SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.03-07-2013:
Helikopter beelden anti-Morsi demonstraties van 30 juni 2013
Interim president Adly Mansour
Generaal Al Sisi
24-06-2012:
Het moment waarop demonstranten te horen krijgen dat Morsi de presidentsverkiezingen van 2012 heeft gewonnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drifter__ op 05-07-2013 21:56:33 ]
Aan het vuurwerk te zien dat net boven de mensen ontploft zou ik zeggen dat het pro vs anti-Morsi is op die brug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Erg lastig om nou te zien wat er op die brug gaande is....
De zoom van de camera is zo enorm dat het niet goed te zien is of het nou 1 groep is, of wel pro en anti.
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 21:44:24UPDATE: Health Ministry officials says 10 people killed and 210 wounded in clashes across #Egypt - AP | Live Blog: http://t.co/ldG3wkOzVI reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook. Er lijkt heel weinig ruimte tussen te zitten maar dat komt denk ik door de zoom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aan het vuurwerk te zien dat net boven de mensen ontploft zou ik zeggen dat het pro vs anti-Morsi is op die brug.
Wut, hoe heb je de stream embed?quote:
Is animated gifje op repeatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wut, hoe heb je de stream embed?
Ben echt lompquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is animated gifje op repeat
edit je had 't al door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door YazooW op 05-07-2013 21:53:41 ]
Egypte kan geen seculiere staat worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef vladesk het volgende:
Wat gaat er nu eigenlijk gebeuren? Wordt Egypte seculier?
Egypte is een verloren zaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat we Egypte maar gewoon moeten sluiten. Iemand modrechten daar?
Ja het is een interview he, geen objectieve weergave van de werkelijkheid.quote:
twitter:nicolealjazeera twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 21:57:27Pro Morsi crowd appears to be heading home. Army on streets now. reageer retweet
RT stream, die nu onderin in beeld verdwijnen zijn anti-Morsi. Lopen nu richting Maspero (Staatstv gebouw).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef YazooW het volgende:
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Alles loopt door elkaar enzo.
Ik zeg het omdat hiervoor iemand zat die alles aan het goed praten was. Haalde ook nog even erbij hoe vredelevend de Islam is. En dat Christenen ook prima lui zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja het is een interview he, geen objectieve weergave van de werkelijkheid.
Hoe dan ook, de pro-morsi's gaan naar huis.
Maanden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal meevallen. Ik had een burgeroorlog verwacht op dit moment, maar dit gebeurd al maanden in Egypre dus niks aan de hand.
Wacht even, had hij vorige keer dan gewonnen met een megascore? 51% is niet echt een overtuigende winst. En hoeveel minder gaat hij nu scoren dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:44 schreef Meki het volgende:
[..]
MB gaat zeker winnen maar niet meer met een megascore
Echt...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Waarom gaan de anti-morsi's niet gewoon lekker naar huis?
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Bang dat de pro's het Tahrir plein innemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Heb je het nou niet over de pro-Morsi's?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.
Jaa daar heb ik het over. Oh, hij zei antí's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je het nou niet over de pro-Morsi's?
Dat is precies wat ze wilden(anti-morsi's). Ik begrijp dat de pro-morsi's boos zijn, maar de anti's hebben hun doel min of meer behaald.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.
Ja, ik dacht dat je zei pro's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze wilden(anti-morsi's). Ik begrijp dat de pro-morsi's boos zijn, maar de anti's hebben hun doel min of meer behaald.
Ik zou toch menig peentje zweten in zijn gevalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef YazooW het volgende:
Die CNN kerel heeft echt ballen. Allemaal anti-USA mensen lopen om hem heen.
Kijk je naar een stream? Zo ja, welke?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef YazooW het volgende:
Die CNN kerel heeft echt ballen. Allemaal anti-USA mensen lopen om hem heen.
gewoon op tvquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk je naar een stream? Zo ja, welke?
Ze willen allemaal graag op TV vertellen wat er gebeurd. Ik verwacht niet dat ze hem nou direct zullen aanvallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou toch menig peentje zweten in zijn geval
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal meevallen. Ik had een burgeroorlog verwacht op dit moment, maar dit gebeurd al maanden in Egypre dus niks aan de hand.
Waarom helpt de wereld nog niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef gembird het volgende:
[..]
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.
De laatste keer toen we probeerden te helpen daar in de buurt verloren we een helicopterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom helpt de wereld nog niet?
(nee, amerika moet weg blijven. ik bedoel: het deel van de wereld dat daar nog enige krediet heeft, wij bijvoorbeeld)
Ook goed tegen de crisis.
Wij hebben wel wat beters te doen dan in Egypte bruggen te verdedigen, denk ik. Zeker als het elke twee jaar opnieuw nodig is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom helpt de wereld nog niet?
(nee, amerika moet weg blijven. ik bedoel: het deel van de wereld dat daar nog enige krediet heeft, wij bijvoorbeeld)
Ook goed tegen de crisis.
Leidt af van de crisis en we redden een paar levens. Onze jongens hebben wat te doen en we kunnen eindelijk zeggen dat we die JSF wel echt nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben wel wat beters te doen dan in Egypte bruggen te verdedigen, denk ik. Zeker als het elke twee jaar opnieuw nodig is.
Alles gaat volgens plan voor Saudi Arabiadus Al Qaida zal er weg blijven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef gembird het volgende:
[..]
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.
Dat was omdat we werden opgelicht door een stommeling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
De laatste keer toen we probeerden te helpen daar in de buurt verloren we een helicopter
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:27:15In #Egypt, 17 people killed in clashes near #Tahrir Square according to Health Ministry sources, state TV reports. http://t.co/uayXNPPMmw reageer retweet
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:31:10#Egypt Army says it will intervene to "separate" clashing protesters; reports of 17 killed in Friday clashes | http://t.co/NZSAr6bFBT reageer retweet
17 mensen dood is natuurlijk niet echt leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Die verslaggevers van Al-Jazeera dramatiseren d boel wel een beetje man. Paniekerige toon en alles.
worden er nog veel meer ben ik bang voorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
17 mensen dood is natuurlijk niet echt leuk.
Duizenden als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
worden er nog veel meer ben ik bang voor
Nee oké, maar na bijna 3 jaar van chaos en anarchie in het midden-oosten is dit niet echt nieuw meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Duh Al Jazeera...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Die verslaggevers van Al-Jazeera dramatiseren de boel wel een beetje man. Paniekerige toon en alles.
Dat is niet waarom ze 'dramatisch' worden. Ze forceren het. Ik heb het niet gezien, maar ik heb Al-Jazeera vaak genoeg gezien om te weten wat UpsideDown bedoeltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Beter blijven ze uit de buurt van het Suezkanaal. De benzine is al duur zat hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Persbureau AP meldt dat er gevochten wordt tussen tegenstanders van Morsi en aanhangers van de Moslimbroeders. In Caïro is een grote menigte islamisten een brug over de Nijl overgestoken en aan de andere kant van het water bij het Tahrirplein en het gebouw van de staatstelevisie slaags geraakt met tegenstanders van Morsi. Volgens een getuige werd er met stenen gegooid en klonken er schoten.
Ook in steden in het zuiden van Egypte, langs het Suezkanaal en in de Nijldelta kwam het tot gewelddadige confrontaties.
volkskrant live blog
Al jazeera maakt het inderdaad vaak wat smeuïger, maar in dit geval??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet waarom ze 'dramatisch' worden. Ze forceren het. Ik heb het niet gezien, maar ik heb Al-Jazeera vaak genoeg gezien om te weten wat UpsideDown bedoelt
Ja, in dit gevalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Al jazeera maakt het inderdaad vaak wat smeuïger, maar in dit geval??
Op de brug stond een grote groep met matrassen(?) als schilden, en er kwamen een stuk of 20 op hen af rennen, sloegen er op los en drongen die hele massa terug.quote:
Zit ik even weer niet op te letten. Moet ook niet op 9gag browsen ondertussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op de brug stond een grote groep met matrassen(?) als schilden, en er kwamen een stuk of 20 op hen af rennen, sloegen er op los en drongen die hele massa terug.
Want? De gebeurtenissen van de afgelopen dagen als 'volgens plan' betitelen is een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Djibril het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan voor Saudi Arabiadus Al Qaida zal er weg blijven.
Zit op mijn mobiel stuur morgen je wel een pm erover.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Want? De gebeurtenissen van de afgelopen dagen als 'volgens plan' betitelen is een tikkeltje overdreven.
Elke grootmacht/partij heeft nu de mogelijkheid om zich in Egyptische politiek te wurmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |