Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with youquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-beveiliging.dhtmlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, kan haast niet beter zoals vrijwel altijd
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-beveiliging.dhtml
omg zo moeilijk ik wil wel geld overhouden eigenlijk maar anders heb je daar een kutlevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
full kitchen, fruit juice, 18 jarig meisje, desktop, internet.
en 0 dollar dan maar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
bitch huisgenoot klaagt over stank van mijn konijn die aan de voorkant van t huis staat OP het balkon en zij slaapt aan de achterkant.
HOE kan zij dat nou ruikenzelfs ik ruik het niet als ik op balkon zit.
wát een onzin
kansloos volk iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werk
Weet precies welk bedrijf het is en ze hebben het nog slim gedaan ook.. maar desondanks vieze honden
Lekker voor die beveiligers
10 jaar is toch een net te groot gedeelte van mijn leven om maar voor het geld te kiezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg zo moeilijk ik wil wel geld overhouden eigenlijk maar anders heb je daar een kutleven
vraag me wel af hoe ze dat doen, die mensen staan er toch bij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet het weet het, heel ander bedrijf en ander soort werk
Weet precies welk bedrijf het is en ze hebben het nog slim gedaan ook.. maar desondanks vieze honden
Lekker voor die beveiligers
Ik beveilig schiphol zelf niet, alleen bepaalde vliegtuigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
kansloos volk idd![]()
Dan heb ik liever dat Taexon schiphol beveiligd
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with you
garden with greenhouse
unlimited booze
hygiene products and a jacuzzi bathtub
any kind of non alcoholic drink
maar krijg ik dan wel vretenzo niet dan de booze en hygiene products maar weg en dan any type of fast food
Als iets door de xray gegaan is en de persoon door de detectiepoort gaat snel het item van de band grijpen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
vraag me wel af hoe ze dat doen, die mensen staan er toch bij?
mmmh even kijken sowieso het meisje, internet dan maar is samen 22, mmh full kitchen, fruit juice is 30, garden with greenhouse anders zit ik 10 jaar binnen en dan nog hygiene products and jacuzzi en dan hou ik nog 5mil overquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
10 jaar is toch een net te groot gedeelte van mijn leven om maar voor het geld te kiezen
Internet is 14 punten joh.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
mmmh even kijken sowieso het meisje, internet dan maar is samen 22, mmh full kitchen, fruit juice is 30, garden with greenhouse anders zit ik 10 jaar binnen en dan nog hygiene products and jacuzzi en dan hou ik nog 5mil over
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor de helft zodat ik 35 punten heb. Nu neem ik de vent, de keuken, de workshop, de gym, de dakramen en de fruitdranken.
ga ik wel bij jou in de kelder dat scheelt mij weer 18 puntenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei wel
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebquote:
oh ja mij ook, goed planquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
ga ik wel bij jou in de kelder dat scheelt mij weer 18 punten![]()
Kost je veel punten, krijg je ervan als je niet kan kiezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die vent en dat wijf allebei wel
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?quote:
Wie zegt dat de tuin buiten is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebomg omg zo moeilijk
moet je ook nog een desktop nemen anders heb je niks aan het internetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh kuuut godver ik wil opzich wel op water en brood leven als ik dat wijf, internet en een plekje buiten hebomg omg zo moeilijk
Hoe noem ik je normaal dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?
hoi gaygayquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een reactie van twee dagen geleden in een of andere slowchat quoten als ik het niet was ?
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
lijkt me wel toch, als je dat plaatje zo bekijkt
als dat het is dan hoef ik het nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan nog steeds ondergrond zijn, maar dan met lampen die daglicht nabootsen.
Op het moment verdwenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hey hallo, gaat wel lekker. met u?
waar zijn alle oldskool slowchatters gebleven?
jammer jammer, het was altijd erg plezierig. misschien toen ik weg ging dat het plezierniveau erg begon te dalen, gelukkig heb jij het nog wel uitgehouden zonder mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Op het moment verdwenen![]()
Maar er zijn nog wel wat ''oude lui'' actief hoor
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stunningly attractive 18 year old, she'll have sex with you
garden with greenhouse
unlimited booze
hygiene products and a jacuzzi bathtub
any kind of non alcoholic drink
maar krijg ik dan wel vretenzo niet dan de booze en hygiene products maar weg en dan any type of fast food
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Moest jij ook de hele dag naar school?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hele nacht niet geslapen, en toch ben ik vrolijk.
Gewoon voor gaan, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
Rez, ik denk dat ik eruit ben, ik neem gewoon alleen dat pistool en maak mezelf van kantZo kan je toch niet leven
Nee, beetje luieren en zielig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Moest jij ook de hele dag naar school?
yeah but stillquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo die vrouw over die man? Je was vrouwen toch even zat?
Ik vind 18 jarige en internet wel een moeilijke keuze, en beide gaat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |