer te waarderen.
Boogerd was ook kopman, dus dan is het anders.quote:
Ja inderdaad, maar hij zegt ook dat hij het zeker weet dat de rest er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boogerd was ook kopman, dus dan is het anders.
Wytse vd Goot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef exile79 het volgende:
Wie is die gozer met die geblokte blouse op lokatie?
Ok. En wat kan hij? Is hij journalist ofzo? Hij spreekt wel Frans.quote:
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok. En wat kan hij? Is hij journalist ofzo? Hij spreekt wel Frans.
voetbalcommentaar bij sport1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
Commentator bij Sport1. Heb hem weleens bij het voetbal gehoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:
Ik denk dat Boogerd dat iets te zwart/wit ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hij zegt ook dat hij het zeker weet dat de rest er ook zo over denkt.
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |