hoi gaygayquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
lijkt me wel toch, als je dat plaatje zo bekijkt
als dat het is dan hoef ik het nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.
Op het moment verdwenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hey hallo, gaat wel lekker. met u?
waar zijn alle oldskool slowchatters gebleven?
jammer jammer, het was altijd erg plezierig. misschien toen ik weg ging dat het plezierniveau erg begon te dalen, gelukkig heb jij het nog wel uitgehouden zonder mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Op het moment verdwenen![]()
Maar er zijn nog wel wat ''oude lui'' actief hoor
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with you
garden with greenhouse
unlimited booze
hygiene products and a jacuzzi bathtub
any kind of non alcoholic drink
maar krijg ik dan wel vretenzo niet dan de booze en hygiene products maar weg en dan any type of fast food
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Moest jij ook de hele dag naar school?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hele nacht niet geslapen, en toch ben ik vrolijk.
Gewoon voor gaan, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Nee, beetje luieren en zielig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Moest jij ook de hele dag naar school?
yeah but stillquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?
Ik vind 18 jarige en internet wel een moeilijke keuze, en beide gaat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |