Misschien bedoelde hij vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je mooi mis, hij komt wel vaker
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke tandjes, maar het is zo onaardig om haar te vertellen nooit meer te lachen/gelukkig te zijn.
Scheren dan.quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja 1x vandaag is gewoon de hele uitzending
Mooi kut dan. Ook qua haar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je mooi mis, hij komt wel vaker
Enkel goed voor zijn imago dit. Leuk zal hij het niet vinden, maar nog even volhouden en sponsoren durven het weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
Als Boogerd niet meer komt opdagen zou ik het ook begrijpen.
Hij zal de leuke vergoeding niet willen missen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
Als Boogerd niet meer komt opdagen zou ik het ook begrijpen.
Tell me. Postte ik laatst nog zonder zijn boek gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De ex van Rene van der Gijp heette Billen
De opmerkingen en grappen zijn logisch. Maar hij kan eigenlijk geen verhaal meer normaal vertellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel goed voor zijn imago dit. Leuk zal hij het niet vinden, maar nog even volhouden en sponsoren durven het weer.
Hij praat idd iets te traag voor deze show.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
ik trek jeffie echt niet, avondetappe material
Het is allemaal de schuld van Sky.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]zit er wat in de lucht vandaag dat iedereen zo recalcitrant is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |