De uitdrukking "met de hol open rijden" mag ook nog wel 's worden uitgelegd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het verhaal met koffiedrinken tijdens een kriterium.
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... de gehele Krabbé familie doodwensen is niet aardig zeker?
Al is het best een behoorlijk schrijver.
hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breien
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen Tim Krabbé bij de Belgen. Die wenkbrauwen kun je een trui van breien
Ik weet het, de pennen liggen klaar. Nr. 7.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.
pvda/vara hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is straks bij de Avondetappe, dus je bent gewaarschuwd.
Die wou zich op een andere tour richten. Giro of Vuelta, dat weet ik zo niet meer. Maar in elk geval zijn eigen afweging.quote:
Ga je een leuk wielershirtje breien?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het, de pennen liggen klaar. Nr. 7.
Ja, vond je het niet leuk dan?quote:
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die wou zich op een andere tour richten. Giro of Vuelta, dat weet ik zo niet meer. Maar in elk geval zijn eigen afweging.
Ik mis bijna alles als ik ondertussen zit te fok!ken en te internetten.quote:
Hoeveel meer bewijs wil je hebben.quote:
voor de buis met een fles in zijn handen nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.
Die zit lekker de celeb te wezen in engelandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had geen zin om nogmaals zoveel opofferingen te doen als vorig jaar.
Vanavond wel, ik ben een beetje wollig in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik mis bijna alles als ik ondertussen zit te fok!ken en te internetten.
Das nog niet zo veel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef Zhero het volgende:
Lollllllll
Dit is een mooie 1000e post voor mij
Boogerd zit ook een beetje te insinueren, wil hem alleen niet zelf in koppenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee als buitenstaander is wel de enige die het zich durft af te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |