Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok. En wat kan hij? Is hij journalist ofzo? Hij spreekt wel Frans.
voetbalcommentaar bij sport1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was er vorig jaar ook steeds bij samen met Diekstra, maar eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat hij verder doet
Commentator bij Sport1. Heb hem weleens bij het voetbal gehoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:
Ik denk dat Boogerd dat iets te zwart/wit ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hij zegt ook dat hij het zeker weet dat de rest er ook zo over denkt.
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had vaughters hem vorige jaar niet aangereden?
Ja en vervolgens werd Diekstra ook bijna overreden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?
Nee over de voet van de cameraman.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toen ging Diekstra hem erover aanspreken toch?
Oh jaaaaaa, daaaaar ken ik hem van! Toen stond hij er helemaal als een nutteloze oetlul naast.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
hihi, hij was ook super irritant tov vaughters,lolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:27 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja en vervolgens werd Diekstra ook bijna overreden.
Korsakovquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, ach ja mijn geheugen is ook niet meer wat het is geweest
Dat is ook Diekstra's grootste kwaliteit: zuigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hihi, hij was ook super irritant tov vaughters,lol
Pfff en straks bij Mart komt Tim Krabbé. Wéér anecdotesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Ze proberen het record anekdotes per uur te verbeteren.
Ik wacht nog op het verhaal met koffiedrinken tijdens een kriterium.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gert zijn ogen zijn te intimiderend, zijn verhalen dringen nooit tot mij door.
Oh... de gehele Krabbé familie doodwensen is niet aardig zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff en straks bij Mart komt Tim Krabbé. Wéér anecdotes
Dat vind ik juist het nadeel van dit programma. Téveel anekdotes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Ze proberen het record anekdotes per uur te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |