oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gag![]()
ik haat niet op 9gag omdat ik reddit gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga zelf maar weg, of koop een abo en pleur me op ignore.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
Je valt in je osuchi-stijl.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
Ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
Wie was ga.aguyim z'n kloon ook alweer?
Mix van alles zowat maar merendeels Russisch maar dat maakt niet uit omdat ik blank ben kan je me net zo goed Karel/Peter/Erwin noemenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gag![]()
Reddit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik vroeg het toch netjes? maar oké ik zal er wel niets over zeggenquote:
Geilquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed ontworpen, dat GTA 4.
Klap haar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
bitch huisgenoot klaagt over stank van mijn konijn die aan de voorkant van t huis staat OP het balkon en zij slaapt aan de achterkant.
HOE kan zij dat nou ruikenzelfs ik ruik het niet als ik op balkon zit.
wát een onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, kan haast niet beter zoals vrijwel altijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |