SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 12-02-2011 18:08:07 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Het gaat om het resultaat en de toekomst, niet omkijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ben foto's aan het terugkijken, er zijn echt héle heftige dingen gebeurd, als je zo terugkijkt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook erg triest voor de honderden mensen die dit niet hebben kunnen meemaken.
Ik hoop het. Een flink monument op Tahrir zou geen slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:
die zullen voortaan herdacht worden op deze dag denk ik
[..]
Doden zijn onvermijdelijk in een revolutie volgens mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:
die zullen voortaan herdacht worden op deze dag denk ik
[..]
Er is hoop, dat maakt veel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik weet niet of alles gelijk nu rustig is met al die stakingen voor meer loon in heel egypte
ja je hebt gelijk , en nu is er feestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is hoop, dat maakt veel goed.
Dit deed ik vanavond ook. Echt van begin tot nu. Het was meestal vreedzaam, maar wat hebben die mensen gevochten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ben foto's aan het terugkijken, er zijn echt héle heftige dingen gebeurd, als je zo terugkijkt.
Jossie, voeg ze gewoon allebei toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:51 schreef -jos- het volgende:
Welke fotos willen jullie in de OP? ik heb tot nu toe deze 2:
http://inapcache.boston.c(...)hewait_2011/bp36.jpg
http://msnbcmedia.msn.com(...)ition-09.ss_full.jpg
DAT MOESTEN NATUURLIJK DEZE ZIJNquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef pippicaro het volgende:
Heerlijk!!
Al die vrolijke foto's...het geluk straalt er vanaf!!
Zo in contrast met alle beelden die ik de afgelopen tijd zag....
Ik ben blij dat het zo goed is afgelopen...jammer dat het moment net heb gemist...maar goed dat mag de pret nu niet drukken
![]()
Heb ik eindelijk weer tijd voor andere dingen...ik zat vaker achter mn PC dan goed was
En JA...ik ga zeker terug naar Egypte...
Na wat ik de laatste 3 weken van het volk heb gezien...heb ik alle vertrouwen dat de rest nu ook goed geregeld gaat worden...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |