moest jij niet naar hobnobquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas
zwerty adoratiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloedingquote:
oh dat is kut, veel sterktequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
had al eerder gezegd maar toen was je er volgensmij niet, maar vriendin waar ik mee zou gaan d'r moeder ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding
Leuke neef ben jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis ga
Ik kan mooi zingen hehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw onderschrift
waarom zie ik nu pas
jij ook sterktequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin trouwens. Wat zijn verjaardigen van 12 jarige nichtjes saai. En dan vind ik het moeilijk om na een half uur te zeggen dat ik naar huis ga
gelukkig heb ik geen 12-jarige nichtejsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
is trouwens niet HET nichtje...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen 12-jarige nichtejs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |