Oud nieuws.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:16 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we het er allemaal mee eens zijn dat Disney XD Koeienschijt is?
Hannah montana :s :squote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:16 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we het er allemaal mee eens zijn dat Disney XD Koeienschijt is?
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kidsquote:
lol is hij 13? dat verklaart zijn gedragquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kids
Heb jij maar 4/5 jaar fox kids gekeken dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 13, wat weet jij nou van fox kids
Nee, maar het is sinds 2005 jetix/disney xd. toen was hij 5quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij maar 4/5 jaar fox kids gekeken dan?
Toen keek ik al televisie hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar het is sinds 2005 jetix/disney xd. toen was hij 5
Hij is bijna 17quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
lol is hij 13? dat verklaart zijn gedrag
Maar niet zo bewust als een 8-9 jarigequote:
oh. Wat een kleuter.quote:
Dat is wel waar, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet zo bewust als een 8-9 jarige
Oh wacht ik dacht dat het over jou gingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
SGY?
Maar hij was toch bijna 14?
Of bedoel je dat.
Nee joh, sof vond mij er volgens mij ook ouder uitzien dan 16quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat het over jou ging
Kut reddit.quote:Ok, ok.
So, this one time, I stayed late in sex ed because I was failing the course. My teacher was incredibly hot. We were alone in the class.
Suddenly, she walks up to me and says ''do you want me to teach you the real way?'' I stutter ''umm... yes ma'am.''
She slowly proceeds to take her bra off. Two of the finest milk-producing machines I've ever seen fall out. I grab her perfect breasts as she kisses my neck.
She wants it so bad, though, that she almost immediately backs away and starts taking her panties off. I can't believe it. I'm about to see that beautiful V. My whole life has been leading up to this moment.
Instead, a huge dick covered in pimples falls out.
We spent the rest of the night bursting his/her pimples and I later got an eye infection because some of the pus went into my eye.
misschien want ik weet niet of ie me wel staatquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga zelf terug. Ik heb niks te doen en mag van mn baas dan gewoon op mn mobiel hoor :p
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Dearest het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)id=p3984.m1497.l2648
welke kleur is leuk? ik wil denk ik coral maar turquoise of apple green is ook leukstruggles
Oh en Royal Blue is wel mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee sorry ik doe niet aan panterprintjes
Gezonnen in de tuin en met mama bier gedronken en geFOK!t en muziek geluisterd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |