va zit op marktplaatsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil je je PC ook ruilen voor een Samsung Galxy S3?
-Nee, ik verkoop hem alleen voor geld.
Maar hij is heel goed hoor!______
supquote:
En iemand anders vroeg of ik ook losse onderdelen verkoop.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef nodig het volgende:
ik ben weer vrijgezel
vrij gezellig hahahahha
Weinig. Ben alleen een beetje moe door de hele dag werken en ik moet nog aardig lang doorquote:
Op de 1 of andere manier barst het op marktplaats van de paupersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En iemand anders vroeg of ik ook losse onderdelen verkoop.
Ja dan blij ik met de helft zitten
Weer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef nodig het volgende:
ik ben weer vrijgezel
vrij gezellig hahahahha
Maakt mij niet uit aan wie ik het verkoop johquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier barst het op marktplaats van de paupers![]()
No offence naar jou
Hoi tpto :wquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
ben altijd al vrij gezellig geweest hihaho
7 is upquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig. Ben alleen een beetje moe door de hele dag werken en ik moet nog aardig lang door
[..]quote:
Hahaha misgequote wat een amateurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Het regent zonnestralen, leuk gevonden
Ik ken het lied wel hoor.
[/quot
Acda wb de mynnik _0_
Zonder ouders zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
7 is up
mja ik ben ook moe. slaap elke nacht te weinigEn eet slecht. Mijn ouders moeten echt terug komen. Maar aan de andere kant is de vrijheid echt chillllllll.
Nooit gehadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
''Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.''
wat is deze
Op vakantie iedere dag xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Drinken jullie ook wel eens bier met je moeder?
meh toen ze weg gingen was ik ziek. Dus was sowieso wel kut. Maar nu eet ik ook niet echt gezond ofzo. En laat slapen. En niet werken. Vriendinnen komen wel enzo, dus dat is oke. Maar vaak voel ik me wel alleen hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder ouders zijnWaarom voel je je dan zo klote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |