Oké. Want persoonlijk vind ik een spray handiger dan een roller.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:15 schreef Rozzje het volgende:
Nee ik heb geen allergie.. Veel te vies weer dit ik was alleen ff buiten met een t-shirt en en jeans
Spray is troep roller is beter.. Maar ik scheer ook me oksels he dus dan zweet ik meer.. In Noord-Hollandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Want persoonlijk vind ik een spray handiger dan een roller.
Waar in dit land zit je ongeveer?
Nouja, smaken verschillen. Ik vind roller troepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Spray is troep roller is beter.. Maar ik scheer ook me oksels he dus dan zweet ik meer.. In Noord-Holland
Jullie zijn allemaal schatjes tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik je schatje?.
* AdoraBelle giechelt.
lately I've been, I've been losing sleep.quote:
counting starsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
lately I've been, I've been losing sleep.
jaquote:
Ik was barjongen vandaag xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef Pastapipos het volgende:
Lekker in de warme keuken en spoel keuken staan op een hete zomerdag
Ik ook deels, maar heb ook vaat en was gedaan etc.quote:
Als je leuke collega's hebt vliegt de tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar heb ook vaat en was gedaan etc.
We stonden met 4 man, waren vandaag 4 zwemlessen oid dus ziek veel mensen die kwamen drinken en eten. Was ook actie dat geslaagde kinderen zakje chips, ijsje en appel kregen.
Wat toto en ik hebben, is niet platonisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom eerst toto en dan ik ik voel me 2e keus
oh dus toto is belangrijker dan ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat toto en ik hebben, is niet platonisch.
Meisje tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
oh dus toto is belangrijker dan ik![]()
![]()
ik voel me aan de kant gezet ik voel me tweederangs ik voel me tweede keus ik voel me bedrogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Een dikke kus op mijn zere hartje maakt het niet goed
Ik ben multifunctioneel inzetbaar wat relatie's betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:52 schreef nodig het volgende:
birdySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |