SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het moeilijk om te zeggen of ze verdienen om te staken. Ze werden ook gehersenspoeld en kregen orders van boven. Dus het is een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef -jos- het volgende:
evanchill Cairo police march yesterday: Do these men deserve a protest? http://ow.ly/i/8csK
quote:11.19pm GMT: One piece of late news Egypt's military rulers have appointed retired judge Tareq al-Bishry to head a committee set up to propose constitutional changes, according to reports on al-Jazeera and Reuters.
Bishry is said to be respected in legal circles for his independent views.
The military announced on Sunday that it was forming a committee to amend the constitution and define rules for a referendum on the changes.
quote:Egypt: A meeting between military leaders and pro-democracy representatives produced details about plans for fresh elections and constitutional changes. Attempts to clear Tahrir Square of protesters were only partly successful. Former president Hosni Mubarak is reported to be ill in Sharmal-Sheik, while veteran politician Amr Moussa said he wants to run for president.
http://www.guardian.co.uk(...)14/middleeast-unrestquote:10.17pm GMT: Now the US government also says it has received a formal request from Egypt to freeze the assets of a group of officials in the Mubarak regime.
The state department's spokesman PJ Crowley said no request had been received regarding Hosni Mubarak himself, by a "senior U.S. administration official" told Reuters that other names had been mentioned: "We have received requests regarding other officials," he said.
Earlier, the UK, France and the EU announced they had received requests from Egypt.
10.12pm GMT: This Egyptian presidency website says it all
http://af.reuters.com/article/topNews/idAFJOE71E04R20110215quote:Egypt's Muslim Brotherhood plans to set up party
Tue Feb 15, 2011 8:25am GMT
CAIRO (Reuters) - Egypt's Muslim Brotherhood says it will set up a political party once restrictions are lifted that prevented it and other groups from doing so under President Hosni Mubarak.
..............
WTFquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef -jos- het volgende:
Salamander Pictures of martyrs have been removed from #tahrir sq. I am worried that they r erasing our public memory of #jan25.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef -jos- het volgende:
Salamander Pictures of martyrs have been removed from #tahrir sq. I am worried that they r erasing our public memory of #jan25.
Geen idee of die tweet betrouwbaar is, maar het is wel bevestigd dat er een waardig monument komt.quote:
Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef schommelstoel het volgende:
Ik weet het, slechte krant en site.
Maar lees dit er net weer.
Was toch al bekent?
Edit,
Was al wel bekent, maar nu officieel van een veiligheidsofficier.
'Mubarak ligt op sterven'
SHARM-AL-SHEIKH - De toestand van de vrijdag afgetreden president van Egypte, Hosni Mubarak (82), gaat hard achteruit. Mubarak werd zaterdagavond ziek en zou buiten bewustzijn zijn geraakt.
Een veiligheidsofficier van de president laat dinsdagochtend aan de Arabische krant a-Sharq al-Awsat weten dat zijn gezondheid 'dramatisch verslechtert'. De voormalige president is momenteel onder behandeling in zijn woning in Sharm al-Sheikh.
Er zouden plannen zijn om Mubarak door artsen in Duitsland te laten behandelen. De farao, die dertig jaar lang over Egypte heerste, weigert echter medische zorg in het buitenland. Intimi zouden de wens al hebben uitgesproken om hem in zijn eigen land te laten sterven. Dat dat gebeurt is volgens de officier 'nog slechts een kwestie van tijd.'
Of hij in coma ligt, zoals eerder werd gemeld, is vooralsnog onbekend. Egyptische kranten als Akhbar Al-Youm and A-Shuruk meldden eerder dat Mubarak depressief zou zijn en elke vorm van medicatie zou weigeren.
Mubarak vertrok eind afgelopen week uit zijn paleis in Heliopolis, een voorstad van Caïro, naar zijn residentie in de badplaats Sharm al-Sheikh in het zuiden van Sinaï. Die avond werd een toespraak uitgezonden van de president, die bekendmaakte bevoegdheden over te dragen aan vicepresident Omar Suleiman. Volgens geruchten in Caïro viel Mubarak twee keer flauw tijdens de opnames van de toespraak, aldus al-Arabiya. De zender stelt dat het verhaal over de coma van Mubarak in al-Masri al-Yom is gebaseerd op betrouwbare bronnen
En het is nog echt ook he, ik dacht eerst aan een parodie o.i.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Drifter__ het volgende:
Deze vid wou ik graag met jullie delen:
Zou ie er nog steeds om kunnen lachen ?..........
Ha geweldig. Ik kan er echt van genieten denkende dat hij en zijn familie zich nu ontzettend vernederd voelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Drifter__ het volgende:
Ik lees veel berichten van mensen die er twijfels bij hebben dat museumstukken zijn beschadigd/gestolen door 'thugs'.quote:ME_Observer did you hear Zawi Hawass? just hung up on Al Jazeera live on the air after shouting he is not connected to regime #egypt #egyworkers #jan25
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Drifter__ het volgende:
Hilarisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Drifter__ het volgende:
Nuttig, kan niet anders zeggen. Ik denk dat het wel de goeie kant op gaat met Egypte, zolang de Egyptenaren zelf het geduld behouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
CAÏRO - Het militaire bewind in Egypte heeft dinsdag bepaald dat een speciaal comité binnen tien dagen een aangepaste versie van de grondwet klaar moet hebben. Dat maakte de staatsomroep.....[/i]
meer info @ http://www.gelderlander.n(...)-grondwet-Egypte.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |