Oké. Want persoonlijk vind ik een spray handiger dan een roller.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:15 schreef Rozzje het volgende:
Nee ik heb geen allergie.. Veel te vies weer dit ik was alleen ff buiten met een t-shirt en en jeans
Spray is troep roller is beter.. Maar ik scheer ook me oksels he dus dan zweet ik meer.. In Noord-Hollandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Want persoonlijk vind ik een spray handiger dan een roller.
Waar in dit land zit je ongeveer?
Nouja, smaken verschillen. Ik vind roller troepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Spray is troep roller is beter.. Maar ik scheer ook me oksels he dus dan zweet ik meer.. In Noord-Holland
Jullie zijn allemaal schatjes tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik je schatje?.
* AdoraBelle giechelt.
lately I've been, I've been losing sleep.quote:
counting starsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
lately I've been, I've been losing sleep.
jaquote:
Ik was barjongen vandaag xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef Pastapipos het volgende:
Lekker in de warme keuken en spoel keuken staan op een hete zomerdag
Ik ook deels, maar heb ook vaat en was gedaan etc.quote:
Als je leuke collega's hebt vliegt de tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar heb ook vaat en was gedaan etc.
We stonden met 4 man, waren vandaag 4 zwemlessen oid dus ziek veel mensen die kwamen drinken en eten. Was ook actie dat geslaagde kinderen zakje chips, ijsje en appel kregen.
Wat toto en ik hebben, is niet platonisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom eerst toto en dan ik ik voel me 2e keus
oh dus toto is belangrijker dan ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat toto en ik hebben, is niet platonisch.
Meisje tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
oh dus toto is belangrijker dan ik![]()
![]()
ik voel me aan de kant gezet ik voel me tweederangs ik voel me tweede keus ik voel me bedrogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Een dikke kus op mijn zere hartje maakt het niet goed
Ik ben multifunctioneel inzetbaar wat relatie's betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:52 schreef nodig het volgende:
birdySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
va zit op marktplaatsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil je je PC ook ruilen voor een Samsung Galxy S3?
-Nee, ik verkoop hem alleen voor geld.
Maar hij is heel goed hoor!______
supquote:
En iemand anders vroeg of ik ook losse onderdelen verkoop.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef nodig het volgende:
ik ben weer vrijgezel
vrij gezellig hahahahha
Weinig. Ben alleen een beetje moe door de hele dag werken en ik moet nog aardig lang doorquote:
Op de 1 of andere manier barst het op marktplaats van de paupersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En iemand anders vroeg of ik ook losse onderdelen verkoop.
Ja dan blij ik met de helft zitten
Weer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef nodig het volgende:
ik ben weer vrijgezel
vrij gezellig hahahahha
Maakt mij niet uit aan wie ik het verkoop johquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier barst het op marktplaats van de paupers![]()
No offence naar jou
Hoi tpto :wquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
ben altijd al vrij gezellig geweest hihaho
7 is upquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig. Ben alleen een beetje moe door de hele dag werken en ik moet nog aardig lang door
[..]quote:
Hahaha misgequote wat een amateurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Het regent zonnestralen, leuk gevonden
Ik ken het lied wel hoor.
[/quot
Acda wb de mynnik _0_
Zonder ouders zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
7 is up
mja ik ben ook moe. slaap elke nacht te weinigEn eet slecht. Mijn ouders moeten echt terug komen. Maar aan de andere kant is de vrijheid echt chillllllll.
Nooit gehadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
''Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.''
wat is deze
Op vakantie iedere dag xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Drinken jullie ook wel eens bier met je moeder?
meh toen ze weg gingen was ik ziek. Dus was sowieso wel kut. Maar nu eet ik ook niet echt gezond ofzo. En laat slapen. En niet werken. Vriendinnen komen wel enzo, dus dat is oke. Maar vaak voel ik me wel alleen hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder ouders zijnWaarom voel je je dan zo klote?
FOK!Meet bij sofquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
meh toen ze weg gingen was ik ziek. Dus was sowieso wel kut. Maar nu eet ik ook niet echt gezond ofzo. En laat slapen. En niet werken. Vriendinnen komen wel enzo, dus dat is oke. Maar vaak voel ik me wel alleen hahaha.
ik zou vanavond naar een festivaldingetje gaan maar mijn vriendin dr ma ligt in t ziekenhuis dus we gaan niet meerquote:
Awwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik zou vanavond naar een festivaldingetje gaan maar mijn vriendin dr ma ligt in t ziekenhuis dus we gaan niet meerdenk dat ik vanavond nog even langs ga in t ziekenhuis
is toch niet ergquote:
Met dit weer wel.. En het had voorkomen kunnen worden als de teamleidster even had gezegd dat ik sneller moest toen we halverwege waren.. Niet ergens tegen het eindquote:
watjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond wel vol ga houden
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:16 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we het er allemaal mee eens zijn dat Disney XD Koeienschijt is?
Hannah montana :s :squote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:16 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we het er allemaal mee eens zijn dat Disney XD Koeienschijt is?
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kidsquote:
lol is hij 13? dat verklaart zijn gedragquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kids
Heb jij maar 4/5 jaar fox kids gekeken dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kids
Nee, maar het is sinds 2005 jetix/disney xd. toen was hij 5quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij maar 4/5 jaar fox kids gekeken dan?
Toen keek ik al televisie hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar het is sinds 2005 jetix/disney xd. toen was hij 5
Hij is bijna 17quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
lol is hij 13? dat verklaart zijn gedrag
Maar niet zo bewust als een 8-9 jarigequote:
oh. Wat een kleuter.quote:
Dat is wel waar, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet zo bewust als een 8-9 jarige
Oh wacht ik dacht dat het over jou gingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
SGY?
Maar hij was toch bijna 14?
Of bedoel je dat.
Nee joh, sof vond mij er volgens mij ook ouder uitzien dan 16quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat het over jou ging
Kut reddit.quote:Ok, ok.
So, this one time, I stayed late in sex ed because I was failing the course. My teacher was incredibly hot. We were alone in the class.
Suddenly, she walks up to me and says ''do you want me to teach you the real way?'' I stutter ''umm... yes ma'am.''
She slowly proceeds to take her bra off. Two of the finest milk-producing machines I've ever seen fall out. I grab her perfect breasts as she kisses my neck.
She wants it so bad, though, that she almost immediately backs away and starts taking her panties off. I can't believe it. I'm about to see that beautiful V. My whole life has been leading up to this moment.
Instead, a huge dick covered in pimples falls out.
We spent the rest of the night bursting his/her pimples and I later got an eye infection because some of the pus went into my eye.
misschien want ik weet niet of ie me wel staatquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga zelf terug. Ik heb niks te doen en mag van mn baas dan gewoon op mn mobiel hoor :p
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Dearest het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)id=p3984.m1497.l2648
welke kleur is leuk? ik wil denk ik coral maar turquoise of apple green is ook leukstruggles
Oh en Royal Blue is wel mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee sorry ik doe niet aan panterprintjes
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.quote:
Gezonnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.
En jij?
gewerkt van 09:00 tot 1800quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.
En jij?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GezonnenWat is het dat? gezond ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Pics van meid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Rozzje het volgende:
Ik liep buiten samen met me buurjongen zijn hond uitlaten komen we een meid tegen van in de 20 zegt me buurjongen heel lief hoi kijkt ze hem geen eens aan..![]()
en dat pikt ie? ik zou dr schoppenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Rozzje het volgende:
Ik liep buiten samen met me buurjongen zijn hond uitlaten komen we een meid tegen van in de 20 zegt me buurjongen heel lief hoi kijkt ze hem geen eens aan..![]()
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blijk baar is het wel gezond![]()
[ afbeelding ]
ohhhhhh zeg dat danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hij is 10 ik keek die meid echt aan van loop maar door
als ik kutmemes wil zien ga ik wel naar 9gag dankje gr xoxquote:
Ik leer hem allesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
ohhhhhh zeg dat dan
wat een playa trouwens als ie dat nu al doet haha
marokkaans per toeval?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik leer hem alles![]()
Maar hij is de baas van mijn buurt kwa zijn leeftijdgenootjes altijd een grote mond
9gagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
als ik kutmemes wil zien ga ik wel naar 9gag dankje gr xox
oh, wat heb jij dan voor afkomst?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee het is een halfbloed nler/suri
Licht getint met een afro heel schattig
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gag![]()
ik haat niet op 9gag omdat ik reddit gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga zelf maar weg, of koop een abo en pleur me op ignore.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
Je valt in je osuchi-stijl.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
Ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
Wie was ga.aguyim z'n kloon ook alweer?
Mix van alles zowat maar merendeels Russisch maar dat maakt niet uit omdat ik blank ben kan je me net zo goed Karel/Peter/Erwin noemenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gag![]()
Reddit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik vroeg het toch netjes? maar oké ik zal er wel niets over zeggenquote:
Geilquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed ontworpen, dat GTA 4.
Klap haar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
bitch huisgenoot klaagt over stank van mijn konijn die aan de voorkant van t huis staat OP het balkon en zij slaapt aan de achterkant.
HOE kan zij dat nou ruikenzelfs ik ruik het niet als ik op balkon zit.
wát een onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, kan haast niet beter zoals vrijwel altijd![]()
![]()
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with youquote:
garden with greenhouse
unlimited booze
hygiene products and a jacuzzi bathtub
any kind of non alcoholic drink
maar krijg ik dan wel vretenzo niet dan de booze en hygiene products maar weg en dan any type of fast food
i still see your shadows in my room![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-beveiliging.dhtmlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, kan haast niet beter zoals vrijwel altijd![]()
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-beveiliging.dhtml
Weet precies welk bedrijf het is en ze hebben het nog slim gedaan ook.. maar desondanks vieze honden
Lekker voor die beveiligers![]()
![]()
omg zo moeilijk ik wil wel geld overhouden eigenlijk maar anders heb je daar een kutlevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
full kitchen, fruit juice, 18 jarig meisje, desktop, internet.
en 0 dollar dan maar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
bitch huisgenoot klaagt over stank van mijn konijn die aan de voorkant van t huis staat OP het balkon en zij slaapt aan de achterkant.
HOE kan zij dat nou ruikenzelfs ik ruik het niet als ik op balkon zit.
wát een onzin![]()
![]()
kansloos volk iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werk
Weet precies welk bedrijf het is en ze hebben het nog slim gedaan ook.. maar desondanks vieze honden
Lekker voor die beveiligers![]()
Dan heb ik liever dat Taexon schiphol beveiligd![]()
![]()
10 jaar is toch een net te groot gedeelte van mijn leven om maar voor het geld te kiezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg zo moeilijk ik wil wel geld overhouden eigenlijk maar anders heb je daar een kutleven![]()
![]()
vraag me wel af hoe ze dat doen, die mensen staan er toch bij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werk
Lekker voor die beveiligersi still see your shadows in my room![]()
Ik beveilig schiphol zelf niet, alleen bepaalde vliegtuigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
kansloos volk idd![]()
Dan heb ik liever dat Taexon schiphol beveiligd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with you
garden with greenhouse
unlimited booze
maar krijg ik dan wel vretenzo niet dan de booze en hygiene products maar weg en dan any type of fast food
Ik ga voor de helft zodat ik 35 punten heb. Nu neem ik de vent, de keuken, de workshop, de gym, de dakramen en de fruitdranken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Als iets door de xray gegaan is en de persoon door de detectiepoort gaat snel het item van de band grijpen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
vraag me wel af hoe ze dat doen, die mensen staan er toch bij?als de pax niet oplet dan is die dus zijn telefoon/tablet oid kwijt..
Vind het te zat voor woorden dat je zelfs voor de beveiliging moet oppassen eigenlijk![]()
![]()
mmmh even kijken sowieso het meisje, internet dan maar is samen 22, mmh full kitchen, fruit juice is 30, garden with greenhouse anders zit ik 10 jaar binnen en dan nog hygiene products and jacuzzi en dan hou ik nog 5mil overquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
10 jaar is toch een net te groot gedeelte van mijn leven om maar voor het geld te kiezen
Internet is 14 punten joh.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
mmmh even kijken sowieso het meisje, internet dan maar is samen 22, mmh full kitchen, fruit juice is 30, garden with greenhouse anders zit ik 10 jaar binnen en dan nog hygiene products and jacuzzi en dan hou ik nog 5mil over
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor de helft zodat ik 35 punten heb. Nu neem ik de vent, de keuken, de workshop, de gym, de dakramen en de fruitdranken.
ga ik wel bij jou in de kelder dat scheelt mij weer 18 puntenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei wel![]()
![]()
![]()
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebquote:omg omg zo moeilijk
oh ja mij ook, goed planquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
ga ik wel bij jou in de kelder dat scheelt mij weer 18 punten![]()
Kost je veel punten, krijg je ervan als je niet kan kiezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei wel
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?quote:![]()
Wie zegt dat de tuin buiten is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebomg omg zo moeilijk
moet je ook nog een desktop nemen anders heb je niks aan het internetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebomg omg zo moeilijk
![]()
![]()
Hoe noem ik je normaal dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?![]()
hoi gaygayquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?![]()
hoe is die![]()
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
lijkt me wel toch, als je dat plaatje zo bekijktGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
als dat het is dan hoef ik het nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.i still see your shadows in my room![]()
Op het moment verdwenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hey hallo, gaat wel lekker. met u?
waar zijn alle oldskool slowchatters gebleven?![]()
Maar er zijn nog wel wat ''oude lui'' actief hoor![]()
![]()
jammer jammer, het was altijd erg plezierig. misschien toen ik weg ging dat het plezierniveau erg begon te dalen, gelukkig heb jij het nog wel uitgehouden zonder mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Op het moment verdwenen![]()
Maar er zijn nog wel wat ''oude lui'' actief hoor![]()
![]()
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with you
garden with greenhouse
unlimited booze
Ik vind 18 jarige en internet wel een moeilijke keuze, en beide gaat gewoon niet.Spatieboos![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Moest jij ook de hele dag naar school?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hele nacht niet geslapen, en toch ben ik vrolijk.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Gewoon voor gaan, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
![]()
Nee, beetje luieren en zielig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Moest jij ook de hele dag naar school?![]()
yeah but stillquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?
Ik vind 18 jarige en internet wel een moeilijke keuze, en beide gaat gewoon niet.
Oh wacht. Internet+Hotchick+Microwave+Frisdrank = 35 punten
Dus dan heb ik alsnog 5 miljoen.
Verder heb ik denk ik niks nodig?Spatieboos![]()
desktop anders heb je niks aan dat internetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
Oh wacht. Internet+Hotchick+Microwave+Frisdrank = 35 punten
Dus dan heb ik alsnog 5 miljoen.
Verder heb ik denk ik niks nodig?i still see your shadows in my room![]()
laten we het alfabet afgaan.quote:
:A:C
:E :F
:H :I :J
:L :M
![]()
![]()
:Q
:S
:U :V
![]()
![]()
![]()
:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k :l :m :n:p :q
:s :t :u :v :w :x :y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat![]()
normaal juist druk. maar door het mooie weer nu rustigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef SGYENZO het volgende:
Dus effe.. waarom is dit topic 's avonds zo rustig?![]()
Mensen PAK DIE MOBIEL NUUUquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
normaal juist druk. maar door het mooie weer nu rustig"Does my thumb look Spanish?"
--Cat![]()
Godver er zit de hele tijd een vlieg tussen mijn rolgordijn en mijn raam.
--Cat![]()
Ik ga nog ff buiten zitten en dan kom ik misschien mobiel strakkies nog terug.![]()
--Cat![]()
moest jij niet naar hobnobquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas![]()
zwerty adoratiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas![]()
![]()
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloedingquote:i still see your shadows in my room![]()
oh dat is kut, veel sterktequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding![]()
![]()
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis ga
Spatieboos![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloedingSterkte!
![]()
Leuke neef ben jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis ga![]()
Ik kan mooi zingen hehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas?
Spatieboos![]()
jij ook sterktequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis ga
gelukkig heb ik geen 12-jarige nichtejsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis gaArie is net weg en die nigger belt me op![]()
is trouwens niet HET nichtje...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen 12-jarige nichtejsSpatieboos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |