Gezonnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewerkt van 09:00 tot 1800quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.
En jij?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GezonnenWat is het dat? gezond ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Pics van meid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Rozzje het volgende:
Ik liep buiten samen met me buurjongen zijn hond uitlaten komen we een meid tegen van in de 20 zegt me buurjongen heel lief hoi kijkt ze hem geen eens aan..![]()
en dat pikt ie? ik zou dr schoppenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Rozzje het volgende:
Ik liep buiten samen met me buurjongen zijn hond uitlaten komen we een meid tegen van in de 20 zegt me buurjongen heel lief hoi kijkt ze hem geen eens aan..![]()
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blijk baar is het wel gezond![]()
[ afbeelding ]
ohhhhhh zeg dat danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hij is 10 ik keek die meid echt aan van loop maar door
als ik kutmemes wil zien ga ik wel naar 9gag dankje gr xoxquote:
Ik leer hem allesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
ohhhhhh zeg dat dan
wat een playa trouwens als ie dat nu al doet haha
marokkaans per toeval?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik leer hem alles![]()
Maar hij is de baas van mijn buurt kwa zijn leeftijdgenootjes altijd een grote mond
9gagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
als ik kutmemes wil zien ga ik wel naar 9gag dankje gr xox
oh, wat heb jij dan voor afkomst?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee het is een halfbloed nler/suri
Licht getint met een afro heel schattig
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen omdat ze reddit gebruiken ipv 9gag![]()
ik haat niet op 9gag omdat ik reddit gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga zelf maar weg, of koop een abo en pleur me op ignore.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
Je valt in je osuchi-stijl.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh wil je alsjeblieft ophouden met die plaatjes
hoe oud ben je eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |